AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2012 #1 Skrevet 31. oktober 2012 Jeg og kjæresten har vært sammen i et år nå og jeg begynner å se forskjellene på oss tydeligere etter som tiden går. Nå er det slik at jeg liker at det bare er oss to på kveldene, at vi koser oss med film og god middag etter en lang slitsom dag. Mens min kjære gjerne liker at det kommer masse folk innom, er hos kamerater etter jobb og så ofte han kan egentlig. Jeg liker å besøke venninner ett par ganger i uken og finne på sosiale ting med kjæresten en gang i mellom, feks kino,besøke andre venner eller spise ute, være med familie og lignende. Men for det meste liker jeg å kose meg hjemme. Noen som har erfaring med å være forskjellige på det sosiale, og hvordan føler du i så fall at det har gått i forholdet? Anonym poster: 8a69d1708d1a56fc80a2c714459c1692
floppesopp Skrevet 31. oktober 2012 #3 Skrevet 31. oktober 2012 Jeg er veldig utadvendt, mens kjæresten min er mer innadvent. Det er mange utfordringer, siden i noen perioder kan jeg føle at jeg "råtner" fordi jeg "må" sitte inne i leiligheten med ham, mens han kanskje føler han blir tvunget ut av komfortsonen sin unødvendig mye, og satt "on the spot", fordi jeg drar ham ut, samtidig kan han føle seg litt "forlatt" når jeg farter ute hele tiden. Nøkkelen er å være ærlig om at man er forskjellige og har forskjellige behov Man trenger heller ikke være limt sammen ved hofta. Jeg vil gjerne dra ut med venner ofte, han vil helst ha venner her, eller pusle med sitt. Derfor er jeg ikke ute så lenge når jeg drar ut (kommer hjem før andre drar på nash), og jeg sørger for å invitere folk han er komfortable med hit. Samtidig åpner jeg for at vi kan sitte å spille eller se på TV, eller lese en dag om han vil det, slik at begge får viljen sin.
Gjest BettyBoop Skrevet 31. oktober 2012 #4 Skrevet 31. oktober 2012 Jeg og kjæresten har vært sammen i et år nå og jeg begynner å se forskjellene på oss tydeligere etter som tiden går. Nå er det slik at jeg liker at det bare er oss to på kveldene, at vi koser oss med film og god middag etter en lang slitsom dag. Mens min kjære gjerne liker at det kommer masse folk innom, er hos kamerater etter jobb og så ofte han kan egentlig. Jeg liker å besøke venninner ett par ganger i uken og finne på sosiale ting med kjæresten en gang i mellom, feks kino,besøke andre venner eller spise ute, være med familie og lignende. Men for det meste liker jeg å kose meg hjemme. Noen som har erfaring med å være forskjellige på det sosiale, og hvordan føler du i så fall at det har gått i forholdet? Anonym poster: 8a69d1708d1a56fc80a2c714459c1692 Med eksen min hadde jeg mye større behov for å være sosial enn han. Pluss at jeg likte alenetid og innimellom med bare meg og da følte jeg at jeg måtte sparke han ut døra for å finne på noe med kompiser slik at jeg og han slapp å sitte oppå hverandre hele tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå