Miss Independent Skrevet 1. november 2012 #1 Skrevet 1. november 2012 Heisann! Jeg vil ha en lysekrone over spisestuebordet. Lysekrona bør da stå over midten over bordet - enig? ...et problem bare. Der jeg skal ha festet er midt i en plate. Altså akkurat mellom bjelkene - og det er vel i en bjelke den egentlig skal henge. Om jeg flytter bordet blir det feil i forhold til resten av rommet, føler jeg. Den ene siden blir da inntill veggen med vindu, og ikke midt på gulvet, der det ser mest naturlig ut. Eller hva tror dere? Klarer dere å se dette for dere? Finnes det noen måte å løse dette på? På forhånd takk
TMB Skrevet 1. november 2012 #2 Skrevet 1. november 2012 Kommer vel an på hvor tung den er? Er det tretak eller gips?
Miss Independent Skrevet 1. november 2012 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2012 Jeg vet ikke hvor mye den veier, men det er denne: http://www.bohus.no/belysning/belysning/taklamper/boraas-taklampe/ Det er gipsplater.
Lutetium 71 Skrevet 1. november 2012 #4 Skrevet 1. november 2012 Er den under 20kg, bør det gå med en sk. "mollyplugg". Bl.annet biltema har dem. Du trenger ikke verktøy, om du ikke skal montere massevis av dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå