Gå til innhold

vekt tap og trening...? Forslag til diett...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 1,64 cm høy. Veier ca 58 kg og ønsker å gå ned noen kilo samt få bedre kondis og helse.

Jeg har meldt meg på treningssenter og tenker starte til neste uke. Har aldrig trent før, da jeg syns dette virker ekstremt kjedelig...

Jeg har bestemt meg for å kutte røyken og tenker det da er greit å kombinere dette med en sunnere livstil....ergo litt trening. Har ikke noe ønske om å gå opp i vekt pga røykekutt men kanskje ta av ca 5 kg, og trenger samtidig å trene opp ryggen da jeg sliter med plager.

Jeg ønsnker ikke bli noe fanatiker..(ingen fare) men tenker at bedre kondis, helse både fysisk og psykisk samt en strammere kropp ikke gjør meg noen særlig skade.

Hvor mye kan jeg forvente feks ved å trene 2 dager i uken..?

Og er det noen som ar noen tips til kosthold dersom jeg skal ned en 5 kg. Ikke mer...

Vil jeg merke noe markant forskjell eller må jeg trene i laaang tid før jeg oppnår resultater?...

Jeg spiser det meste og teller ikke kalorier og spiser karbohydrater når jeg ønsker. glad i grønnsaker, frukt, salat..kjøtt, fisk..Prøver unngå sukker...

Forslag?? Håper jeg får litt tenninga av dette...

Anonym poster: 59237dd441d5131cf58522c6d1b5e53b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 1,64 cm høy. Veier ca 58 kg og ønsker å gå ned noen kilo samt få bedre kondis og helse.

Jeg har meldt meg på treningssenter og tenker starte til neste uke. Har aldrig trent før, da jeg syns dette virker ekstremt kjedelig...

Jeg har bestemt meg for å kutte røyken og tenker det da er greit å kombinere dette med en sunnere livstil....ergo litt trening. Har ikke noe ønske om å gå opp i vekt pga røykekutt men kanskje ta av ca 5 kg, og trenger samtidig å trene opp ryggen da jeg sliter med plager.

Jeg ønsnker ikke bli noe fanatiker..(ingen fare) men tenker at bedre kondis, helse både fysisk og psykisk samt en strammere kropp ikke gjør meg noen særlig skade.

Hvor mye kan jeg forvente feks ved å trene 2 dager i uken..?

Og er det noen som ar noen tips til kosthold dersom jeg skal ned en 5 kg. Ikke mer...

Vil jeg merke noe markant forskjell eller må jeg trene i laaang tid før jeg oppnår resultater?...

Jeg spiser det meste og teller ikke kalorier og spiser karbohydrater når jeg ønsker. glad i grønnsaker, frukt, salat..kjøtt, fisk..Prøver unngå sukker...

Forslag?? Håper jeg får litt tenninga av dette...

Anonym poster: 59237dd441d5131cf58522c6d1b5e53b

Jeg ønsker ikke å forandre kostholdet betraktelig og veie alt jeg skal spise osv... Lever et familieliv og liker å lage felles god mat til meg og ungen som vi spiser sammen. Men sunt godt kosthold med grønnsaker er bra syns jeg.

Ønsker heller ikke bli stor og pumpe muskler i forhold til trening, men heller bli litt strammere. mage, rumpe lår, armer,, lit Fit som det kalles...:)

Gjest Tigress
Skrevet

For å gå ned i vekt med berre to treningsdagar i veka er det viktig å få kontroll på kosthaldet. Og då må du bruke mindre enn du tek inn. Auk mengda grønnsakar, et ganske mykje magert protein og spis feitt, men ikkje i overflod.

Du kjem ikkje til å bli stor av å trene styrke to gonger i veka, i alle fall ikkje utan å ta suspekte kosttilskott...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...