Kara W Skrevet 31. oktober 2012 #1 Skrevet 31. oktober 2012 I årets adventskalender har jeg tenkt til å legge "billetter" til aktiviteter. Det siste året har vært et hektisk år, og barna har fått lite alenetid med oss voksne. Vi ønsker derfor å bruke førjulstiden på å tilbringe tid med hvert av barna hver for seg (jente 2,5 og gutt 4,5). Så langt har jeg bare kommet på tur i svømmehallen og til museum for eldstemann. Jeg er hjemme i permisjon så kan gjerne være noe på dagtid, så lenge man kan ha meg seg en baby også. Håper noen kan komme med flere gode tips til oss!
Gjest Yellow Taxi Skrevet 31. oktober 2012 #2 Skrevet 31. oktober 2012 Om du bor i nærheten av Oslo kan dere ta guidet tur på Freia-fabrikken.
Samantha Skrevet 31. oktober 2012 #3 Skrevet 31. oktober 2012 Det er jo ofte koselige teateroppsettingar før jul for barn. Og julefilm på kino Ellers er det jo lurt å bruke nokre av dei tinga som ein uansett skal gjere, så ein ikkje overdriv og slit seg heilt ut i at alt skal skje på ein gong. Eller andre koselige ting ein kan gjere heime. F.eks bake pepperkaker/ lage pepperkakehus, lage julepynt, skrive julekort, pakke inn gaver, lage snølykt, besøke oldemor, lage trolldeig osv. Treng ikkje vere så fancy for at ungar skal syns at det er stas
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå