Gå til innhold

Har du dritet deg ut skikkelig noen gang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fortell gjerne..

I dag dreit jeg meg ut, jeg tryna foran han jeg liker (min kollega) seriøst , jeg skulle ønske jeg var dau der å da! Blææææææææææææææææææææææh

Anonym poster: d254536f6ed2a1b3f80f52fe1e6d469c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Lurifix
Skrevet

Å tryne er jo bare positivt. Hvordan kan du kalle det å drite deg ut?!

Skrevet

Å drite seg ut har nærmest blitt en del av dagliglivet mitt. Jeg er klønete, dunker meg i alt, tryner der det er mulig og setter meg fast i dørhåndtak osv.

En flau ting jeg kom på var en gang jeg var på et senter med ei veninne, så satte jeg fast joggebuksa i rulletrappen, så jeg holdt på å miste den. Den kom vel ned til knehøyde da det kom masse random folk for å hjelpe til. Jeg fikk igjen buksa, men verdigheten ble nok sittende igjen i trappa :plystre:

• Liker 27
Skrevet

Å drite seg ut har nærmest blitt en del av dagliglivet mitt. Jeg er klønete, dunker meg i alt, tryner der det er mulig og setter meg fast i dørhåndtak osv.

En flau ting jeg kom på var en gang jeg var på et senter med ei veninne, så satte jeg fast joggebuksa i rulletrappen, så jeg holdt på å miste den. Den kom vel ned til knehøyde da det kom masse random folk for å hjelpe til. Jeg fikk igjen buksa, men verdigheten ble nok sittende igjen i trappa :plystre:

:laugh:
Skrevet (endret)

En flau ting......

Det høres skikkelig flaut ut ja :fnise:

Det flaueste jeg noensinne har gjort er å sette meg inn i en helt fremmed bil. Jeg og en kompis kjørte til butikken for å handle masse matvarer til en fest. Han satt i bilen mens jeg var på butikken, i sin bil (sort, jeg er jente så jeg vet ikke bilmerker og sånt). Så kommer jeg ut, hendene fulle av poser og varer, og setter meg inn i forsetet på en bil. Ser bort på kompisen min, som viser seg å ikke være kompisen min, men en helt fremmed gammel mann med et stort sjokkerende blikk!! :sjokkert::rodme: Jeg forklarte han situasjonen, og heldigvis reagerte han med latter.

Endret av Rubies_
  • Liker 15
Skrevet

Var på en cup for mange år siden, så var vi å badet i en elv der det var en hengebro som vi hoppet fra.. Da jeg skulle hoppe måtte vi over et gjerde, da satt bikini trusa seg fast gitt å ALLE kunne se dåsa mi.. Herrrrrlig :)

Anonym poster: 8c4b6c3b93a08b93cfb473febfe324a6

• Liker 13
Skrevet

Jeg har opplevd mange ganger å ha driti meg ut. Men da jeg lest om henne i rulletrappa kom jeg på en tilsvarende episode.

Jeg var for første gang på besøk hos min svigerfamilie. Hadde aldri truffet dem før, da sønnen deres bor på den andre siden av landet i forhold til dem.

Vi var på overnatting der.

Min svigerfamilie er ikke norske og fra en helt annen kultur. Men de har respektert vårt valg om å leve sammen som samboere, men i deres hjem måtte vi sove på hvert vårt rom da vi ikke var gift.

Den første morgenen lå vi litt frempå siden vi kom sent hjem til dem kvelden i forvegen og ble sittende å snakke uti de sene nattetimer.

Jeg hører at det er masse mennesker i huset når jeg våkner. Løper inn på badet og tar ett raskt stell og skynder meg ned i en silkenattbukse og t-shirt.(det er sommer)

Bordet er ferdig dekket og alt av familie og slekt er kommet for å hilse på. Vi setter oss til bords og inntar maten.

Det er når jeg skal glimre til med å hjelpe til med å rydde av bordet skaden skjer.

Jeg står med hendene fulle av tallerkener og bestikk, i kø, for å sette det fra meg på kjøkkenbenken. Da kommer 2 åringen til å snuble rett ved beina mine, han tar tak i nattbuksa mi som har strikk i livet og drar den med seg i fallet, med det resultat at jeg står i stringtrusa på kjøkkenet med fat i hendene og kan ikke forhindre det...eller dra buksa opp. Kan nevnes at vaskelappen på trusa var større enn trusa selv. Da det er åpen kjøkkenløsning fikk selvsagt ALLE dette med seg.

Grusom pinlig ble det også da svigermor bøyde seg ned å dro opp buksa. Hun lo av det hele....men jeg vet at de fleste ble litt sjokka.

Anonym poster: 63b8b6bf4d61495b09ebaa1ddf1c736f

• Liker 18
Gjest + Carnage +
Skrevet (endret)

.

Endret av + Carnage +
Skrevet

Jeg var 16 år og var på en utendørs strand med flere bassenger sammen med venner.. Vi lekte med baller og ballen trillet bort.. jeg ut av bassenget, løper etter ballen og plukker den opp .. på veien tilbake merker jeg at folk ser rart på meg,men skjønnte ikke noe før det kom en unge dame og pekte halvdiskret på brystet mitt..

