Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lest litt rundt, og jeg vil ha større lepper, men jeg vet ikke hvem lipplumber jeg skal kjøpe! tørr ikke våge meg ut på botox ennå..

Har noen erfaringer? hvem liker dere best? Legg gjerne med før å etter bilder:-))

Anonym poster: 2bcc4d52284d46a8c6581629059c19c1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vurderer litt å kjøpe lipfusion xl.. Men trenger noe som faktisk gir resultater!

Gjest heihopp
Skrevet

Jeg vil også ha større lepper :sminkedokke: har lest litt om at xl er veldig bra, men også den toofaced sin. Vet ikke hvem jeg skal bestille ennå..

Skrevet

Jeg har lånt søstra mi sin lip plumber et par ganger, fikk dobbelt så store lepper, og det stakk litt. Et råd er å ikke få det på tunga, ekkel følelse... Husker ikke hvilken type det var, men den fungerte hvertfall :jepp: Så ut som en søt, liten lipgloss :kyss2:

Skrevet

Jeg synes Lip Fusion funka greit. Leppene fikk en liten plump-effekt, men svidde nå inni h***ete! Var jo rein tortur å ha den på:P

Skrevet

Tror dere mener plumPer . :opplyser: Dette er en plumBer:

*lister seg ut av tråden* :plystre:

• Liker 5
Skrevet

Min favoritt er en ikke-plumper: Clarins intant light natural lip perfector. Det er ikke en plumper sånn egentlig, men en leppepomade med glosseffekt. Derimot får jeg fyldige lepper av dem, fordi den på samme måten som alle andre plumpere jeg har prøvd så fyller den ut "rillene" i leppene. Brukte den noen dager + god leppepomade om kvelden = venninne spør om jeg har gjort noe med leppene fordi "de var ekstra store i dag" (har relativt fyldige lepper fra før av). Null ubehag, tvert i mot er den veldig herlig på fordi den også gir godt med fukt til leppene samtidig som den ser veldig bra ut. Disse kjøper jeg på feelunique for 130kroner eller der omkring, eller du kan få den på esthetique til 160 (sist gang jeg så).

Hvis du heller vil ha en typisk plumper hvor du kjenner at det stikker litt, så er LipFusion lipglossene bra (XL er bra, men tørker ut leppene mine) og det er også Dior-plumperen.

Skrevet

Tror dere mener plumPer . :opplyser: Dette er en plumBer:

*lister seg ut av tråden* :plystre:

Ahahah, ups :fnise:

Skrevet

Skal du ha skikkelig effekt, synes jeg at Too faced sin gir et bedre resultat enn Lip fusion!

• Liker 1
Skrevet

Huff, jeg har bare prøvd èn Lip Plumper, og jeg fikk en ekkel følelse inni meg når det kilte på leppa, med tanke på hvor mange dyr som sannsynligvis har måtte være prøvekanin for å se om leppene fikk en reaksjon, så vi kvinner skal bli så smukke...

Anonym poster: 7d99889184e57693b3cccfd797330f2b

Gjest Badabing
Skrevet

Huff, jeg har bare prøvd èn Lip Plumper, og jeg fikk en ekkel følelse inni meg når det kilte på leppa, med tanke på hvor mange dyr som sannsynligvis har måtte være prøvekanin for å se om leppene fikk en reaksjon, så vi kvinner skal bli så smukke...

Anonym poster: 7d99889184e57693b3cccfd797330f2b

Lipfusion skal vel ikke være testet på dyr.

Jeg har i alle fall brukt den. Vet ikke helt med resultatet, fikk vel ikke så mye større lepper annet enn en effekt der og da. Men uansett beste glossen jeg har prøvd. Dessverre er den blitt umulig å få tak i, jeg finner den ingen steder.

Skrevet

jeg bestilte meg lipfusion xl fra beatybay. tror hvertfall det var der :) venter på den i posten nå. Den kan fåes kjøpt på strawberrynet også tror jeg :) Bestilte den før jeg så hva dere hadde skrevet omm toofaced sin!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...