Gå til innhold

Skal på visitt, har dameproblemer :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp, jeg har vært litt betatt av en en liten stund, i går fikk jeg vite det var gjensidig, også facebookpoka jeg han, så var samtalen i gang. :) Han vil jeg skal komme bort, og det vil jeg også, men jeg har dessverre monsun, og jeg har ikke vært borti menn på en stund, så jeg kan jo ikke bare si dette på første "date", for en turnoff!

Eller hva mener dere? Er opprinnelig i midten av 20årene, men i natt må jeg ha sovet i en tidsmaskin for jeg føler meg 14 år.

Anonym poster: c42abbe9b2f9862b3a28a7f7a3fffcbc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags dameproblemer har du? Har du kvinnelig kjæreste også?

Og hva i alle dager er monsun?

• Liker 3
Gjest Memories
Skrevet

Mensen sikkert? I så fall tror jeg neppe han forventer å få seg noe på første date. Forventer han det er han uansett ikke noe å samle på.

• Liker 5
Skrevet

jeg elsker dere, dere er så hyggelige, positive og imøtekommende :)

• Liker 1
Skrevet

Haha! Jeg trodde formuet var om en mannlig lege med dameproblemer som skulle gå visitt. Nå er jeg fullstendig i ammetåka da, så jeg føler meg unnskyldt!

Hvis ikke du har tenkt å ligge med han på første date, så ser jeg ikke problemet? Ikke for det, vi er i 2012, jeg tror gutter tåler å høre at du har mensen hvis det skulle bli sånn at han prøver seg.

Jeg kunne i hvertfall aldri blitt sammen med en mann som ikke takla å høre om at man har mensen, noe som er så naturlig!

Skrevet

Aha, du er litt betatt av en mann som også er betatt av deg, og nå vil han at du skal komme på besøk og du har mensen?

Jeg ville ikke lagt noe vekt på det, med mindre han har spesifikt bedt deg på sex-visitt. Dersom han har det bør du spørre om han har noe i mot å ha sex med mensen.

Skrevet

Da foreslår du heller noe annet., som middag ute eller noe.

• Liker 1
Skrevet

Jeg skal ned til han og vi skal snakke om saken, men vi har begge sendt "ufine" meldinger til hverandre, og jeg trodde jeg var ferdig, men sliter nå med koagulert blod, og vil ikke dette skal bli det første møtet hans med innsiden min...

Grunnen til at jeg har problemer med å si dette til han er at jeg er kjempebetatt, og litt fin på det, så jeg vil ikke kjøre brannbil og jeg syns mensen er noe herk selv, så jeg har rett og slett vanskelig for å si det.

Skrevet

Bruk Lactal Vaginalskyll når du er ferdig / Nesten ferdig med mensen, da får du renset ut det siste og holder underlivet i balanse. Slipper koagulert blod.

Dersom du ikke vil ha sex med ham, sier du at du syns det er for tidlig. Er han over 20 han og så har han sikkert hørt om mensen, så han tåler nok og høre det. Du kan omskrive med to-do og si du har vondt i magen, om han forstår hva du mener...

• Liker 2
Skrevet

Jeg rekker ikke få tak i det før avtalen vår, og jeg vil jo! Nei, får bare se åssen det utarter seg, kanskje bli kjent i dag, romstere i morgen. :-)

Skrevet

jeg har dessverre monsun

:fnise:

Anonym poster: 52a5c804217d438501a9af6b17c15ec2

• Liker 4
Skrevet

men jeg har dessverre monsun

Tropiske regnstormer er noe herk!

:fnise: :fnise:

• Liker 4
Skrevet

Han tåler jo sikkert å høre det..? Jeg er litt barnslig selv når det gjelder å snakke om mensen, men har ikke latt være å dra på date (med klare intensjoner om sex) likevel... Er han littegrann seriøs takler han det helt fint, og om man ikke har samleie er det mye annet en kan gjøre - seksuelt og andre ting...

Anonym poster: 1e307c7de615d24317dd550812625250

Skrevet

Hallo, reaksjonen var jo helt annerledes enn jeg hadde forestilt meg, ikke noe problem, han ville leke brannmann, jeg fløy på han og vi dro på yoga sammen :) :) og tilbake til han etterpå og sånn! :lur:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...