AnonymBruker Skrevet 1. november 2012 #1 Skrevet 1. november 2012 Jeg har aldri vært noe særlig flink til å snakke med jenter, jeg har heller ikke fått mye oppmerksomhet fra de. Men første året på universitetet møtte jeg en jente, vi ble fort venner og kom godt overens. Etter hvert ble det litt småflørting, hun utviklet følelser for meg og jeg trodde jeg utviklet følelser for henne. Når jeg skjønte at vennskapet vårt kunne bli noe mer tenkte jeg gjennom følelse jeg hadde for henne og kom egentlig fram til at jeg likte henne som venn, men ikke noe mer. Så noen dager senere satt vi oss ned og snakket om 'oss', hun sa da hun likte meg godt og kunne tenke seg å være mer enn bare venner. Jeg måtte da si til henne at jeg likte henne kun på et venne nivå. Og forklarte henne at jeg trodde jeg hadde følelser for henne, fordi hun var den først jenta jeg noen gang hadde fått ordentlig god kontakt med. (Jeg tror fortsatt dette var grunnen til at jeg trodde jeg hadde følelser for henne) Hun fikk tårer i øynene og ba meg gå, noe jeg gjorde. Jeg følte meg rett og slett helt jævlig etterpå, jeg hadde jo flørtet med henne og gitt henne forhåpninger. Jeg følte meg som en drittsekk egentlig. Jeg hørte ikke fra henne på noen dager, men så en dag sendte hun meg en melding og sa hun ville møtes. Jeg møtte henne og hun beklaget litt for at hun hadde hevet meg på dør og at hun var glad for at jeg hadde vært ærlig med henne angående følelsene mine og ikke hadde utnyttet henne. Vi har nå lagt dette bak oss og er venner idag, selv om vi ikke er like nære hverandre som vi pleide. Tingen er at jeg er litt redd for at dette skal skje igjen, at jeg tror jeg har følelser for noen, men egentlig ikke har det. Jeg fant jo det heldigvis ut før jeg gikk inn i et forhold gangen som er nevnt ovenfor, men hva om jeg ikke er så heldig neste gang. Er litt bekymret for dette :/ Hilsen gutt 22 Anonym poster: 2977f93890baf38050d01acdf9b81676
eva-80 Skrevet 1. november 2012 #2 Skrevet 1. november 2012 Ikke bekymre deg, de fleste trenger tid til å kjenne på følelsene men du gjorde det eneste rette i riktig tid. Jeg beundrer deg for det, ærlighet varer lengst. Keep up the good work. Bare bli kjennt og flørt i vei, og så kjenner du etter når det kommer til det store spm`et om forhold. Det er nemlig slik oss andre også gjør det 4
aquiz Skrevet 1. november 2012 #3 Skrevet 1. november 2012 Ikke vær redd for følelsene dine...! Brått forelsker du deg og da VET du hva det er!! Tror alle får en dårlig samvittighet når man avviser en annen.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2012 #4 Skrevet 2. november 2012 Ikke vær redd for å flørte, de fleste går igjennom du gikk i gjennom. De må kjenne etter hva de føler, noen ganger stemmer det bare ikke Du gjorde iallefall det rette ved å sa ifra til jenta. Og som det blir sagt alle får nok dårlig samvittighet når de avviser en person. Anonym poster: 2977f93890baf38050d01acdf9b81676
AnonymBruker Skrevet 3. november 2012 #5 Skrevet 3. november 2012 Ble litt mindre bekymret nå iallefall - TS Anonym poster: 2977f93890baf38050d01acdf9b81676
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå