Gjest Kv84 Skrevet 1. november 2012 #1 Skrevet 1. november 2012 Kommer det til å gå over? Jeg bare tenker på han enn andre ting, da livet er mindre bra for tiden. Men skjønner ikke hvorfor jeg blir forelsket i han når jeg ikke har noen anelse om hvordan han er som person uten om jobb... Hvorfor bygger man opp et så perfekt bilde bare fordi det er en som gjennom sin jobb hjelper med å si og gjøre de riktige tingene.
-Jiinxs- Skrevet 1. november 2012 #2 Skrevet 1. november 2012 Ville funnet meg en annen lege. Nå vet jeg ikke hvorfor eller i hvilket sammenheng du besøker legen din. Men er vel kanskje at han er der for deg, hjelper deg med "problemet" ditt, som er grunnen til at du er litt betatt i han?
AnonymBruker Skrevet 6. november 2012 #3 Skrevet 6. november 2012 Er du født i 1965, er ikke du for gammel for en ny mann nå? Anonym poster: c8a291cf29e85e3023ced811ef6153bf 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2012 #4 Skrevet 6. november 2012 Forelsket i legen! *Oh, oh, oh!* Forelsket i legen! *oh, oh, oh* Hun er forelsket i legen, men ikke i meeg! dun, dun-dun. dun, dun-dun, dun-dun, dun-dun-dun Sorry, måtte bare (a) Anonym poster: a9a1988f95da0cfd69e6a97b772d1f44 1
Perelandra Skrevet 6. november 2012 #5 Skrevet 6. november 2012 Er du født i 1965, er ikke du for gammel for en ny mann nå? Anonym poster: c8a291cf29e85e3023ced811ef6153bf Hæ? Er elles enig med -Leon- at det beste er å bytte lege. Det er ikke så uvanlig at folk blir forelsket i legen eller andre som har en hjelpende oppgave. Det kan kanskje virke som legen din liker deg ekstra godt, men husk at det er jobben hans å hjelpe folk. Får du ny lege, vil ikke følelsene dine få mer næring, og det blir lettere å komme over forelskelsen. Du kan jo prøve å heller få en kvinnelig lege denne gangen. 2
Gjest Kv84 Skrevet 6. november 2012 #6 Skrevet 6. november 2012 Nicket mitt har ikke noe med når jeg er født!
Gjest Kv84 Skrevet 7. november 2012 #7 Skrevet 7. november 2012 Hæ? Er elles enig med -Leon- at det beste er å bytte lege. Det er ikke så uvanlig at folk blir forelsket i legen eller andre som har en hjelpende oppgave. Det kan kanskje virke som legen din liker deg ekstra godt, men husk at det er jobben hans å hjelpe folk. Får du ny lege, vil ikke følelsene dine få mer næring, og det blir lettere å komme over forelskelsen. Du kan jo prøve å heller få en kvinnelig lege denne gangen. Jeg er kjempe fornøyd med han som lege, han svarer på en venlig måte selv om jeg kan være sinna eller frustrert. Og han ler ikke av meg, som mange andre gjør. Og ingen ting er skummelt å snakke med han om. Han er den fjerde legen jeg har hatt og han er som mye bedre enn de andre. Jeg fikk han som lege da jeg hadde er lite helvette og han hjalp meg med å snakke med han flere timer, jeg fikk lett timer, det var ikke lang tid mellom hver time. Det føleles som om det er god kjemi og det har veldig mye å si for meg siden jeg er en med veldig mye følelser og blir lett lei meg om noen prøver å såre meg eller ikke prøver å såre meg men sier noe som virker alikevel sårende.
Gjest Kv84 Skrevet 7. november 2012 #8 Skrevet 7. november 2012 Forelsket i legen! *Oh, oh, oh!* Forelsket i legen! *oh, oh, oh* Hun er forelsket i legen, men ikke i meeg! dun, dun-dun. dun, dun-dun, dun-dun, dun-dun-dun Sorry, måtte bare (a) Anonym poster: a9a1988f95da0cfd69e6a97b772d1f44 :D
Gjest tarandus Skrevet 7. november 2012 #9 Skrevet 7. november 2012 Bytt lege. Selv om legen er forståelsesfull og lyttende, betyr ikke det at vedkommende er interessert.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2012 #10 Skrevet 7. november 2012 Pul han så kan du saksøke han etterpå Anonym poster: dfbf9d18c71f966135a3a695030ff7ee
scaramouche1 Skrevet 7. november 2012 #11 Skrevet 7. november 2012 Nicket mitt har ikke noe med når jeg er født! Og om det hadde så er det da ikke for sent å finne seg en ny mann om man snart er 50!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå