Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg ser døde personer, i tilegg hører jeg dem. de tar kontakt med meg fordi de trenger fred. flere som opplever det samme? jeg føler meg så alene.. det er skummelt når jeg ser masse ukjente døde personer, jeg vet ikke hvem jeg skal prate med det til. noen som har noe forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vil kanskje ikke ha svar som dette, i så fall skal jeg ikke skrive mer. Men, jeg tror ikke på slike overnaturlige ting. Det er ingen beviser for at sånt kan gå an, og det strider i mot nesten alt vi vet om naturen, livet og døden i forskningen hittil.

Så jeg tror at det kan være noe du sliter med - noe feil i hjernen, en psykisk tilstand e.l. Dette kan jeg veldig lite om, men kanskje du skulle snakket med fastlegen din om dette og bedt om å bli videresendt til en kyndig psykolog? Det er jo flere diagnoser som kan gi hallusinasjoner av forskjellige slag, som oppleves som helt virkelige for den det gjelder.

• Liker 8
Skrevet

Høres skummelt ut..

Skrevet

vel, siden vi ikke vet så mye om dette så skal vi ikke si at det ikke fantes (Tonje!)

jeg skal ikke si at jeg har opplevd det samme, men at jeg stoler på det og stoler på at du har det.

det høres ut som du har den sjette sans som vi fleste ikke har. du kan snakke med de som jobber med dette til daglig, og prøve å få dette ut av livet ditt. hvis ikke det går ann, så bruk det til noe godt- som de andre som lager programmer på tv "åndenes makt".

Anonym poster: 945cda2947f39797e67a95d6466d5a82

• Liker 2
Gjest HunterLady
Skrevet

Dersom du ser, så ser du. Det som er problemet er at det du ser ikke er reellt. Jeg vil råde deg til å snakke med en psykolog.

• Liker 3
Skrevet

hvis ikke det går ann, så bruk det til noe godt- som de andre som lager programmer på tv "åndenes makt".

Anonym poster: 945cda2947f39797e67a95d6466d5a82

lol.

OM man virkelig hadde hatt en slik evne, så er det ganske besynderlig å bruke det til underholdning.

• Liker 3
Skrevet

Du vil kanskje ikke ha svar som dette, i så fall skal jeg ikke skrive mer. Men, jeg tror ikke på slike overnaturlige ting. Det er ingen beviser for at sånt kan gå an, og det strider i mot nesten alt vi vet om naturen, livet og døden i forskningen hittil.

Så jeg tror at det kan være noe du sliter med - noe feil i hjernen, en psykisk tilstand e.l. Dette kan jeg veldig lite om, men kanskje du skulle snakket med fastlegen din om dette og bedt om å bli videresendt til en kyndig psykolog? Det er jo flere diagnoser som kan gi hallusinasjoner av forskjellige slag, som oppleves som helt virkelige for den det gjelder.

jeg er innlagt på psykratisk fordi psykologene mener det er psykose.. men jeg tror ikke det. derfor trenger jeg å prate med noen andre enn psykologer. noen som har opplever det samme

Skrevet

Jeg opplever det samme.

Anonym poster: 9bbe058f6869ac754f7a561aafbd1761

Skrevet

Jeg opplever det samme.

bra å vite at det ikke bare er meg..

Skrevet

Dersom du ser, så ser du. Det som er problemet er at det du ser ikke er reellt. Jeg vil råde deg til å snakke med en psykolog.

Hvordan kan du være så skråsikker på at det ikke er reelt?

Anonym poster: b78339447100ba322981c8e7c588982a

• Liker 2
Skrevet

Jeg tenker at det er enten noe psykisk eller fysisk gærent. Svulster på hjernen kan gi hallusinasjoner etc, forskjellige typer infeksjoner og andre sykdommer, samt flere psykiske tilstander.

• Liker 1
Skrevet

bildet ditt får meg til å tolke det at dette er noe du ønsker. Du er den typen som kjeder seg i hverdagen og som liker overnaturlige serier som du i tilegg ser altfor mye av. Det er utrolig hvor mye våres hjerne kan lyve til oss,hvis vi bare ønsker det nok.

Det,eller så er du schizophrenia..Dessverre.. kotnakt fastlegen for mer informasjon.

Anonym poster: 7402198d2a1b7d0fef1fa33512e17ea6

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker at det er enten noe psykisk eller fysisk gærent. Svulster på hjernen kan gi hallusinasjoner etc, forskjellige typer infeksjoner og andre sykdommer, samt flere psykiske tilstander.

Hvis vi tar utgangspunkt i at det er forklaringen. Hva er da årsaken til at det de ser stemmer?

Skrevet

Hvordan kan du være så skråsikker på at det ikke er reelt?

man kan ikke være sikker,men det er mer sansynlig enn at det er på ekte.

Bedre å sjekke om man er frisk enn å anta at du er frisk ,mens alle andre er sprø?

• Liker 1
Skrevet

Hvis vi tar utgangspunkt i at det er forklaringen. Hva er da årsaken til at det de ser stemmer?

Hvordan vet man at det stemmer? Og så er jo dette som de fleste "synske" spiller på da. Generalitet.

• Liker 1
Skrevet

bildet ditt får meg til å tolke det at dette er noe du ønsker. Du er den typen som kjeder seg i hverdagen og som liker overnaturlige serier som du i tilegg ser altfor mye av. Det er utrolig hvor mye våres hjerne kan lyve til oss,hvis vi bare ønsker det nok.

Det,eller så er du schizophrenia..Dessverre.. kotnakt fastlegen for mer informasjon.

og en ting til,ikke for å være frekk,men det at du opplever noe sånt og tar kontakt med et forum og ikke en lege sier meg at du vil tolke det ut i fra at det virkelig er overtro. Du vil høre om flere enn deg har det slikt,med andre ord har du null grunn til å mistenke at du er syk,men du tror selv på at det er sant.

Eller så er du en troll..

Skrevet

TS, hvor er de døde menneskene og hva sier de til deg? Er de over alt hele tiden? Er de slemme mot deg? Hvor mange er det?

Skrevet

ups,jeg leste ikke de andre innleggene.. Hadde kanskje vært lurt å nevne at du er lagt inn i første innlegg?

kjære ts,jeg syns du er i en leit situasjon.

Men hvordan funker det videre? De bare tror det? har de tatt noen scan av hjernen din? kan de bevise at det er noe som er fysisk feil på deg? eller kan de bare anta?

Hvis det er sånn at du venter på resultatet eller at dette er en ordentlig diagnose,syns jeg at du kanskje skal la det synke inn..Å snakke med andre kan bare gjøre det verre.

Hvis det er sånn at du virkelig ser døde folk, så ønsker jeg deg lykke til..

Gjest Darthoven
Skrevet

jeg er innlagt på psykratisk fordi psykologene mener det er psykose.. men jeg tror ikke det. derfor trenger jeg å prate med noen andre enn psykologer. noen som har opplever det samme

Det er nok ingen tvil om at du ser det du ser. Rent teoretisk kan det være en ørliten sannsynligheten for at det du ser er reellt, men sannsynligheten for at det du ser er grunnet forstyrrelser i hjernen er mye større. Derfor gjør du nok lurt i å prøve og følge de råd du får fra profesjonelle, slik at du forhåpentligvis kan bli kvitt hallusinasjonene og vrangforestillingene.

Det er ikke helt uvanlig med slike "syn" som du har. Mange har hatt det før deg, og mange blir kvitt det gjennom riktig og god behandling. Lykke til!

• Liker 2
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...