Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg syns jeg har så bleke og kjedelige øyebryn, så da gikk jeg til innkjøp av en øyenbrynsblyant i går. Jeg har venninner som har skikkelig fine øyebryn pga en sånn blyant. De overdriver ikke og det ser naturlig ut. Men jeg ser virkelig ikke ut med det... Det blir ikke pent i det hele tatt. Har prøvd og prøvd, men det funker bare ikke. Fargen er ikke særlig mørk, så tror ikke at det er det som er problemet. Har mørk farge på håret, så vil så gjerne markere øyebryna mine litt mer. Er løsningen bare å øve mer, eller fins det mennesker som bare ikke kler det? Har du noen tips til en tulling som ikke kan noe om sminke?

(Og heter det øyebryn eller øyenbryn? Hahah!)

Anonym poster: c1bd9373a3861743cb33306c7b7bd8d6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan prøve å farge brynene, det gjør at det ser mer naturlig ut.

Det er også lettere å få det til å se naturlig ut ved bruk av skygge i stedet for blyant. Du kan bruke vanlig øyeskygge, men du må passe på å få riktig farge. Du bør kanskje spørre om hjelp fra de i butikken til å finne en farge som passer deg.

Hvis du absolutt vil bruke blyant kan du prøve å gre brynene etter du har tegnet de. Det kan gjøre at det ser mindre hardt ut. Bruk også små korte streker når du tegner opp, jeg syns sjelden det blir pent hvis du bare "fargelegger" inn.

Anonym poster: 33f8ad2098b958b11f35f0b210a2c086

Skrevet

Med slik blyant med en børste i andre enden kan de fleste bryn bli tilnærmet naturlig fine :) Gjelder bare å finne riktig farge, riktig teknikk (som i ikke for hardt), tålmodighet og ikke minst øvelse.

Anonym poster: 53a2b14bffd617e4ba7579d848f387ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...