AnonymBruker Skrevet 1. november 2012 #1 Skrevet 1. november 2012 Jeg vet at det jeg har gjort ikke er ok,jeg ville ha klikket om noen hadde gjort det samme...men har gått med en forferdelig dårlig følelse veldig lenge nå,og bestemte meg for å undersøke om det var hold i det..mens mannen har vært borte,har jeg klart å finne ut hva passordet til ipadn var,og gikk selvfølgelig inn å sjekket mld etc...(angrer). Det jeg kom over da,var en samtalelogg som går over mange måneder mellom han og en felles venninne. Mer hans venninne,men vi er blitt bedre kjent det siste året... Å der pratet de bla om forholdet vårt..han la ting fram på en måte som fikk meg til å sitte igjen med en stor klomp i halsen. Vi har vært sammen lenge,og ting er jo ikke like rosenrødt som det var i starten forståelig nok. Å utifra måten,og det han skrev, så virket han ikke særlig interessert i å ta tak i det heller. Det virket ikke som om det plaget han så veldig,bortsett fra at han kjeder seg med meg. Hun skal ha kredit for at hun faktisk oppfordret han til å prøve å spice ting opp,men han svarte med at det var ikke så lett etter så lang tid.. Å ellers,så var tonen dem imellom veldig sånn...flørtete. Jeg likte det ikke. Han var mot henne slik han var mot meg for leeeenge siden. Ga henne komplimenter, osv..å kom med enkelte kommentarer som hun tydeligvis ikke forsto,å der han da pratet de bort på en måte. Det høres kanskje ikke ut som store greia egentlig,men det var jo mer i den samtalen enn jeg orker å skrive om her..reagerer bare på at de to tydeligvis har et veldig close forhold,diskuterer VÅRT forhold og hvor "kjedelig det er, og at tonen deres er så flørtete. Jeg sliter litt,og vet liksom ikke hva jeg skal gjøre for å vedlikeholde forholdet vårt lenger,når det høres mer eller mindre ut som at han driter i hva som skjer. Å ikke kan jeg si til ham at jeg vet om hva de prater om heller. Jeg har denne stygge følelsen av at han har et ganske godt øye til henne,og den følelsen har jeg hatt lenge. Det er ting som står i veien for at det kan bli noe der akkurat nå,og det er vel kanskje der jeg føler at jeg er et slags tidsfordriv. Men vet jo ikke hva jeg skal tro....vanskelig sak..:/ Anonym poster: bddba8794ac0b53647bbd5736b43ab8c 1
Gjest anonym Skrevet 1. november 2012 #2 Skrevet 1. november 2012 Jeg vet at det jeg har gjort ikke er ok,jeg ville ha klikket om noen hadde gjort det samme...men har gått med en forferdelig dårlig følelse veldig lenge nå,og bestemte meg for å undersøke om det var hold i det..mens mannen har vært borte,har jeg klart å finne ut hva passordet til ipadn var,og gikk selvfølgelig inn å sjekket mld etc...(angrer). Det jeg kom over da,var en samtalelogg som går over mange måneder mellom han og en felles venninne. Mer hans venninne,men vi er blitt bedre kjent det siste året... Å der pratet de bla om forholdet vårt..han la ting fram på en måte som fikk meg til å sitte igjen med en stor klomp i halsen. Vi har vært sammen lenge,og ting er jo ikke like rosenrødt som det var i starten forståelig nok. Å utifra måten,og det han skrev, så virket han ikke særlig interessert i å ta tak i det heller. Det virket ikke som om det plaget han så veldig,bortsett fra at han kjeder seg med meg. Hun skal ha kredit for at hun faktisk oppfordret han til å prøve å spice ting opp,men han svarte med at det var ikke så lett etter så lang tid.. Å ellers,så var tonen dem imellom veldig sånn...flørtete. Jeg likte det ikke. Han var mot henne slik han var mot meg for leeeenge siden. Ga henne komplimenter, osv..