Gå til innhold

Skulle overraske kjæresten min, men det gikk ikke som det skulle

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min ringte og sa han skulle komme før i dag, siste han sa var at jeg skulle ta på noe fint, så lo han litt.

Så jeg dusjet og stelte meg i stand, tok på sminke og bestemte meg for å overraske han da han skulle ringe på ved å åpne døra naken. Døra mi står uansett slik til at det skulle ikke være noen fare foer å bli satt av andre. Så ringte det på da og jeg åpner opp døra helt naken, men der stod i ikke kjæresten min, men pappa. Han ville bare låne noen dvd-er. Føler meg bare så flau. Han tok det heldigvis pent og greier og forstod jo, men det der er nok det flaueste jeg har opplevd på lenge. Kjæresten min var 20 minutter forsinket så er jo ikke rart jeg trodde det var han for pappa kom jo da kjæresten min skulle komme.

Hvorfor må sånt skje hver gang man vil gjøre noe spesielt for en gangs skyld?

Anonym poster: 8c7829c7ddcb379f33905b3ebaa465a7

• Liker 16
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan nå trøste deg med at faren din er en av de menneskene som har sett deg mest naken. Riktignok når du var ei lita barneræv, men uansett :fnise:

• Liker 4
Skrevet

Ouch! Du virker som du takler dette ganske bra da, tror jeg hadde vært utrolig mye mer flau :P

Skrevet (endret)
:skratte: :skratte: :skratte: Endret av kaprifolen
Skrevet

hihi, hva sa han da?

"Åpner du alltid døra sånn, jenta mi?"

:)

• Liker 2
Gjest fr21_5ffdsa
Skrevet

Tipper han kommer til å sende deg melding/ringe på forhånd fra nå av før han vil på besøk. ;-)

Skrevet

Hahahahaha, herreguud jeg hadde vært flau da !! vet nesten ikke hva jeg skal si!

Anonym poster: 8d90b149dab7992ec49b9f40acbcb121

Skrevet

Heldig du som bare ble ferska naken i døra.... Her ble jeg og typen ferska i vår hyrde stund av svigerfar. Vi hadde på høy musikk i tillegg så vi hørte ikke noen kom inn, og jeg stønner som faen. Jeg merka plutselig i speilet en som tydeligvis hadde bråsnudd i døra i stua..... Typen fikk en melding senere på dagen at faren skulle en tur innom tidligere på dagen, men det var visst ingen hjemme :rodme: La jo sammen to og to da......

HERREGUUUUD det var flaut. Så ikke faren på noen mnd.....

Anonym poster: fd3b126c740932d4813aaab0b84c2672

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...