AnonymBruker Skrevet 1. november 2012 #1 Skrevet 1. november 2012 Hei! Har pratet en del med en gutt som er så utrolig kjekk og snill, han er ett år eldre enn meg. Vi har snakket sammen på nett, telefon og sms, og han ringer meg på skype hver dag. Vi var på en slags "date" for en stund siden, hvor vi var på kino. Han hentet meg og kjørte meg hjem etter filmen, hvor det kun ble en hadeklem. Etter denne "daten" sitter jeg her og er helt varm inni meg, tenker på han hele tiden, og håper på at han skal ringe eller sende en sms. Føler meg egentlig skikkelig teit som liker han SÅ godt allerede, vi har jo bare møttes én gang.. Har sagt til han at jeg syns han er veldig søt og virker som en super gutt, da ble han bare flau, hehe. Han inviterte meg på besøk nå til helgen, han foreslo at vi bare kunne kose oss, og om jeg kanskje hadde lyst til å sove over der. Plutselig fant han ut at han kanskje skal reise bort, uten å i det hele tatt tenke over at han hadde bedt meg på besøk.Nå føler jeg at han har begynt å trekke seg unna, han virker ikke så interessert i å prate med meg lenger. Så da lurer jeg jo egentlig på om noen har noen tips til hva jeg kan si og gjøre, uten å være for frempå? Er han i det hele tatt interessert? Eller ser han på meg som en venninne? Blir sprø av denne gutten, klarer ikke å tenke på annet! Har jo en del erfaring med gutter fra tidligere forhold osv, men jeg har aldri følt det sånn her før.. Jente 19 Anonym poster: ea9b629bad9d3213ba9c50a88b2b173d
-Jiinxs- Skrevet 1. november 2012 #2 Skrevet 1. november 2012 Om han har vært den som har tatt kontakt, så venter han kanskje på litt "innsats" ifra deg. Du skriver jo at du håper han tar kontakt. Det at han avlyste møte håper jeg var noe han ikke kunne noe for, jobb, familie o.l. 1
Nettinettet Skrevet 1. november 2012 #3 Skrevet 1. november 2012 Han inviterte meg på besøk nå til helgen, han foreslo at vi bare kunne kose oss, og om jeg kanskje hadde lyst til å sove over der. Plutselig fant han ut at han kanskje skal reise bort, uten å i det hele tatt tenke over at han hadde bedt meg på besøk.Nå føler jeg at han har begynt å trekke seg unna, han virker ikke så interessert i å prate med meg lenger. Så da lurer jeg jo egentlig på om noen har noen tips til hva jeg kan si og gjøre, uten å være for frempå? Er han i det hele tatt interessert? Eller ser han på meg som en venninne? Blir sprø av denne gutten, klarer ikke å tenke på annet! Har jo en del erfaring med gutter fra tidligere forhold osv, men jeg har aldri følt det sånn her før.. Jente 19 Anonym poster: ea9b629bad9d3213ba9c50a88b2b173d Pust!!!! Og så leser du gjennom det du har skrevet en gang til Ser du hvordan du har gått fra å ha ro og balanse til å bruke all tid på å analysere hvor intressert han er? Du må bruke tid på å bli kjent med han, sånn skikkelig.. ikke bare allerede ha bestemt deg for at han er den rette for deg og at han bør mene det samme om deg også. Menn (og også en del kvinner) trenger ofte lang tid på å bearbeide ting. De tar det med ro og tenker etter litt etter litt. Fortsett livet ditt som normalt og gled deg til de gangene han tar kontakt eller dere har lagt planer sammen. Når han må avlyse så ta det med godt humør og tenk over at du nå skal vise hvem han skal måtte forholde seg til i tiden fremover. Vært glad på hans vegne over ting han skal gjøre, selv om du aller helst har lyst til å sitte oppå han 24/7 fordi han har vekket noen følelser i deg. Du har lov til å si " Hadde gledet meg til å tilbringe litt tid med deg, men det kan vi så absolutt gjøre en annen gang! Kos deg masse" Er noe du kan si til at han skal vekk. Finn andre planer og ombestemmer han seg så hold fast på de nye planene dine. Han kan være av typen som tester hvor ofte du hopper når han sier hopp Men jeg vet ikke for jeg kjenner ikke han og heller ikke hvordan han er mot deg. Dette blir jo bare generelle råd, men kan du bruke noe av det så er det fint Ønsker deg lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå