Lillah Skrevet 1. november 2012 #1 Del Skrevet 1. november 2012 Hei! Satt inne på hjemmesidene til Japan Photo for å bestille julekort, kopper osv... Men når jeg kommer til kassa tar de 99 kr for HVER ting man bestiller, altså ikke for hele bestillingen. For hver ting jeg legger til blir det 99 kr ekstra.. Er det virkelig så syke priser på frakt der, eller er det en feil hos meg? Takk for svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yellow Taxi Skrevet 1. november 2012 #2 Del Skrevet 1. november 2012 Det æ no it'no rart at det bli dyr frakt når du bestiller fotografier fra japan ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 1. november 2012 #3 Del Skrevet 1. november 2012 (endret) De holder på med omlegging av nettsidene og har hatt noe trøbbel i forbindelse med det. Det kan kanskje være årsaken til at frakten legges til hver ting. Jeg vet ikke hvordan frakt håndteres til vanlig, men jeg kan aldri i verden tenke meg at det skal koste 99 for hver eneste ting, i så tilfelle ville de ikke akkurat hatt spesielt mye kunder som ikke kan hente i butikk. Ta en telefon til dem, du, eller send en mail. Ordner seg sikkert. Åh, hvis det faktisk er feil så kan du jo til og med få gavekort for å rapportere det. http://blogg.japanphoto.no/beta-hjelp-oss-a-teste-vare-nye-nettsider/ Endret 1. november 2012 av Zzyzx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå