Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg skal på andre oppfølgingsmøte på jobben i dag. I utgangspunktet var jeg sykemeldt for senebetennelse og var ærlig på dette. Nå er senebetennelsen på bedringensvei, men ledere på arbeidsplassen min har vært ganske tydlige på at de ikke har trodd på meg og vært ganske ubehagelige faktisk. Hvertfall har jeg følt det sånn! Pga dette har jeg fått tilbake angst, depresjoner og spisevegringer. Legen sykemeldte meg nye 14 dager med senebetennelse som begrunnelse, men det er jo for at jeg skal finne meg ny jobb og slippe å trigge angsten at jeg er sykemeldt egentlig nå. Det er sjefen min jeg skal på møtet med og har bedt verneombudet om å bli med meg i dag. Grunnen til dette er at fra og med i dag gikk vikariatet mitt ut og jeg skal jo egentlig få ny kontrakt. I tillegg har jeg følt at han har stilt ubehagelige spørsmål og jeg ønsker egentlig ikke at mine psykiske problemer skal komme ut der. Dessuten er jeg redd han kan stille spørsmål han ikke har lov til. Han graver veldig i hva legen min har sagt osv.

Nå kjenner jeg at angsten min er kjempe sterk og jeg gruer meg maks for dette møtet.

Vurderer å være helt ærlig og fortelle hvorfor jeg er sykemeldt, men er da redd for at jeg får beskjed om å levere sykemeldingen på NAV. Jeg vet jo hvilke punkter vi skal igjennom egentlig og for å komme gjennom de punktene føler jeg at jeg må være 100% ærlig. Jeg kan ikke gå på jobb sånn som jeg har det nå. Jeg sover store deler av døgnet og har ikke noe overskudd.

Er det noen som har noen råd til meg? Litt på tampen? Skal prate litt med verneombudet først. Jeg må jo samarbeide med arbeidsgiver selvom jeg kommer til å føle at jeg er på vei til å få angstannfall der.

Anonym poster: c87148ad3ee494386c976904d34ab228

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...