AnonymBruker Skrevet 1. november 2012 #1 Del Skrevet 1. november 2012 Hei. Vurderer å flytte til Danskerud i ås kommune (follo). Fant ut at det ligger et digert asylmottak rett borti høgget der (Bjørnebekk asylmottak) hvor blandt annet to stykker lurte med seg ei jente på 21 fra Oslo og voldtok. Det har vært noen knivstikkinger der osv. Noen som kjenner noen som bor på Danskerud, eller ås generelt, eller som har andre erfaringer? Byggefeltet ligger cirka 400 meter unna asylmottaket. Anonym poster: 5ab3373278f2cfd2cdc0a21e492e7126 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest blixkrieg Skrevet 1. november 2012 #2 Del Skrevet 1. november 2012 Jeg bor ikke på danskerud, men har familie og venner der og har bodd der i perioder på 1 mnd innimellom. så har vært der endel som ungdom og også i voksen alder. Danskerud er et flott byggefelt . Har aldri merket noe til asylmottaket, for det ligger litt for seg selv ved jordene. Naboene er hyggelige og koselige og det er et barnevennlig og estetisk fint byggefelt. Har heller ikke hørt noe om klager på dette asylmottaket, sikkert fordi det ikke er noe vits for asylungdommen å henge rundt på danskerud, det er jo ingen butikker der eller lignende. Ås generelt er et flott sted syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2012 #3 Del Skrevet 1. november 2012 Jeg bor ikke på danskerud, men har familie og venner der og har bodd der i perioder på 1 mnd innimellom. så har vært der endel som ungdom og også i voksen alder. Danskerud er et flott byggefelt . Har aldri merket noe til asylmottaket, for det ligger litt for seg selv ved jordene. Naboene er hyggelige og koselige og det er et barnevennlig og estetisk fint byggefelt. Har heller ikke hørt noe om klager på dette asylmottaket, sikkert fordi det ikke er noe vits for asylungdommen å henge rundt på danskerud, det er jo ingen butikker der eller lignende. Ås generelt er et flott sted syns jeg Takk for svar. Det virker som et perfekt sted..men har jo skjønt at det er et asylmottak for ungdommer primært, og det har vært noen episoder der de siste årene. Men det er vel som du sier, at de ikke har noe å gjøre i den retningen. Tenker mest på om det er trygt for dama å ta bussen alene mot Ås, osv. Men nå er det vel asylmottak på alle småsteder i dette landet, så det kommer man vel ikke unna uansett nesten. Sikkert uansett bedre enn å bo i et asylmotak, slik som vi gjør nå (Oslo) Anonym poster: 5ab3373278f2cfd2cdc0a21e492e7126 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest blixkrieg Skrevet 1. november 2012 #4 Del Skrevet 1. november 2012 Vil tro det er fullstendig trygt for dama di å ta bussen, eller gå /sykle forbi der for den saks skyld. Fra Danskerud og til sentrum kan man gå gjennom byggefelt nesten hele veien ned fra asylmottaket. De holder seg med hverandre. Jeg spilte fotball på banen som ligger rett ved siden av mottaket med mine venninner der for noen somre siden og den eneste oppmerksomheten vi fikk var noen som spurte om de kunne være med. Hun dama som ble voldtatt ble jo med disse guttene til mottaket, noe som ikke virker helt gjennomtenkt for meg..Pluss at hun var full. Jeg har gått, syklet, gått på ski mange ganger langs veien. har også tatt bussen der tusenvis av ganger og har aldri opplevd noenting. Mine venninner som har bodd der hele livet har heller ikke opplevd noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå