PREDATOR Skrevet 1. mars 2004 #1 Skrevet 1. mars 2004 Lurte på om det var noen mannlige kg lesere som har vært borti noe sinnsyk smerte i lysken etter en lang periode hvor dere har ofte vært kåt? Får jo ikke sove om nettene... :evil: :evil: :evil:
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2004 #2 Skrevet 1. mars 2004 Sjekk om du har fått testikkel-, bitestikkel- eller sædlederbetennelse.
Gjest Anonymous Skrevet 2. mars 2004 #3 Skrevet 2. mars 2004 Nei da, vet hva som er årsaken til problemet shø. (overladning) Men det er bare så f**** irriterende... Hvorfor kan ikke jeg bli kåt uten og få vondt der nede ( hvis jeg ikke får utløsning) Når de fleste andre mannfolk kan det... Er frustrerende i lengden og gå som en pingvin og vettø... Egentlig så er jo dette ganske privat da, men jeg måtte bare få det ut... OFF.......
PREDATOR Skrevet 2. mars 2004 Forfatter #4 Skrevet 2. mars 2004 var meg det ovenfor..... Glemte og logge inn.
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2004 #5 Skrevet 3. mars 2004 Er dette seriøst? Kan du ikke bare ta deg en runk. Sover så godt etterpå da så.
Elle Melle Skrevet 3. mars 2004 #6 Skrevet 3. mars 2004 Er dette seriøst? Kan du ikke bare ta deg en runk. Sover så godt etterpå da så. Ja det lurte jeg også på. Hvorfor vil du være opphisset men ikke få utløsning da?
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2004 #7 Skrevet 3. mars 2004 Jeg mistenker Skorpus for å være en lykkelig subbelubb med orgasmenekt. I så fall nyter han sin fortvilelse...
PREDATOR Skrevet 3. mars 2004 Forfatter #8 Skrevet 3. mars 2004 Er ikke alltid det passer seg for og ta seg en RONK shø, Og hvorfor skal jeg ta meg en ronk hver gang jeg blir opphisset? Blir en god del handjagere iløpet av 1 dag da... Trenger ikke og være så opphisset heller, er nok at jeg får et godt kyss av kjerringa det, så er det i gang der nede... :veldigsur: Så samler det seg til kvelden, så blir det atter 1 våken natt........ :evil:
PREDATOR Skrevet 3. mars 2004 Forfatter #9 Skrevet 3. mars 2004 ELLE MELLE SKREV Sitat: Er dette seriøst? Kan du ikke bare ta deg en runk. Sover så godt etterpå da så. Ja det lurte jeg også på. Hvorfor vil du være opphisset men ikke få utløsning da? Hvordan ville du følt deg hvis jeg har lagt an på deg i senga, du hadde ikke noe særlig lyst...... Men nei da, tar saken i egene hender jeg og ronker???? :klø: Tror ikke du har følt deg særlig verd da...
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2004 #10 Skrevet 3. mars 2004 Det er mange måter å ha sex på, Skorpus. Det er slett ikke sikkert kona avviser all form for sex fordi om hun ikke er klar for samleie...
Gjest Tone B. Skrevet 4. mars 2004 #11 Skrevet 4. mars 2004 Jeg mistenker Skorpus for å være en lykkelig subbelubb med orgasmenekt. I så fall nyter han sin fortvilelse... Subbelubb? Orgasmenekt? Trenger litt forklaring her for å forstå hva du mener jeg Revetispa...
Elle Melle Skrevet 4. mars 2004 #12 Skrevet 4. mars 2004 Hvordan ville du følt deg hvis jeg har lagt an på deg i senga, du hadde ikke noe særlig lyst...... Men nei da, tar saken i egene hender jeg og ronker???? :klø: Tror ikke du har følt deg særlig verd da... Du, det skjer faktisk stadig vekk her i huset. Elle Melle-mannen er kåt men trøtt og det samme er jeg (trøtt altså, ikke kåt). Da blir det enten et runk uten hjelp, et runk med hjelp eller en kjapp runde med oralsex. Ikke noen big-deal, jeg skjønner forskjellen på behov for sex og behov for en utløsning for å få sove. Jeg setter likevel pris på å få lov til å hjelpe til framfor at han skulle gjøre et eller annet i skjul fordi han var flau og det "ikke passet". Trodde alle hadde det sånn jeg? :klø: Det hadde vært litt dumt for han å måtte ligge og vri seg og ikke få sove bare fordi jeg var der og ikke hadde lyst på sex akkurat da. Kanskje det kommer an på hvor avslappet forhold man har til dette her? Ellers så skjønner jeg meget godt at du ikke kan runke hver gang du blir opphisset i løpet av en dag, jeg tenkte nå helst før leggetid da siden du ikke fikk sove så bra.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå