Gå til innhold

Endelig - bloggerne som stjeler og jukser møter nå veggen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

som journalist jeg har fulgt en del toppbloggere i forbindelse med en tidligere jobb.

jeg kan og en del innen markedsføring og har sett fotballfrue, nettenestea og idawullf for å nevne noen snik-reklamere som noen vil kalle det utrolig mye.

det samme med side2/nettavisen.no.

jeg har lenge lurt på når de skulle møte veggen med tanke på såpass mye juks, stjeling og fanteri. i dag leste jeg denne artikkelen i minmote.

http://minmote.no/index.php/2012/11/norske-motemagsiner-far-krass-kritikk-for-%C2%ABsm%C3%B8returer%C2%BB/

og siden jeg har observert at nettenestea plutselig hadde utrolig mange flere annonser nå enn før, så har de åpenbart fått "kniven på strupen".

jeg ble og veldig glad når jeg så at fotballfruen endelig skrev som sant er at nå har jeg på meg en topp jeg har fått fordi jeg linket til de i et annet innlegg på bloggen. dette kunne blitt sagt i det innlegget så det er veldig tydelig at de har fått en skikkelig smekk på fingeren nå.

jeg håper de mister bloggene sine. for hvem finner de troverdige nå lenger?

idawullf forsvarer seg med at hun uansett bare ville ha reklamert for ting hun går god for. beklager jenter. ingen tror dere lenger.

om nettenestea hadde jeg bedre tanker og ble faktisk veldig skuffet.

Anonym poster: 9492edc235d4ecebf02a7c943e7ca4d4

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenter er løgnere og lar seg lett kjøpe?! *sjokkert*

Det hadde jeg ALDRI trodd!

Anonym poster: 0c21dce3a0e8c18484b50bd5b4002fa8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...