å kom med enkelte kommentarer som hun tydeligvis ikke forsto,å der han da pratet de bort på en måte. Det høres kanskje ikke ut som store greia egentlig,men det var jo mer i den samtalen enn jeg orker å skrive om her..reagerer bare på at de to tydeligvis har et veldig close forhold,diskuterer VÅRT forhold og hvor "kjedelig det er, og at tonen deres er så flørtete. Jeg sliter litt,og vet liksom ikke hva jeg skal gjøre for å vedlikeholde forholdet vårt lenger,når det høres mer eller mindre ut som at han driter i hva som skjer. Å ikke kan jeg si til ham at jeg vet om hva de prater om heller. Jeg har denne stygge følelsen av at han har et ganske godt øye til henne,og den følelsen har jeg hatt lenge. Det er ting som står i veien for at det kan bli noe der akkurat nå,og det er vel kanskje der jeg føler at jeg er et slags tidsfordriv. Men vet jo ikke hva jeg skal tro....vanskelig sak..:/ Anonym poster: bddba8794ac0b53647bbd5736b43ab8c Huff, føler med deg! Jeg er enig i at man ikke skal snoke, men noen ganger kan magefølelsen være så sterk at det er verdt å sjekke. Hvorfor angrer du ? Nå ser du jo hvilken mann du er sammen med! Har du alltid hatt type tillitsproblemer med han? Har han kjent henne fra før han kjente deg? Det er uansett en veldig dårlig stil! Først utlevere deres forhold som han gjør, for så å nærmest legge an på henne. Fikk du følelsen av at hun liker han? Er hun singel? Hvorfor føler du at du er tidsfordriv? Handler det om at du har dårlig selvbilde? Eller har han gitt deg en følelse av det ofte?
QueenOfTheSidewalk Skrevet 1. november 2012 #3 Skrevet 1. november 2012 Jeg har en flørtete tone med de gode vennene mine også, men det betyr ikke at jeg er tiltrukket av dem. Om hun gir han oppfordning til å ordne opp i forholdet ditt, så sier det meg at hun ikke er tiltrukket av han på den måten. Og spesielt om hun "ikke forstår" flørtingen hans. Godt mulig han har et øye til henne da. Det høres forresten ikke ut som om han driter i deg, men at han har gitt litt opp. Kanskje du skal høre litt mer på han sine argumeter og møte han på halvveien? 2
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2012 #4 Skrevet 1. november 2012 Hvis han ikke har så mange å snakke med om de problemene dere har, så er det kanskje ikke så rart at han spør henne om hva hun synes om dette. Hun er jente og han tror muligens hun har mer innsikt i hvordan dere jenter tenker. Han skulle heller ha snakket med deg, men som du sier, så har han gitt litt opp forholdet dere har. Du må ta opp det som dere har problemer med, og få ham med på å gå gjennom alt som er vanskelig, slik at dere ser om dere kan rydde opp i det, og få forholdet på bena igjen. Det virker som han er blitt såpass lei at han er på vei ut, og at han ser en potensiell ny dame i hun han åpner seg for, så her bør du handle kjapt.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2012 #5 Skrevet 1. november 2012 TS her. Tusen takk for svar:) Først vil jeg bare si at jeg i grunn ikke har hatt tillitsproblemer tidligere,og tror kanskje det er med på å gjøre dette litt trasigere. Har aldri trodd slikt om han egentlig. Men det er nemlig sånn at han har kjent henne lengre enn meg ja,og jeg vet bla at han likte henne veldig godt før. Men så møtte han meg,og vi hadde det nokså bra i noen år,mens i de siste tre årene merker jeg at han har blitt mer og mer..hva skal jeg si..Ikke så inni forholdet lenger. Virker på meg som at han syns det funker greit så lenge vi ikke krangler,har sex regelmessig osv. Så fort det oppstår en situasjon, så setter han på seg en maske,og blir veldig kald. Bryr seg ikke så mye liksom. " åja,du er sur? Jaja samma det, kom å si ifra når du er ferdig med det da". Litt sånn.. Også springer han til henne for å prate. Ikke nødvendigvis om oss, men han liker å snakke med henne. Han jobber offshore,å det jeg kunne se utav loggen var at de hadde pratet veldig jevnlig,både natt og dag. Han som tok kontakt som regel..han hadde tilogmed skrevet at hun måtte sende ham en mld i ny og ne,ettersom han var så ensom på jobb....med meg er han veldig kort,sier ikke så mye,å virker ikke interessert i å snakke heller. Å det kan gå daager mellom hver gang vi snakker. Hun er ikke singel,og er i et passelig ferskt forhold,så jeg er ikke så redd for henne egentlig..det er jo han og hans holdning jeg har problemer med..Hun er ganske åpen og flørtende som person,og dette benytter jo han seg av. Dvs, det er ofte han som legger opp til visse typer samtaleemner..hvorvidt han har hatt sex eller ikke, at han vil ha det osv...jeg kjenner at jeg blir litt kvalm av hele greia. For pr dags dato,så har vi det etter forholdene greit. Vi har nokså jevnlig sex, de dagene det lar seg gjøre. Jeg prøver å ha en god tone, være meg selv så godt jeg klarer. For å nevne én ting som også gjør at jeg stusser: hun ble sammen med typen sin for noen måneder siden,og etter det har kontakten dem imellom stoppet litt opp. Veeldig rart,hvis det nå var så uskyldig som han skulle ha det til..nå er det plutselig ikke så naturlig å flørte med henne mer. Anonym poster: bddba8794ac0b53647bbd5736b43ab8c
Purple Basil Skrevet 1. november 2012 #6 Skrevet 1. november 2012 Får vondt av å lese dette:( Slik oppførsel er i mine øyne utilgivelig. Han virker interessert i henne, mens du gikk rundt og ikke visste noen ting.. Har vært borti noe lignende, det ødela veldig for meg. Vet ikke om du tenker å fortsette forholdet? Men hadde jeg vært deg ville jeg hatt et skikkelig oppvaskmøte med ham. Hvis han ikke ser ut til å ville ta tak i forholdet deres, bør du rett og slett finne ut av om det er et forhold du vil være i. Klem til deg! 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2012 #7 Skrevet 1. november 2012 Det er det jeg har så lyst til - bare spørre han rett ut om alt det der.. Hva det handler om og hvorfor. Men jeg kan nesten ikke det, for jeg vil ikke fortelle at jeg var å snoka..jeg tror ikke jeg kommer til å gjøre det flere ganger uansett,for jeg har ikke godt av å vite sånt. Pluss at det på sett og vis er i "fortiden",om det går ann å si det sånn. Hun har jo fått type,og de er jo nokså tett nå. Pluss at typen hennes er en venn av typen MIN. Det vil jo naturligvis være domt av han å fortsette flørtinga med henne da. Det hjelper egentlig meg lite,ettersom jeg regner med at han kunne tenkt seg å fortsette. Han gjør det bare ikke fordi han må være kompis. Jeg vet ærlig talt ikke hva jeg skal gjøre...! Jeg elsker ham jo, men tar meg i å misunne alle andre som tilsynelatende har kjærester som virker som de bryr seg,og som genuint ønsker å være sammen med dama si, også sitter jeg med en kar som sikler etter en annen. I værtfall tror jeg det. Er jo så vanskelig å ta et valg når jeg ikke har et ordentlig svar heller,og mest sannsynligvis vil jeg aldri få det. Har jo spurt ham tidligere om han vil ha henne,men det har han alltid blånektet på..tror jeg ham? Nei... -TS- Anonym poster: bddba8794ac0b53647bbd5736b43ab8c
Gjest ta Skrevet 1. november 2012 #8 Skrevet 1. november 2012 Det er det jeg har så lyst til - bare spørre han rett ut om alt det der.. Hva det handler om og hvorfor. Men jeg kan nesten ikke det, for jeg vil ikke fortelle at jeg var å snoka..jeg tror ikke jeg kommer til å gjøre det flere ganger uansett,for jeg har ikke godt av å vite sånt. Pluss at det på sett og vis er i "fortiden",om det går ann å si det sånn. Hun har jo fått type,og de er jo nokså tett nå. Pluss at typen hennes er en venn av typen MIN. Det vil jo naturligvis være domt av han å fortsette flørtinga med henne da. Det hjelper egentlig meg lite,ettersom jeg regner med at han kunne tenkt seg å fortsette. Han gjør det bare ikke fordi han må være kompis. Jeg vet ærlig talt ikke hva jeg skal gjøre...! Jeg elsker ham jo, men tar meg i å misunne alle andre som tilsynelatende har kjærester som virker som de bryr seg,og som genuint ønsker å være sammen med dama si, også sitter jeg med en kar som sikler etter en annen. I værtfall tror jeg det. Er jo så vanskelig å ta et valg når jeg ikke har et ordentlig svar heller,og mest sannsynligvis vil jeg aldri få det. Har jo spurt ham tidligere om han vil ha henne,men det har han alltid blånektet på..tror jeg ham? Nei... -TS- Anonym poster: bddba8794ac0b53647bbd5736b43ab8c Synes du skal si det ts! Alle kan snoke når de føler at noe er galt. Du fant jo t.o.m noe! Hadde det vært bedre at du trodde alt var greit, for så å høre at han har vært utro? Var mld dem imellom seksuelle? Tror du han har hatt sex med henne før hun fikk type? Føler du at han ikke er interessert i deg lenger? Kan du gjøre noe for å få han til å bli mer interessert? Er du og hun venninna veldig ulike som typer? Jeg tror at det vil komme ut på en eller annen måte siden du nå vet dette. Bare vær dønn ærlig å si at du hadde en kjip magefølelse, og at den tydeligvis stemte...
AnonymBruker Skrevet 1. november 2012 #9 Skrevet 1. november 2012 Ts her. Meldingene er litt i grenseland - aaakkurat på kanten til å bli seksuelle hvis du skjønner..de prater OM sex. Kan jo ta et eksempel: Han sier: "åååh,det hadde vært godt med masse øl nå.. Det vil jeg ha. Pluss noe annet også...". Derav hun da svarer: " haha,noe annet ja. Fin måte å si det på. " Han: " jeg sa det ikke,og allikavel skjønte du hva jeg mente. Hehe;) ja hva kan jeg si. Jeg er mann;)". Kanskje ikke det verste ved første øyekast. Det er mengden sexprat jeg ikke liker/likte... Anonym poster: bddba8794ac0b53647bbd5736b43ab8c
Gjest anonym Skrevet 1. november 2012 #10 Skrevet 1. november 2012 Ts her. Meldingene er litt i grenseland - aaakkurat på kanten til å bli seksuelle hvis du skjønner..de prater OM sex. Kan jo ta et eksempel: Han sier: "åååh,det hadde vært godt med masse øl nå.. Det vil jeg ha. Pluss noe annet også... ". Derav hun da svarer: " haha,noe annet ja. Fin måte å si det på. " Han: " jeg sa det ikke,og allikavel skjønte du hva jeg mente. Hehe;) ja hva kan jeg si. Jeg er mann;)". Kanskje ikke det verste ved første øyekast. Det er mengden sexprat jeg ikke liker/likte... Anonym poster: bddba8794ac0b53647bbd5736b43ab8c Si det til han ts! Jeg synes han har gått bak ryggen din. Hadde han bare spurt om råd, men når han og flirter med henne...Følte du at han fremstilte deg på en kjip måte?
Gjest BM2 Skrevet 1. november 2012 #11 Skrevet 1. november 2012 Vel ts,da vet du hvor han står. Hvor vil du stå? Og er det forenelig med hvor han står og vil være villig til å stå?
Gjest anonym Skrevet 1. november 2012 #12 Skrevet 1. november 2012 Vel ts,da vet du hvor han står. Hvor vil du stå? Og er det forenelig med hvor han står og vil være villig til å stå? Kan du utdype litt mer? Tenker du at han ikke er interessert i ts lenger?
Gjest Skrevet 1. november 2012 #13 Skrevet 1. november 2012 TS. Han er sammen med deg fordi det er enkelt og konfortabelt. Regelmessig sex og mat på bordet. Samtidig føler han for noe mer spennende, men som mange menn vil han ikke gå fra det han har før han har etablert noe bedre et annet sted. Han investerer null av seg selv i forholdet, og vil ikke forholde seg til deg om noe er negativt. Han er ingen partner, han er en losjerende sex-gjest. Selv om det har roet seg med denne damen nå, kan det når som helst ta seg opp igjen. Eller han finner en annen. Og siden du vet dette, vil du slite med tilliten til han. Med rette. Har du virkelig så lave tanker om deg selv at du synes dette er OK? Jeg kan forstå mannens behov for noen å prate med om vanskelige ting, men det var ikke det han gjorde. Han prøvde å rettferdiggjøre for henne (som kjenner deg) at forholdet deres var dødt, og at det ville være helt kurrant med noe dem imellom. Må si jeg synes hun tok det veldig bra med å "ikke forstå" flørting og be han ta tak i forholdet sitt. Hvordan du skal konfrontere dette, vet jeg ikke. Kan du kopiere det du fant og sende deg selv? Som dokumentasjon? Orker du prate med henne om dette? Eller bare si til mannen at du føler at dere har kommet til veis ende, han gir deg ikke lenger noe på hjemmebane og at kommunikasjonen dere imellom er vanskelig. Jeg ville rundet av med å si at av den grunn ble iPaden sjekket, og se hva som dukket opp. Om han blir sur og sint, så hva så? Det forandre ikke hva han har drevet med. Du setter rammene for ditt liv. Du bestemmer hvordan der er OK å behandle deg. Et forhold med en mann som driter i deg så mye som denne gjør er ikke noe forhold, og så lenge du er sammen med han så møter du ikke den fantastisk trivelige karen som elsker deg for det du er. Så enten må dere inn med heavt duty relasjonoppbygging og veileding, eller skilles. At du elsker mannen din, bør du ikke tenke for mye på. Tro meg, det går over når du får det på avstand og det virkelig går inn over deg hva han driver og har drevet med. Du er stor jente, og kan stå på dine egne bein. 6
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2012 #14 Skrevet 1. november 2012 Det Themis sa. Og jeg tenker at det har ingen hensikt å ta dette opp, det vil antakelig bare medføre ringer i vannet. Dersom den dama IKKE er interessert, så vil hun føle seg...vel. Du kan ikke gjøre noe med andre, du kan bare endre deg selv. Er det dette du vil ha? Hvis ikke så synes jeg du skal fortelle ham at du ikke får noe ut av forholdet deres mer og at det er slutt. Og så går du. Surt og vondt, men det går over! Glem ikke det. Det går over. Og etterpå vil du se at du gjorde riktig. Jeg tror ikke han vil sørge, jeg tror han blir snurt, og så tar han av for å "hevne seg", vise hvor lite du betydde for ham (hvilket du alt vet) Og siden går livet videre for dere begge..
la Flaca Skrevet 1. november 2012 #15 Skrevet 1. november 2012 Her kan du jo bruke det du vet til din fordel, og snu rundt på ting; Fortell han at du syns han er lite engasjert i forholdet og at du kjeder deg. Spør om han syns det dere har er tilstrekkelig for å fortsette, for det gjør ikke du pt. Du vil ha mer lidenskap, spenning, engasjement! Det holder ikke at han stikker hodet i jorda med én gang du ikke er sprudlende og heit på grøten. Han må være til stede de andre dagene også, for ellers er ikke forholdet verdt en dritt. Du trenger ikke konfrontere han med den andre dama. Men du kan overraske han ved å vise en ny side av deg selv, og stille litt større krav. Forsvinner han går du uansett ikke glipp av noe. 6
AnonymBruker Skrevet 1. november 2012 #16 Skrevet 1. november 2012 Ja,jeg følte vel egentlig det. Føltes jo ut som at han var lei av å være sammen med meg,at ting var kjedelig og ikke noe man kunne gjøre noe med. Han er flink å påpeke hvor lenge vi har vært sammen osv, og at det ikke er så rart at ting er kjedelig. Klart ting ikke er like rosenrødt,men man kan jo fortsatt være glad i hverandre,og behandle den andre med respekt og kjærlighet. Han har en holdning som bare sier at ting er gammelt og kjedelig,og slik er det. Å dette legger han da ikke skjul på ovenfor henne. Så nå når hun og jeg er sånn passelig gode venninner syns jeg det er ubehagelig at hun vet at kjæresten min sier slikt uten at jeg vet.. Si det til han ts! Jeg synes han har gått bak ryggen din. Hadde han bare spurt om råd, men når han og flirter med henne...Følte du at han fremstilte deg på en kjip måte? Anonym poster: bddba8794ac0b53647bbd5736b43ab8c
Shinana Skrevet 1. november 2012 #17 Skrevet 1. november 2012 Her kan du jo bruke det du vet til din fordel, og snu rundt på ting; Fortell han at du syns han er lite engasjert i forholdet og at du kjeder deg. Spør om han syns det dere har er tilstrekkelig for å fortsette, for det gjør ikke du pt. Du vil ha mer lidenskap, spenning, engasjement! Det holder ikke at han stikker hodet i jorda med én gang du ikke er sprudlende og heit på grøten. Han må være til stede de andre dagene også, for ellers er ikke forholdet verdt en dritt. Du trenger ikke konfrontere han med den andre dama. Men du kan overraske han ved å vise en ny side av deg selv, og stille litt større krav. Forsvinner han går du uansett ikke glipp av noe. Tror dette er en bra måte å klare opp i ting på, TS. Han virker å være uengasjert i forholdet deres, og da er han vel ikke så mye å satse på for deg. Still krav til han for at du skal være interessert i å fortsette. Hvis han ikke makter å oppfylle dem så synes jeg du skal anse deg selv som fristilt. Du sitter uansett igjen med en gevinst. Når ikke begge vil det nok så er alle forsøk på utbedringer fåfengte.
