AnonymBruker Skrevet 1. november 2012 #1 Skrevet 1. november 2012 Hei! Er det noen der ute som har kjennskap til bedriften/merket eqology? Har fått tilbud om å bli vervet inn, men klarer liksom ikke sette meg helt inn i det, og lurer på om det i det hele tatt er noe å tjene på det. Er litt skeptisk til slike ting og synes rett og slett det høres for godt ut til å være sant. Men er i en presset økonomisk situasjon for tiden, så er litt desperat etter en liten ekstrainntekt. Noen med erfaring? Anonym poster: 6079b1e6826dc8021f4dae34666f41d9 1
Gjest Badabing Skrevet 2. november 2012 #2 Skrevet 2. november 2012 Jeg har ei venninne som driver med det. Det er jo i samme gate som f.eks Mary Kay, Tupperware, Perfect Home og Oriflame m.fl. Det kommer vel an på hvor god man er som selger. Er du en dårlig selger, blir du sittende igjen med produkter selv. Er du flink, kan du kanskje tjene litt på det. Selv synes jeg det er utrolig irriterende med de av venner og bekjente som stadig har home parties (eller hva det heter), og maser om å ha det hos meg eller at jeg skal komme på noe sånt. En uting etter mitt syn, men det er jo en del som synes det er gøy også. E
AnonymBruker Skrevet 2. november 2012 #3 Skrevet 2. november 2012 Ja, nå skal man jo få fem kunder til å abonnere på det, og tre distributører til å selge produktene videre, som igjen må skaffe seg fem abonnenter og tre distributører hver, som jeg da evt må hjelpe med å skaffe nye "medlemmer" osv. Synes dette høres utrolig vanskelig ut, har ikke sååå stor omgangskrets.. Vet du hvordan hun skaffer nye abonnenter og distributører, er det kun via homeparty? Er ikke så glad i disse homepartyene skjønner du, som du sier så plager man andre med det, og det liker jeg ikke! Anonym poster: 6079b1e6826dc8021f4dae34666f41d9
AnonymBruker Skrevet 2. november 2012 #4 Skrevet 2. november 2012 Pyramidespill elleer svindel, som man også kan velge å kalle det. Anonym poster: 06049bc80f19e3b5c6b4391538655256
Liiah Skrevet 2. november 2012 #5 Skrevet 2. november 2012 Eventuelt kaller man det nettverksselskap som promoterer gode produkter til kunder. Ikke noe svindel der.. Men å være distributør passer virkelig ikke for alle. For å tjene penger man kan leve av hver måned, kreves det mye arbeid den første tiden! Mange nye distributører stopper gjerne opp arbeidet etter første tittel og utbetaling, og gir opp fordi det ikke var så enkelt som de trodde.. Fins det egentlig noen lettvindt måte å tjene gode penger på uten å jobbe for det og vinne i lotto?! Hva har du egentlig peiling på som kaller det svindel? Har du prøvd selv, ikke fått det til, og heller bestemt deg for å skylde på firmaet?
Liiah Skrevet 2. november 2012 #6 Skrevet 2. november 2012 Eventuelt kaller man det nettverksselskap som promoterer gode produkter til kunder. Ikke noe svindel der.. Men å være distributør passer virkelig ikke for alle. For å tjene penger man kan leve av hver måned, kreves det mye arbeid den første tiden! Mange nye distributører stopper gjerne opp arbeidet etter første tittel og utbetaling, og gir opp fordi det ikke var så enkelt som de trodde.. Fins det egentlig noen lettvindt måte å tjene gode penger på uten å jobbe for det og vinne i lotto?! Hva har du egentlig peiling på som kaller det svindel? Har du prøvd selv, ikke fått det til, og heller bestemt deg for å skylde på firmaet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå