Gjest Tinkerbell Skrevet 31. oktober 2012 #1 Skrevet 31. oktober 2012 Jeg har datet en fantastisk mann for en måned tilbake, han var herlig på alle mulige måter. Men pga. livssituasjonen hans og en fantastisk jobbmulighet i USA så måtte "vi" bli slutt. Vi datet ikke lenge, men alt var herlig mens vi datet. Vi begge viste hvor forholdet vårt var på vei, men det måtte ende pga. at han han skulle reise vekk for kanskje en ganske lang stund. Vi ble enige om å avslutte det forholdet vårt fordi det ble for vanskelig, og det hele ble bare trist. Jeg gråter kanskje ennå, hva han gjør vet jeg ikke. Men dette var ikke poenget med mitt innlegg, jeg trenger noen fantastiske historier, der folk har funnet tilbake til hverandre etter en stund. At en mann eller en kvinne har tatt kontakt etter måneder eller år. Bare et eller annet om at man ikke alitd blir helt glemt. Jeg er egentlig ganske realistisk, og går hele tiden rundt å tenker at jeg aldri vil se han igjen. Men akkurat nå trenger jeg å høre noen solskinnshistorier, at av og til kan magiske ting skje.
Betty2 Skrevet 1. november 2012 #2 Skrevet 1. november 2012 En på jobben min (la oss kalle han nils) møtte sin nå værende dame( las oss si Mona) for første gang ca 11 år tilbake i tid, men av ulike årsaker, kunne ikke de utvikle noe forhold på den tiden. Nils fant seg fort en ny dame, giftet seg og fikk barn. Mona fant seg også en type etter en del år, ble barn der også, men ikke noe mer enn det. Nils blir etter en stund skilt, og starter igjen jakten på ny dame, Mona prøver seg litt frem og tilbake, men ingen passer dem. Etter nesten 11 år, treffer de på hverandre igjen, i dag har de fått felles barn, kjøpt hus. og jeg har aldrig sett min kollega mer lykkelig enn det han har vært de siste årene. 2
Gjest Tinkerbell Skrevet 1. november 2012 #3 Skrevet 1. november 2012 Takk Betty2 Godt å høre at ting kan løse seg, det har vel mye med tid og sted å gjøre. For oss var egentlig ikke tiden riktig, det er jo det som svir mest. At det kunne ha blitt noe, men pga. av situasjonen så måtte vi bare la det være. Men uansett så var dette hyggelig lesing.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2012 #4 Skrevet 1. november 2012 Bestemoren min ble sammen med sin ungdomskjærste når de begge var blitt enke/enkemann som 70-åringer. Be patient! Anonym poster: 4125a0ced38b2b49775e815352ec86d8 4
Gjest Tinkerbell Skrevet 1. november 2012 #5 Skrevet 1. november 2012 Bestemoren min ble sammen med sin ungdomskjærste når de begge var blitt enke/enkemann som 70-åringer. Be patient! Anonym poster: 4125a0ced38b2b49775e815352ec86d8 Selvfølgelig måtte en positiv og altid så hyggelig AB poste et eller annet i min tråd. Du skjønte kanskje ikke meningen med tråden min, men det gjør heller ingenting.. Jeg ville bare lese om noe hyggelig, akkurat nå er det godt å vite at man ikke altid blir glemt.
Gjest Skrevet 1. november 2012 #6 Skrevet 1. november 2012 Som du roper i skogen får du svar. Du kan legge fram en problemstilling, men du velger ikke svarene du får. Og AB har et poeng. Livet går videre, ting stopper ikke opp. Enten må du gjøre noe aktivt for å få kontakt med han igjen, eller så har toget gått. Hvilke muligheter har du for å holde kontakten men han? Kan du ta en tur over på besøk og sondere terrenget? Sats litt, ikke bare se livet flyte forbi. Han kommer neppe rekende på ei fjøl.
Mb26 Skrevet 1. november 2012 #7 Skrevet 1. november 2012 Typen jeg hadde før gjorde det slutt for 3 år siden, vi har ikke snakket mye sammen, men støtt på hverandre her og der, jeg hadde en helt sykt kraftig kjærlighetssorg og var dypt deprimert og visste at jeg aldri skulle få tilbringe mer tid med min store forelskelse. I stad fikk jeg en melding, i morgen har vi en avtale! Livet kan snu for alle! Lykke til <3 Foresten: jeg har ny kjæreste nå, så dette møtet er KUN for å snakke å bli venner igjen for min del! :-)<3
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2012 #8 Skrevet 1. november 2012 Som du roper i skogen får du svar. Du kan legge fram en problemstilling, men du velger ikke svarene du får. Og AB har et poeng. Livet går videre, ting stopper ikke opp. Enten må du gjøre noe aktivt for å få kontakt med han igjen, eller så har toget gått. Hvilke muligheter har du for å holde kontakten men han? Kan du ta en tur over på besøk og sondere terrenget? Sats litt, ikke bare se livet flyte forbi. Han kommer neppe rekende på ei fjøl. Joda, men det er vel mer måten ting ble skrevet på, det må du jo forstå. Jeg synes mange her på KG venter på muligheten til å få skrive en sarkastisk kommentar til en eller annen som kanskje ikke har det så godt. Som jeg skrev i innlegget mitt, så er jeg veldig realistisk. Jeg forteller meg selv hele tiden at det ikke kommer til å funke, eller at det ikke er "ment to be". Men feks. igår trengte jeg å høre noe hyggelig, er det så galt? Alt det andre du har nevnt, har jeg tenkt på.