Jeg hadde den sprettepuppen enda som sklidd ut av bikinioverdelen og var fyllt synlig for allemann... selvfølgelig bare den ene...

Huff hvor jeg skjæmtes ... :sjokkert:

• Liker 1
Skrevet

For mange år siden hadde jeg en kjæreste.. Jeg begynnte forsåvidt å oppdage hvordan man får orgasme når man blir slikket..

Men den ene gangen klarte jeg å slappe av så mye at jeg glemte å knipe igjen under orgasmen og der kom det en fis også ..

Jeg trudde seriøst at jeg skal dø av skammen.

Anonym poster: 50793240b57de4027f2e1697467f9445

• Liker 2
Skrevet

Mange ganger, jeg gjør egentlig ikke noe annet.

En gang på skolen da jeg skulle gå ut av døra og lukke den så klarte ermet på genseren min å henge seg fast i dørhåndtaket så jeg falt og rev opp hele genseren min. Var mange som så det og det må nok ha sett helt grusomt teit ut mens jeg lå på gulvet og skjønte ikke helt hva som hadde skjedd.

Anonym poster: 353f001f62d2155e095fa0f3d1ce1df6

• Liker 1
Skrevet

Drakk meg altfor full og begynte å diskuter et psykisk problem med en fremmed. Siden det har jeg sluttet å drikke sprit.

Anonym poster: e89288b2cfef1fac5709f2a105185292

Skrevet

var en gang jeg ikke klarte bøye verbet drite

• Liker 7
Skrevet

Spøy på en fyr. Han ble senere kjæresten min utrolig nok.

Var litt sånn:

Jeg: *Spy på jakka* "AAhahahahahahhahahahha LOL"

Han: ...... dette er Diesel jakke

Jeg: ÆHÆHÆHÆÆHÆHÆHÆHÆHÆÆHÆHÆÆHÆHHH!!!

Også slukna jeg

• Liker 7
Skrevet

Drakk meg full på 32 års dagen min.. Ikke litt heller, for jeg er nærmest avholds, men jeg drakk så mye at jeg husker ikke halvparten av hva som hendte.. Full av fylleangst spurte jeg vennina mi og hun kunne fortelle at hun måtte støtte meg på dassen for at jeg skunne sitte å drite..

Jeg ba henne ikke si noe mere, jeg vil ikke vite..

Kommer aldri til å drikke mere, ingen tvil om det.

• Liker 1
Skrevet

Drakk meg full på 32 års dagen min.. Ikke litt heller, for jeg er nærmest avholds, men jeg drakk så mye at jeg husker ikke halvparten av hva som hendte.. Full av fylleangst spurte jeg vennina mi og hun kunne fortelle at hun måtte støtte meg på dassen for at jeg skunne sitte å drite..

Jeg ba henne ikke si noe mere, jeg vil ikke vite..

Kommer aldri til å drikke mere, ingen tvil om det.

Haha!

Du må drikke OFTERE, da skjer ikke slike ting ;)

Anonym poster: d250431619cd57ed8658fbc4f75d7e63

• Liker 2
Skrevet

Det er en bratt skråning her hvor jeg bor. Jeg slo følge med naboen, og han skulle være snill og gi meg hånden sin som støtte ned skråningen. Jeg sa at det gikk fint - her hadde jeg gått ned så mange ganger før (hver dag i tre år). Tror dere ikke det er denne gangen jeg tryner så det synger etter?:O Bakken er rimelig bratt, så det så ikke bra ut!:P

• Liker 3
Skrevet

Ja. Tryna på tredemøllen på den tiden hvor det er flest mennesker på treningssenteret......

Anonym poster: 4f11199598885f6958c7498e33faa6f4

• Liker 4
Skrevet

Bestilte meg ny kode på bankkorte uten å tenke over om jeg hadde notert det ned eller husket det.

Tenkte faktisk ikke over det før jeg stå i en overfylt kantine,med 10 stykk bak meg i køen og alle hadde en mistenksom ansikttrykk og lurte litt på inn i seg hvor jeg egentlig hadde fått kortet fra..

Måtte unnskylde meg med at jeg hadde glemt kortet,men kantinedamen sa ingenting,så jeg bare la igjen alt på plass, og kom meg vekk!

Har ikke vært i kantine siden:)

• Liker 1
Skrevet

Oh yes, men eg tar det ikkje så tungt. Kommer bare på to tilfeller i dette øyeblikk:

- fikk tante rød på besøk noen dager tidlig og blødde ut senga til mannen min første gang eg overnatta, eg tuller ikkje når eg sier at flekken var DIGER og vi begge låg midt i den, fikk ein fin start på dagen mao..

-var på cruisebåt, det hadde stormet og var vått på dekk. Vi skulle ned ei trapp som var småglatt pga vannet. Eg glei i toppen av trappa og bam-bam-bam-bam-bam, hvert trappetrinn fikk møte rumpa mi på veien ned. Fikk mange halvkvalte smil og latter fra de som hadde sett det.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...