Gjest Butterflygirl Skrevet 1. mars 2004 #1 Skrevet 1. mars 2004 Hei. Er det noen some har prøvd Dr. Hauschka produkter? Sminke og hud/hårprodukter? Hvor får man kjøpt det? Hva synes du/dere? Noe bra? Koz
birgitte242 Skrevet 2. mars 2004 #2 Skrevet 2. mars 2004 Hei :-) Jeg jobbet i en helsekost butikk for maaaange år siden og der solgte vi Dr. Hauschka produkter. Produktene er kjent for å være av ypperste kvalitet. Dr. Hauschka har kun hudpleieprodukter, ikke sminke. Rosekremen er en klassiker som visstnok mange supermodeller sverger til. Jeg tror du får kjøpt disse produktene i de fleste helsekostbutikker. http://www.drhauschka.com/
Gjest Cuddly Skrevet 2. mars 2004 #3 Skrevet 2. mars 2004 Jeg satt senest i går og så på disse produktene på nettet, og jo; de har make up
Gjest Cuddly Skrevet 2. mars 2004 #4 Skrevet 2. mars 2004 Er det foresten noen som vet omtrent hvor disse ligger i pris?
Gjest Ethereal Skrevet 2. mars 2004 #5 Skrevet 2. mars 2004 Rosekremen kostet 160,- sist jeg kjøpte den, den er veldig bra mot ultratørr hud, men du kan bli litt blank. Mitt problem er roselukta, men jeg er en pingle og liker ikke at ting lukter for mye. Forresten har jeg hørt at det løse pudderet er blant de beste som kan kjøpes for penger, men det har jeg ikke testet selv. Quince (kvede, hva nå det er)kremen lukter godt, og trekker godt inn, så er sikkert fin om sommeren.
Gjest Cuddly Skrevet 2. mars 2004 #6 Skrevet 2. mars 2004 Ethereal; kjøper du dette i Tromsø? Og i så fall, hvor?
Gjest Ethereal Skrevet 2. mars 2004 #7 Skrevet 2. mars 2004 Jeg har kjøpt på Helios i Storgatbakken. Tror også helsekosten på Polarsentret har Dr. Hauschka, men ikke skyt meg om jeg tar feil. Men i Nederland (reiser ned igjen på mandag ) har de mye bedre utvalg, og prisene på naturkosmetikk er litt lavere enn her. Bor du i Tromsø?
Gjest Cuddly Skrevet 2. mars 2004 #8 Skrevet 2. mars 2004 Nei, men har netopp vært en liten tur, og det blir flere i forbindelse m. sykehusgreier...
Gjest Ethereal Skrevet 2. mars 2004 #9 Skrevet 2. mars 2004 For tida har vi to litt tendenser til å ødelegge andres tråder :oops: Kanskje vi burde starte våre egne, eller PM...
Gjest Butterflygirl Skrevet 2. mars 2004 #10 Skrevet 2. mars 2004 vet iallefall at disse hudproduktene ligger rundt 150-200kr. vet noen om den Quince kremen er for normal/fett hud? Vet at den rosekremen er for tørr hud. er det parfyme og farge i de kremene? vet noen eksakt hvilke butikker man får kjøpt dem hos? kos
Gjest Ethereal Skrevet 2. mars 2004 #11 Skrevet 2. mars 2004 De er ikke parfymert, men lukter av ingrediensene i dem. Jeg vil heller ikke tro de er tilsatt fargestoffer. Quincekremen er nok for normal/blandingshud, vil jeg tro. Ellers finnes en flytende dagkrem med veldig behagelig konsistens. Den er på pumpeflaske, og trekker godt inn. Jeg hadde en gang et prøvesett med ulike produkter; en fin måte å teste ut om du liker dem, og hva som passer for deg. Spør på helsekostbutikk om de har slike sett.
Gjest KATTAstrofe ii Skrevet 2. mars 2004 #12 Skrevet 2. mars 2004 Har de slike testsett på Helios i Storgatbakken, Ethereal?
Gjest Ethereal Skrevet 2. mars 2004 #13 Skrevet 2. mars 2004 Herregud, har ikke peiling :oops: Kjøpte et slikt der for to år siden, utover det vet jeg ikke. Den butikken ligger utenfor allfarvei, for min del. Ellers ville jeg sjekket helsekosten i Polarsentret, og kanskje den vis-à-vis Verdensteatret.
birgitte242 Skrevet 3. mars 2004 #15 Skrevet 3. mars 2004 Jeg satt senest i går og så på disse produktene på nettet' date=' og jo; de har make up [/quote'] :oops: Det har du jammen helt rett i.. Nå ble jeg nysgjerrig.. Noen som vet hvilken prisklasse det er på dette?
Gjest Ethereal Skrevet 3. mars 2004 #16 Skrevet 3. mars 2004 Kremene ligger på 150-200kroner pr stk, så noe rimeligere enn mange parfymerimerker. I tillegg er innholdsstoffene av høy kvalitet, så hvis du er nysgjerrig på naturkosmetikk, kan du jo prøve Dr. Hauschka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå