AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2012 #1 Skrevet 31. oktober 2012 Jeg er 29 år, det betyr kanskje noe. Og nå som vinteren er i anmarsj så aner jeg ikke hva slags sko jeg kan ha på ute på byen. Jeg pynter meg ikke med kjole, heller en svart enkel topp eller evnt rutete skjorte. Litt røft kanskje. Men sko nå? Sist jeg var ute gikk jeg i Converse. Vis gjerne forslag fra nettsider hva som kan passe Anonym poster: 4867a69863343226388e5a24f32a7827
annemette Skrevet 31. oktober 2012 #2 Skrevet 31. oktober 2012 Jeg er Converse-fan, men det kan bli litt kaldt om vinteren! :-) Har kjøpt meg noe i samme fasong som converse, bare med varmt stoff innvendig og litt mer robuste. Deilige "hverdagssko". Hvis jeg skal ut på byen så går jeg stortsett for støvletter.
flicka Skrevet 31. oktober 2012 #3 Skrevet 31. oktober 2012 Dr. Martens! Fantastiske vintersko, de ser fine ut og er i tillegg tykke og gode. Dessuten passer de til det aller meste, og du kan velge om du vil ha dem åpne eller snørt igjen, begge deler er stilig. Har brukt mine på byen til både shorts og bukse, og gjør det med glede igjen. Så komfortable sko er det sjeldent jeg bruker på byen. Men hvis du vil ha noe som er litt mer soft, og kanskje mer anvendelig så kan du jo gå for enkle, helt flate ankelstøvletter i skinn. 1
pandabear Skrevet 31. oktober 2012 #4 Skrevet 31. oktober 2012 Dr. Martens! Fantastiske vintersko, de ser fine ut og er i tillegg tykke og gode. Dessuten passer de til det aller meste, og du kan velge om du vil ha dem åpne eller snørt igjen, begge deler er stilig. Har brukt mine på byen til både shorts og bukse, og gjør det med glede igjen. Så komfortable sko er det sjeldent jeg bruker på byen. Men hvis du vil ha noe som er litt mer soft, og kanskje mer anvendelig så kan du jo gå for enkle, helt flate ankelstøvletter i skinn. Veldig enig i alt du sier. Jeg elsker mine dr. martins og syns de funker det mye.
Gjest BettyBoop Skrevet 31. oktober 2012 #5 Skrevet 31. oktober 2012 Jeg er 29 år, det betyr kanskje noe. Og nå som vinteren er i anmarsj så aner jeg ikke hva slags sko jeg kan ha på ute på byen. Jeg pynter meg ikke med kjole, heller en svart enkel topp eller evnt rutete skjorte. Litt røft kanskje. Men sko nå? Sist jeg var ute gikk jeg i Converse. Vis gjerne forslag fra nettsider hva som kan passe Anonym poster: 4867a69863343226388e5a24f32a7827 jeg syns doc martens er stygge, men det er nå meg. Sjekk ut bianco. de har kule sko 2
Gjest BettyBoop Skrevet 31. oktober 2012 #7 Skrevet 31. oktober 2012 Jeg elsker Dr.Martins sko martens
Maestro Skrevet 31. oktober 2012 #8 Skrevet 31. oktober 2012 martens Går litt fort i svingene når jeg skriver OG følger med på Californication
Strixvaria Skrevet 31. oktober 2012 #9 Skrevet 31. oktober 2012 Docs Jeg har hatt mitt første par i over 3 år, og har nylig gått til innkjøp av et nytt par. Når du får gått dem inn er de helt fantastiske å gå med; de tåler alt av vann og snø, og dersom du kjøper dem litt store kan du legge ullsåle og/eller ha ullsokker oppi, så blir de gode og myke å ha på seg. Siden det er såpass solid skinn holder skoene også godt på varmen, hvertfall etter min erfaring. Jeg bruker mine svarte docs til kjoler og skjørt - det går helt fint an! Det blir et litt røffere preg på antrekket, samtidig som du holder deg tørr og varm på beina
pinar Skrevet 31. oktober 2012 #10 Skrevet 31. oktober 2012 Ja gå for svarte til litt over anklene. Enkel modell som er funksjonell til ulike klær.
Pialill Skrevet 31. oktober 2012 #11 Skrevet 31. oktober 2012 huff nei, du kan nesten ikke få styggere sko... 4
Broadway Skrevet 1. november 2012 #12 Skrevet 1. november 2012 Hvis du liker Dr. Martens så syns jeg absolutt du skal gå for det, helt uavhengig av hva andre syns :D Men min personlige mening er at de er (rett og slett) stygge og klumpete, og aldri noe jeg ville kjøpt selv! 1
Anoia Skrevet 1. november 2012 #13 Skrevet 1. november 2012 Jeg har ullforede Dr. Martens og elsker dem! Er god og varm (og ikke minst tørr) på beina gjennom hele vinteren
AnonymBruker Skrevet 1. november 2012 #14 Skrevet 1. november 2012 Funker det med de høye Doc M med glidelås på sida, eller er de ankelhøye finest? Anonym poster: 8e1f67f17c870c533bdde866ce79bb36
Corpse Skrevet 1. november 2012 #15 Skrevet 1. november 2012 Docs Om du vil ha skikkelig kvalitet som holder år etter år så ville jeg gått for Dr. Martens og ikke bianco. Jeg har et par fra ungdomskolen enda og de er akkurat like gode som når jeg kjøpte de om man ser bort fra noen riper i lakken. Så klart kan man også få kvalitet hos bianco, men bianco er jo også en "motekjede" som fører mange skopar som er på "moten" og kommer til å gå av "moten" ganske fort. Docs er utrolig behagelige å gå i og er vel faktisk laget for damer som slet med fotproblemer(?) om jeg ikke husker helt feil, noe i den duren ihvertfall. Prisen er det ingenting å si på i forhold til kvaliteten og jeg får masse skryt fra alle aldre for mine par.
Corpse Skrevet 1. november 2012 #16 Skrevet 1. november 2012 Funker det med de høye Doc M med glidelås på sida, eller er de ankelhøye finest? Anonym poster: 8e1f67f17c870c533bdde866ce79bb36 Dette er vel en smakssak bare, jeg synes de som når litt over ankelen med kun snøring er mye mere praktisk med tanke på at jeg kan bruke de til hvilken som helst bukse f.eks.
pinar Skrevet 1. november 2012 #17 Skrevet 1. november 2012 Dette er vel en smakssak bare, jeg synes de som når litt over ankelen med kun snøring er mye mere praktisk med tanke på at jeg kan bruke de til hvilken som helst bukse f.eks. Ja helt enig
Fashionistaen Skrevet 2. november 2012 #18 Skrevet 2. november 2012 Docs er gørrstygge (nesten på samme nivå som crocs og uggs) og minner meg mest av alt om klovnesko! De eneste jeg synes er passe greie er disse (selv om jeg er sikker på at du kan få et penere par, til samme pris):
MilleLille Skrevet 2. november 2012 #19 Skrevet 2. november 2012 Jeg vet at det er mange som liker Dr. Martens, men jeg må ærlig innrømme at jeg aldri har forstått hvorfor. De er IKKE fine, og som Fashionistaen nevner over her, det ligner på klovnesko.
Anoia Skrevet 2. november 2012 #20 Skrevet 2. november 2012 Docs er gørrstygge (nesten på samme nivå som crocs og uggs) og minner meg mest av alt om klovnesko! De eneste jeg synes er passe greie er disse (selv om jeg er sikker på at du kan få et penere par, til samme pris): Smaken er tydeligvis som baken! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå