Gå til innhold

Merkelig situasjon med gammel flamme

Anbefalte innlegg

Skrevet

For å gjøre en lang historie kort:

For ca. 5 år siden møtte jeg en mann (La oss kalle han Ole). Vi "holdt på" en periode. Han var veldig lik meg og forståelsesfull, og vi kunne ligge våkne hele natten og bare snakke og snakke. Etterhvert møttes vi sjeldnere og sjeldnere (Vi var begge opptatt av skole osv) og jeg møtte en annen mann. (La oss kalle han Karl).

Etter at jeg møtte Karl fortalte jeg det til Ole, og vi snakket eller møttes ikke noe mer etter det. Karl og jeg ble kjærester og flyttet sammen.

Nå nylig ble det slutt med meg og Karl (etter 4 år), og jeg flyttet for meg selv. Den dagen Karl og jeg avsluttet forholdet vårt på Facebook la Ole meg til som venn. Jeg fikk litt sjokk. fordi jeg har hverken sett, snakket eller hatt noe med Ole å gjøre så lenge jeg har vært sammen med Karl. Ole har ingen felles venner med hverken meg eller Karl på Facebook, så jeg syns det er veldig rart at han visste (?) at vi hadde gått fra hverandre. Jeg bestemte meg for å vente med å godta venneforespørselen fra Ole til jeg hadde flyttet helt ut fra eksen. Men da så jeg at han hadde kansellert hele forespørselen..

Huff.. Jeg vet ikke hva jeg tenker om dette. På en side er det litt ekkelt at han kanskje stalker meg daglig på facebook, men på en annen side blir jeg litt sjarmert.. Hva hadde dere tenkt?

Hilsen jente 25

Anonym poster: 1c08e54811c17c540ff040595df41a28

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ønsker å ta opp kontakten, så tar du opp kontakten :)

Det kan være at han la til feil person, eller at han kansellerte forespørselen fordi du ikke svarte på den, og kanskje var det tilfeldig at han la deg til like etter det ble slutt (mest sannsynlig ikke da). Vanskelig å tenke noe om det egentlig, jeg er ikke Ole :P

Skrevet

stalker deg? Var det ikke bare en venneforespørsel? Muligheten er der for at tidspunktet var helt tilfeldig. Dersom du synes det er ubehagelig at han kan finne ut ting om deg ved hjelp av facebook så blokker han eller ha lukket profil! Har du lyst til å ta opp igjen kontakten - send han en melding/venenforespørsel!

Gjest Yellow Taxi
Skrevet

Jeg ville bare si at du ikke er alene. Her et et bilde av vår kjære kronprins da han befant seg i en merkelig situasjon med en gammel flamme.

OL0.jpg

• Liker 1
Skrevet

Det er jo litt merkelig at han legger meg til akkuratt den dagen det ble slutt. Syns jo det er litt rart hvis han tilfeldigvis var innom profilen min og la meg til akkuratt den dagen. Tror ikke han "har lagt til feil person" heller..

Da jeg ble sammen med Karl slettet han meg på facebook også, og sa det ville vært rart å ha kontakt med meg når jeg var i et forhold..

Anonym poster: 1c08e54811c17c540ff040595df41a28

Skrevet

Jeg ville bare si at du ikke er alene. Her et et bilde av vår kjære kronprins da han befant seg i en merkelig situasjon med en gammel flamme.

OL0.jpg

:skratte:

Anonym poster: 0ff34802a2861902de47798f35ffe73d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...