AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2012 #1 Skrevet 31. oktober 2012 Hei, Dere som etter et brudd har hatt/har et vennskapsforhold med eksen, hvor lang tid brukte dere fra bruddet til dere begynte å omgås igjen? Snakket dere sammen i etterkant av bruddet eller brukte dere litt tid fra hverandre? Hvordan var bruddet, hadde dere fortsatt følelser? Jeg ble nylig dumpa, og nå er han som sunket i jorden. Aldri pålogget på hverken facebook, skype eller andre steder. Møttes for å snakke ut, han sier det er hardt men at han vil ha kontakt med tiden... Bare virker som han må holde seg mest mulig unna meg. Er kanskje normalt. Funderer bare sånn på når han kanskje er klar for litt kontakt igjen. Er ekstra vanskelig når man går fra forhold til å være totalt utestengt fra livet til en person (selv om jeg skjønner at brudd betyr at man ikke lenger omgås like mye) Anonym poster: a91a9c389491b874eefe915adf58b15c
Obiola Skrevet 31. oktober 2012 #2 Skrevet 31. oktober 2012 Vi bestemte oss for å gjøre det slutt, derfor var ikke kontakt i ettertid så problematisk. Men var ikke veldig mye.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2012 #3 Skrevet 1. november 2012 Vi har barn sammen så kontakten sluttet aldri. Men så klart noen perioder uten veldig mye kontakt har det så klart vært. Kanskje han har behov for å få det litt på avstand, da kan det ta en stund. Anonym poster: 34362522b25ce75fa7965cecc35b0e8e
Breakeven Skrevet 1. november 2012 #4 Skrevet 1. november 2012 Det var han som ville gjøre det slutt, jeg var knust i over 1 år etterpå. Slettet han på Facebook fordi det gjorde for vondt å ha han der. Hadde ikke kontakt på minst 2 år, han la meg til på Facebook etter nesten 3 år, der begynte vi å snakke, møttes nå i sommer. For min del tok det meg over 2 år å komme helt over han. Jeg er nå i et nytt forhold, det er eksen også, og jeg føler ingenting lenger. Ble slutt i 2009, først for 1 år siden føltes det ok å kunne ha kontakt med han igjen som en venn. Tiden er din venn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå