AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2012 #1 Skrevet 31. oktober 2012 jeg har en liten gutt på snart 3 mnd å har nylig funnet ut at meg å barnefaren begge er int i mer enn et vennskap.. vi har aldri prøvd å bli noe mer før men har funnet ut etter tett kontakt nå gjennom svangerskapet og nå snart 3 mnd med kontakt at vi kan tenke oss å prøve å bli noe mer enn venner.. problemet er at begge to er veldig sjenerte og selv om vi vil at det skal bli noe mer så har vi stagnert på et veldig snodig nivå.. vi har ikke noe som helst fysisk kontakt.. jeg kunne da tenke meg å gå litt videre å ha litt mere fysisk kontakt.. hvordan går jeg videre for å ikke gjøre det rart men at vi begge skal føle at det er naturlig ?? skal jeg hive meg ut i det ?? jeg vet at han ikke kommer til å prøve seg på noe fysiskt med meg fordi jeg er en veldig kald person av natur som ikke inbyder til fysisk kontakt selv om jeg egentlig vil det,, Anonym poster: d43ce54f9a178a199a2f2a363bedc3b5
Gjest RockOn Skrevet 31. oktober 2012 #2 Skrevet 31. oktober 2012 Altså, dere har ikke hatt noe forhold, me æn ettersom dere har en unge så må dere ha hatt sex? Og hvis ikke dette var et ONS, så går jeg utifra at dere kanskje likte å ha sex sammen? Så hvorfor er det et problem nå?
AnonymBruker Skrevet 1. november 2012 #3 Skrevet 1. november 2012 Alltid verdt å prøve TS Lykke til! Anonym poster: fff747cfdb9dfeb24e9b0b52c45e630d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå