Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med Golden og diamond cirkle på Valle Hovin?

Diamond er jo en del dyrere enn Golden så jeg lurer på om det er verd det eller om man har bra sikt til scenen (selv om man er liten) i Golden cirkle?

Takker så mye for svar :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde Golden cirkle under Bon Jovi-konserten på Ullevål i fjor sommer og kommer ikke til å ha det igjen. Enten vil jeg koste på litt ekstra for Diamond, eller rett og slett kjøpe vanlige billetter.

Mitt inntrykk var at det ikke var noe skille i det hele tatt mellom vanlige og Golden. Det var ikke spesielt god sikt (i alle fall ikke for meg på 1.62) og stor trengsel.

Nå vet jeg Bon Jovi kommer tilbake i mai til neste år, så da tror jeg jammen jeg skal koste på meg Diamond.

Skrevet

Jeg vil på bonjovi konsert i bergen i 2013(koengen) burde jeg velge diamond da altså?er det sitteplasser eller ståplasser?burde være bra til den prisen hvertfall!2000 er myye..

Gjest Yellow Taxi
Skrevet

Trodde denne tråden skulle handle om de gode gamle pokemon-spillene til gameboy jeg :(

• Liker 1
Skrevet

Ingen som vet ang bergen??

Skrevet

Ja regnet med det..men vet du hvordan det er oppdelt?er diamond helt foran,og golden bak det liksom?og vanlige helt bak?skjønner ikke helt om det er verdt å bruke 2000 på det liksom..om ikke det er så store forskjeller...takk for svar,må bestille i morgen så det haster litt:-)

Gjest Cuntzilla
Skrevet

Ja regnet med det..men vet du hvordan det er oppdelt?er diamond helt foran,og golden bak det liksom?og vanlige helt bak?skjønner ikke helt om det er verdt å bruke 2000 på det liksom..om ikke det er så store forskjeller...takk for svar,må bestille i morgen så det haster litt:-)

Ja, Diamond er et inngjerdet område helt ved scenen.

Bak gjerdet der er igjen er Golden Circle. Dette pleier å være betydelig større og det selges mye mer billetter enn til Diamond, så det er mer trengsel og man kan plutselig havne litt bak. Det er en ganske stor forskjell i min mening, men om det er verdt 2000kr er en helt annen sak som du må vurdere selv. Stemning er det nok begge steder :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...