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2012 #9 Skrevet 1. november 2012 Typen jeg hadde før gjorde det slutt for 3 år siden, vi har ikke snakket mye sammen, men støtt på hverandre her og der, jeg hadde en helt sykt kraftig kjærlighetssorg og var dypt deprimert og visste at jeg aldri skulle få tilbringe mer tid med min store forelskelse. I stad fikk jeg en melding, i morgen har vi en avtale! Livet kan snu for alle! Lykke til <3 Foresten: jeg har ny kjæreste nå, så dette møtet er KUN for å snakke å bli venner igjen for min del! :-)<3 Oh, så spennende. Håper du får en fin dag, og at dere får snakket. Vet ikke om jeg hadde turt å møte eksen om jeg hadde hatt kjæreste, hadde sikkert blitt redd for å få følelser jeg ikke vil ha for ham.
Obiola Skrevet 1. november 2012 #10 Skrevet 1. november 2012 En bekjent og eksen ble sammen igjen etter ca 4 år fra hverandre. Vi er ikke nære venner, så historien bak kjenner jeg ikke, vet bare at det var avstandsforhold rett før det ble slutt. Er sikkert en solskinnshistorie
up! Skrevet 2. november 2012 #11 Skrevet 2. november 2012 Historien til AB om bestemoren var jo kjempefin!
Gjest Skrevet 2. november 2012 #12 Skrevet 2. november 2012 Joda, men det er vel mer måten ting ble skrevet på, det må du jo forstå. Jeg synes mange her på KG venter på muligheten til å få skrive en sarkastisk kommentar til en eller annen som kanskje ikke har det så godt. Som jeg skrev i innlegget mitt, så er jeg veldig realistisk. Jeg forteller meg selv hele tiden at det ikke kommer til å funke, eller at det ikke er "ment to be". Men feks. igår trengte jeg å høre noe hyggelig, er det så galt? Alt det andre du har nevnt, har jeg tenkt på. Vet du, jeg oppfattet ikke den anonyme brukeren som sarkastisk, heller som en som kom med en søt historie. Derfor syntes jeg du overreagerte når du nesten bet hode av han. Ser at det ikke var akkurat en slik historie du ville høre, men det var jo en som endte bra til sist. Ellers er jeg enig i at det kommer alt for mye edder og galle fra anonyme brukere generelt. Uansett lykke til med deg og din situasjon.
Breakeven Skrevet 2. november 2012 #13 Skrevet 2. november 2012 Du kan jo selvfølgelig la det være opp til tilfeldighetene, "skjebnen" om det blir dere i fremtiden. Men jeg er enig med Themis, DU er ansvarlig for din egen lykke. Selv om dere kanskje ikke kan være sammen nå så kan dere vel holde kontakten? Kanskje du kan besøke? Gjør det beste ut av situasjonen sånn den er nå, også kanskje det kan bli dere i fremtiden, hvis ikke så var det ikke meant to be som du sier:)
Gjest TS Skrevet 2. november 2012 #14 Skrevet 2. november 2012 Vet du, jeg oppfattet ikke den anonyme brukeren som sarkastisk, heller som en som kom med en søt historie. Derfor syntes jeg du overreagerte når du nesten bet hode av han. Ser at det ikke var akkurat en slik historie du ville høre, men det var jo en som endte bra til sist. Ellers er jeg enig i at det kommer alt for mye edder og galle fra anonyme brukere generelt. Uansett lykke til med deg og din situasjon. Kanskje det er jeg som har misforstått innlegget til AB, uansett så var det ikke meningen av å bite noen av hodet. Joda, jeg vet det, men akkurat nå så er min situasjon litt vanskelig. Dessuten så vet ikke han om han noensinne vil flytte tilbake til Norge igjen, jeg kan heller ikke flytte fra Norge pga. min egen livssituasjon. Jeg trenger på en måte et tegn fra ham, som jeg aldri kommer til å få. For min del kommer det ikke til å ende godt, men hyggelig å lese at det ender godt for noen. Tusen takk
Gjest TS Skrevet 2. november 2012 #15 Skrevet 2. november 2012 Du kan jo selvfølgelig la det være opp til tilfeldighetene, "skjebnen" om det blir dere i fremtiden. Men jeg er enig med Themis, DU er ansvarlig for din egen lykke. Selv om dere kanskje ikke kan være sammen nå så kan dere vel holde kontakten? Kanskje du kan besøke? Gjør det beste ut av situasjonen sånn den er nå, også kanskje det kan bli dere i fremtiden, hvis ikke så var det ikke meant to be som du sier:) Joda, jeg kommer nok til å sende han en mail. Men jeg har på en måte ikke lyst, han vet hva jeg føler og hva jeg vil. Av og til trenger vi jenter et tegn, jeg har på en måte gjort mitt. Jeg vet at han ikke hadde det bra når han først hadde reist, og at han ikke likte å reise fra meg. Men jeg vet ikke hvordan han har det nå. Det eneste jeg ville var drømme meg litt bort, det realistiske er at vi ikke er "ment to be". Men takker for støttende ord
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå