Jens Skrevet 2. mars 2004 #1 Skrevet 2. mars 2004 Har nå endelig fått bestillt time hos fotograf til bildene av meg i undertøy og slør som jeg skal gi til min kjære i morgengave. Skal også ta St:tropez behandling to dager før så jeg er brun og fin til fotograferingen!Men, vet noen om man kan få kjøpt det berømmelige BC korsettet, vi har snakket så mye om her i Norge???Skal fotograferes om litt over en uke, så rekker ikke å bestille det.....
jea Skrevet 2. mars 2004 #2 Skrevet 2. mars 2004 De kan nok ha det på de litt frekke undertøys butikkene i oslo..
cappocino Skrevet 2. mars 2004 #3 Skrevet 2. mars 2004 Men' date=' vet noen om man kan få kjøpt det berømmelige BC korsettet, vi har snakket så mye om her i Norge???Skal fotograferes om litt over en uke, så rekker ikke å bestille det.....[/quote'] Har hørt med alle brudebutikker i oslo område om de hadde noe lignende det korsettet, men det hadde de da ikke... det var stort sett blondekorsetter uten avtagbare stropper. (vet ikke om du trenger stroppeløs?) Jeg fant en butikk i øvre slottsgate, samme gaten som "Brudekjolen" ligger i. Der var det noen stillige småsexye korsetter og undertøy. Litt dyrt men vel verdt pengene... cappomannen holdt på å gå i spinn når han så den bryllupsnatten :oops:
Jens Skrevet 2. mars 2004 Forfatter #4 Skrevet 2. mars 2004 Ok, takk for svar!Får gå og ta meg en titt da....
Scorpina Skrevet 2. mars 2004 #5 Skrevet 2. mars 2004 .... det berømmelige BC korsettet' date=' vi har snakket så mye om her i Norge???...[/quote'] Og det er?????? :klø:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå