Gå til innhold

Spørsmål til jenter ang. mulig utroskap

Anbefalte innlegg

Gjest Supergutt
Skrevet

Hei jenter :)

Jeg lurer på èn ting..

Jeg har dame\samboer som var hjemme hos sin familie, langt herfra vi bor sammen, i sommer.

Her var hun ofte ute og festet!

Jeg kom over en facebook-chat hun har skrivd med en gutt hun ikke kjente fra før, som hun tydligvis har vært på nachspiel hos.

Her skriver hun til denne gutten at hun bl.a har glemt det ene silikonet sitt..

Og da går jeg utifra, som en gutt uten de største kjenskaper til kvinners undertøy og tilbehør at dette er da snakk om et bh-innlegg..?

Og det er da jeg vil spørre dere jenter: er det vanlig å glemme igjen bh-innlegget sitt på nachspiel hos folk du ikke kjenner?

Jeg vet hun er på flørtern når hun er ute på byen og ikke jeg er med, og kan tenke meg at i fylla kunne hun lett vært utro så lenge det er null sjangs at jeg får vite det.

Så hvordan er dere med bh-innleggene deres når dere er på fest?

Vil nesten tro at dersom hun har tatt de ut selv, hvis de er ubehagelig å gå med, ville puttet disse i veska si, og evnt ville sagt "mistet" og ikke "glemt" til denne gutten etterpå.

Er det vanlig å ta ut disse på nach, eller er sannsynligheten stor for at hun har kledd av seg, og deretter hatt hemningsløs sex? :)

plz svar så seriøst som mulig :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror personlig at jeg aldri kunne gjort det egentlig.. Det hadde nok hvert noe annet hvis det var på vorspiel hos ei venninne, og vi hadde ordnet oss på badet før vi skulle ut osv. Men på nach hos en fremmed, så nei hadde ikke glemt det igjen.. men det kan jo hende at det kan ha falt ut da? men det skal jo litt til for det også..

Hun har ikke skrevet noe mer da?

Anonym poster: f567044d543e4643f725eb7f7861545d

Gjest Mirabel
Skrevet

Hei jenter :)

Jeg lurer på èn ting..

Jeg har dame\samboer som var hjemme hos sin familie, langt herfra vi bor sammen, i sommer.

Her var hun ofte ute og festet!

Jeg kom over en facebook-chat hun har skrivd med en gutt hun ikke kjente fra før, som hun tydligvis har vært på nachspiel hos.

Her skriver hun til denne gutten at hun bl.a har glemt det ene silikonet sitt..

Og da går jeg utifra, som en gutt uten de største kjenskaper til kvinners undertøy og tilbehør at dette er da snakk om et bh-innlegg..?

Og det er da jeg vil spørre dere jenter: er det vanlig å glemme igjen bh-innlegget sitt på nachspiel hos folk du ikke kjenner?

Jeg vet hun er på flørtern når hun er ute på byen og ikke jeg er med, og kan tenke meg at i fylla kunne hun lett vært utro så lenge det er null sjangs at jeg får vite det.

Så hvordan er dere med bh-innleggene deres når dere er på fest?

Vil nesten tro at dersom hun har tatt de ut selv, hvis de er ubehagelig å gå med, ville puttet disse i veska si, og evnt ville sagt "mistet" og ikke "glemt" til denne gutten etterpå.

Er det vanlig å ta ut disse på nach, eller er sannsynligheten stor for at hun har kledd av seg, og deretter hatt hemningsløs sex? :)

plz svar så seriøst som mulig :)

Jeg anskaffet meg for et par år siden silikon bh innlegg. De er forresten kjempeubehagelige å ha på rett inn til huden så det er ikke mye jeg har brukt dem.

Selv så kunne jeg nok ha funnet på å ta dem ut etter noen timer på fest pga det. Men da ville jeg vel helst lagt dem i veksa. Men fylla har skylda. Hun kan ha vært så full at hun bare har lagt dem fra seg eller hun kan ha. kledd av seg der og glemt å putte dem tilbake. Umulig for andre å si.

Men rart at hun ville ta dette over Facbook dersom hun har vært utro for det kan jo du finne ut av.

Jeg har selv aldri vært utro og kan ikke dele erfaring som peker i den retning.

Skrevet

Kanskje det er silikonmatte? Matter man bruker når man baker boller, pepperkaker og diverse.

Er det silikoninnlegg det er snakk om så kunne nok jeg og funnet på å tatt de ut, om det ble for slitsomt å ha de der. Trenger ikke bety noe mer enn det.

Anonym poster: 4042fa5e25a52b5d1dbbe6a57c238a1d

Skrevet

"Silikonpuppene" mine hadde jeg aldri tatt ut på et nash med fremmende. At det ene innlegget har falt ut. DET kan ha skjedd. Men litt merkelig hun glemte det da :/ kaan jo ha vært så full at ho ikke merka det og

Anonym poster: d40333820b8d2395402674c22e9714c4

Skrevet

vet hun at du kan passordet osv til facebooken hennes da? For hvis hun vet det hadde hun aldri chattet om det på face om hun hadde hvert utro, tror jeg.

Gjest Supergutt
Skrevet

Pleier du å bake boller o.l. på nach? Isåfall er du invitert på min neste fest :)

Nei, vet det ikke trenger å bety noe mer.. hvis det er vanlig at disse kan være ubehagelige å bruke, og om det er vanlig å legge disse i veska på nach.

Nei, seff vet hun ikke at jeg har passordet.. Men hun har heller ikke nevnt noe om utroskap i det hele tatt!

Kun at hun sa til denne fyren at hun hadde glemt det ENE silikonet sitt.

Så derfor lurer jeg på hvor vanlig det er for jenter å glemme igjen disse på fest, om det er noe alle gjør fra tid til annen

Gjest Supergutt
Skrevet

eller om dette skjer iforbindelse med at man har kledd seg naken, for deretter å ha mottat kjepp i flere timer :)

Skrevet

jeg tenker at hvis du først bruker silikoninnlegg, så tar du jo de ikke ut? Hva er vitsen med de da, da ser jo alle at du har "fake" pupper..

• Liker 1
Skrevet

Skeptisk.. Jeg bruker det ikke,så kan ikke si om det er behagelig eller ei. Men hadde jeg brukt det hadde jeg heller dødd enn å tatt de ut på nach så alle kan se, så da hadde jeg stappa di i veska så ingen så. Jeg hadde nok trodd at hun var utro

Skrevet

Nå har det jo også kommet en ny greie på face, at du kan gå på din egen profil og trykke på aktivitetslogg, så kan du finne ut hvem man har søkt på osv. Du kan jo se om hun søker opp denne gutten stadig da? eller om hun ikke gjør det..

Litt vanskelig for meg å si. jeg bruker ikke silikoninnlegg..

Håper du finner ut av det TS :klem1:

Skrevet

Jeg hadde aldri vedgått at jeg brukte silikoninnlegg i BH`en, iallefall ikke til en mann jeg hadde hatt sex med ;)

Men altså, det er umulig for oss å vite.

Du får heller spørre henne hvorfor hun snakker om glemte BH`er(eller; innlegg) hos andre.

Jeg har byttet undertøy(eller; tatt av meg) underveis fordi det har føltes ekstremt ubehagelig. Men da har dette skjedd tidligere enn nachspiel vil jeg nå si. Og ja, jeg ville gått inn på badet og lagt det i veska.

Dog kan man selvsagt miste det, eller være såpass full at man glemte det igjen på badet - men da ville jeg jo forklart i sms`en litt mer, det er jo ikke åpenlyst for en person at jeg har glemt noe og hvorfor.

Om det var vanlige plagg som skjerf/jakke ville jeg skrevet det direkte(jeg glemte skjerfet, har du sett det - kan jeg hente det) og gjaldt det undertøy ville jeg forklart mer så h*n skjønte hvorfor i alle dager undertøyet mitt lå igjen.

"Jeg byttet undertøy underveis på kvelden og glemte det igjen - kan jeg hente det" - dog igjen; silikoninnlegg ville jeg holdt helt kjeft om og satset på han trodde var noen andres.

Anonym poster: b11ec967def6b23fc38951335379f072

• Liker 1
Skrevet

Nå kjenner ikke jeg dama di og vet ikke hvor frigjort hun er.. Men noen jenter blir jo veldig opptatt av å vise seg frem på fest. Kan det være at hun har skrytt av at hun har silikoninnlegg i bh'n? Og sendt ett rundt så alle fikk kjenne? Er ikke noe jeg ville gjort, men noen jenter finner jo på mye rart i fylla :P

Gjest Supergutt
Skrevet

jeg spurte henne akkurat nå, om hun brukte innlegg.. hun svarte nei, og sa at det ikke var veldig vanlig å bruke det.. !?

som hun skreiv til vedkommende, "jeg glemte btw det ene silikonet mitt, med det kan du bare beholde :)"

og det er denne setningen som gjør meg skeptisk

Skrevet

Kan jo hende det er sånn silikon man har i skoen for at den skal sitte bedre? Jeg vet ikke, har ikke erfaring med silikoninnlegg til bh så min første tanke var slike til skoen - de er det jo lett at faller ut om man tar av skoene også.

Nei for å finne ut helt sikkert er nok det beste å spørre henne..

Skrevet

Pleier du å bake boller o.l. på nach? Isåfall er du invitert på min neste fest :)

Nei, vet det ikke trenger å bety noe mer.. hvis det er vanlig at disse kan være ubehagelige å bruke, og om det er vanlig å legge disse i veska på nach.

Jeg baker boller ja! Inviter meg neste gang du skal ha fest, så skal jeg bake! :D

Men nei, er ikke lett dette. Tror ikke jeg ville lagt noe i det. Du får heller være ekstra oppmerksom, så får du si ifra om det dukker opp noe annet misstenksomt. :)

Anonym poster: 4042fa5e25a52b5d1dbbe6a57c238a1d

Gjest Cuntzilla
Skrevet

Første tanke: Hun brukte en sånn BH som ikke er BH, men bare to silikonskåler som man klistrer på brystene. Og så har hun hatt sex/sovet med han, eller så var det veldig morsomt å dra dem frem i fylla og bruke dem som kastanjetter.

Jeg er forøvrig tilbøyelig til å finne på noe a la det sistnevnte, så det var ikke ment som en spøk. Det er ikke alle av oss som hadde dødd av skam om et silikoninnlegg hadde fløyet ut av toppen på nachs, mange ville spøkt med det.

Men jeg heller mot teori nr 1, sånn rent instinktivt. Det som er sikkert er at ingen kaller noe for "silikonet sitt" og antar at den andre skjønner hva de mente sånn helt uten videre. Så det har vært en slags intern spøk her. Vill gjetting er at hun måtte fleipe dem litt vekk når de var i het omfavnelse og han fikk se den usexy BHen, for man kan ikke strippe med de kyllingfiletene klistret på puppene uten å kommentere det. Men det kan jo selvsagt være en intern spøk som oppsto på nachspielet om noe helt fullstendig random. Kanskje hun hadde silikon-innlegg i skoene som ble en snakkis av en eller annen grunn. Hvem vet.

Det kan jo også bare være at hun sovna på sofaen hos han, og rev ut innleggene (uten å ta av seg toppen) mens hun gryntet "faens irriterende silikon", før de begge sa godnatt og lå og snorket på hvert sitt rom resten av natta. Når jeg tenker meg om er dette et veldig sannsynlig scenario for min del, faktisk har jeg vel sikkert gjort det. Bare med vanlig BH.

Dette var et jævlig langt svar med INGEN svar i ser jeg.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Man kan også snakke om silikon skulder dings ( som jeg kommer ikke navnet på ) som holder bh`n oppe, men gjør den mindre synlig.

brukes i kjoler som ikke har skulder,men slutter rett overfor bh`n...

disse kan jo sprett av da de må hektes fast bare .. jeg tror jeg ville kreve en skikkelig forklaring fra henne, eller ringt denne gutten ,satt det på høytaler og spurt han rett ut mens hun hørte på det.

Endret av eva-80

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...