Gjest Arnis Skrevet 1. november 2012 #18 Skrevet 1. november 2012 Husker da min siste kjæreste gjorde noe lignende. Hun betrodde seg om forholdet vårt til ei felles vennine. Vet ikke omfanget av det. Hun tilstode det uoppfordret at de hadde snakket om et tema. Jeg misstenker at det var mer. Jeg ble ganske satt ut og skuffet av dette. Tenker jo at forholdet skal være mellom de to som er i det og at vennekretsen ikke har noe med problemene det er. Det at en eller begge eller en i et forhold betror seg til venner om slikt tror jeg er et tidlig tegn på at det går i nedoverbakke og at det er på tide å gjøre noe.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2012 #19 Skrevet 1. november 2012 Ts her. Jeg er faktisk enig i det mange av dere sier,og tusen takk for råd. Jeg vet at jeg må sette noen krav her.. Jeg vet bare ikke helt hvor jeg skal få krefter til det:/ Også tenker jeg på at det begynner å bli en stund siden de samtalene deres. Loggen varte bare fram til i mars ca. Å imellomtiden har det gått opp og ned med oss,men mest opp tror jeg..? Dvs, for litt over et år siden gikk det veeldig ned,og vi var på randen til et brudd. Vi ble enige om å prøve,og fram til nå har ting bedret seg litt. Det kommer til å bli en veldig stor helomvending på ting hvis jeg plutselig skal ta opp det jeg vet..Det vil ikke bare påvirke forholdet vårt,men også vennskapet jeg har med henne også. Jeg vet ikke enda om jeg stoler så mye på henne,for jeg syns jo det er rart av henne å ha så masse kontakt med MIN mann. Hun kunne jo holdt seg litt unna,og ikke lagt så mye opp til å ha så tett kontakt. Som nevnt tidligere er hun jo en veldig flørtete person da,så om hun har vært bevisst på dette her vet jeg ikke. Det begynner jo å bli et år siden(snart) det sto på som "værst" mellom dem,og da sitter det en djevel på skulderen min å sier "du kan ikke kjefte på hunden idag for at den gjorde fra seg på teppet for 8 mnd siden"... Den djevelen prøver å rettferdiggjøre det som er skjedd,og jeg er så delt i hva jeg selv mener.. Det er som om den sier at det er naturlig at han søkte litt oppmerksomhet på annet hold,siden vi ikke hadde det så veldig bra akkurat på det tidspunktet,og det har gått begge veier..jeg var ikke så imøtekommende jeg heller,og var nok ikke så oppmerksom på han som jeg kanskje burde vært.. But still, det er IKKE greit å gå bak ryggen på partneren din på den måten kun pga en dårlig periode..det kunne han holdt seg for god for. Etter så mange år ilag er jeg sjokkert over hvor lite han brydde seg om hvordan jeg reagerte på deres kontakt.. Anonym poster: bddba8794ac0b53647bbd5736b43ab8c
AnonymBruker Skrevet 1. november 2012 #20 Skrevet 1. november 2012 Dette er så langt fra greit og på god grense på svik. Jeg hadde ikke likt det heller hvis min mann la ut detaljer om forholdet MELLOM oss til en trdjepartner. Spesielt ikke hvis den tredje personen var en kvinne. Spesielt hvis han ALDRI tok det opp med MEG og spesielt hvis han samtidg flørtet med henne. Enig i at det virker som om han klager til henne for at ho ikke skal syns at han er en drittsekk som flørter, og det at han ikke flrøter med deg, eller noe sånt virker veldig som om han bare liker å ha det lett. Det er kjipt å finne ut av passord og lese loggen,og det er ikke usansynlig at han kommer til å prøve hardt å snakke det bort,men det han gjør er MYE verre! du bør være klar på at du virkelig ikke fortjener å ta imot det der! Anonym poster: f14acde61f9fe9c26429fdb1bb54d7cf 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå