AnonymBruker Skrevet 1. november 2012 #1 Skrevet 1. november 2012 Jeg er veldig "egen" overfor kjæresten min. Så fort han vil finne på noe med vennene sine, føler jeg meg uinkludert og sjalu. Jeg kan sitte hele kvelden hjemme og furte fordi han bare vil være med dem. Jeg kan grine og krangle meg til at han skal være med meg istedet. Så vær så snill og kjeft litt på meg, fordi jeg vet at i alle forhold er det godt for begge å være litt fra hverandre iblant. Jeg får lov til å være med mine venner uten at han "bryr seg" på samme måte. Jeg er 21 år, og føler det her er så utrolig barnslig og helt idiotisk av meg. At han orker å være sammen med meg er jo et lite mirakel. Gi meg styrke til å oppføre meg bedre overfor han! Anonym poster: 1de523437c43dcc29449e2d479ae4174
AnonymBruker Skrevet 1. november 2012 #2 Skrevet 1. november 2012 Jeg hadde det sånn som deg. Han slo opp. Han hadde mistet følelsene, og det kan godt hende at min oppførsel bidro til det. Jeg har ihvertfall lært til neste gang. Så skjerp deg før det er for sent! Anonym poster: 889114f31130be618020d73e45431a07
AnonymBruker Skrevet 1. november 2012 #3 Skrevet 1. november 2012 Ja, slik oppførsel bldrar til at man slår opp. Sier ikke i alle tilfeller, men sjalusi er det verste som fins. Snakk med han om det, hvis du vil beholde han! Anonym poster: 7e6c6aaecb9c8d72391a849fd9941516
Rubies_ Skrevet 1. november 2012 #4 Skrevet 1. november 2012 Du høres ut som venninna mi. Hun er akkurat lik, men nekter å innrømme det for seg selv og andre. Det er utrolig patetisk. Du må nesten bare gjøre alt du kan for å endre tankegangen din.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2012 #5 Skrevet 1. november 2012 Du høres ut som venninna mi. Hun er akkurat lik, men nekter å innrømme det for seg selv og andre. Det er utrolig patetisk. Du må nesten bare gjøre alt du kan for å endre tankegangen din. Men hvordan kan jeg endre tankegangen min? Jeg vet jo at det er feil. I dag ble jeg sur med en gang, men så sa jeg unnskyld. Nå er det greit, selv om jeg fortsatt føler meg litt tilsidesatt. Jeg skjønner jo at han ikke har gjort noe feil. Jeg skal iallefall være alene i kveld og prøve å slappe litt av med meldinger og mas om at han må komme hjem. Men jeg kommer sikkert til å bli sur neste gang også... Det her er så tungvint og dumt. Anonym poster: 1de523437c43dcc29449e2d479ae4174
Gjest anonym Skrevet 1. november 2012 #6 Skrevet 1. november 2012 I verste fall så får du kjæresten din til å føle seg kvalt, fastlåst og du risikerer at han går lei av deg og mister følelsene for deg. Anbefaler deg å la han gå ut uten at du i det hele tatt tenker over det. Han må få rom til å tilbringe tid med kamerater etc. uten at du blir sur/reagerer eller starter krangler. I lengden vil ikke forholdet holdet dersom du forsetter slik, er jeg redd. Det blir veldig fort veldig slitsomt. Tror egentlig du bare må ta deg litt sammen. Du får jo også anledning til å gjøre noe du vil i ro og fred. Eller treffe egne venninner. Lykke til
Anastasia81 Skrevet 1. november 2012 #7 Skrevet 1. november 2012 Jeg vet det er vanskelig, men prøv å sett deg i hans sted: Hvis du driver og sender masse meldinger og maser på han når han er ute vil han sannsynligvis irritere seg over det og i tillegg kanskje få dårlig samvittighet overfor deg. Det er ikke noe særlig. Den beste fremgangsmåten her tror jeg er: fake it til you make it Når han skal ut, gi han et kyss og si: Så koselig, ha en fin kveld/kos deg (eller lignende fraser) Prøv å ikke send en eneste sms i løpet av kvelden, men når han kommer hjem spør om han har hatt det fint og vis at du er glad for at han hadde en fin kveld (dette er kanskje ikke det du føler, men det er ikke hans feil at du føler som du gjør, og ved å gjøre dette forhindrer du mye irritasjon og krangel hos begge parter), og hvem vet, kanskje du faktisk får det bedre med deg selv også Lykke til 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2012 #8 Skrevet 1. november 2012 Takk for svar, folkens Jeg tenker jeg får bare bite det i meg i kveld, og se hvordan det går. Det kan jo bare gå oppover, så dette skal jeg klare! Viss det gir seg kommer jeg til å føle meg så mye bedre selv også, for det er jo så slitsomt i lengden. Blir en lang kveld på KG Anonym poster: 1de523437c43dcc29449e2d479ae4174
Gjest Skrevet 1. november 2012 #9 Skrevet 1. november 2012 (endret) Fokuser på deg selv, ikke han. Lag en liste over ting du har lyst til å gjøre, enten alene eller med en venninne. Sett opp planer for en eller to dager i uken der du er opptatt, uten å prate med han på forhånd. Pass på at du har alternative aktiviteter når han skal noe annet, det gir deg mindre tid til å sitte og sture. Ikke gi etter på dine egne planer, de er spikret og ikke oppe til debatt. Møt mennesker, gjør ting. Kanskje kan til og med det at du er mer aktiv føre til at han blir mer interessert i å være med deg isteden for vennene. Og så må du kose deg mens du holder på. Det er en hel verden der ute, ingen vits i å mure seg helt inne med en kjæreste. Endret 1. november 2012 av Themis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå