AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2012 #1 Skrevet 31. oktober 2012 Noen som har erfaringer med House of singles? Bra kvalitet på dressene? Min forlovede vurderer å ta turen (3 timer å kjøre) for å se etter dress. Er det verdt turen? Anonym poster: 2d2ca9978f3e69f0cea1339208bf0378
Evie Skrevet 31. oktober 2012 #2 Skrevet 31. oktober 2012 En av mine beste venner giftet seg i smoking derfra. Den var fin den. Tror du finner det du trenger til en ok pris. Om du skal kjøre 3 timer ville jeg ringt og sjekket opp at de hadde det du ville hatt først.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2012 #3 Skrevet 31. oktober 2012 En av mine beste venner giftet seg i smoking derfra. Den var fin den. Tror du finner det du trenger til en ok pris. Om du skal kjøre 3 timer ville jeg ringt og sjekket opp at de hadde det du ville hatt først. Han vet ikke om han skal ha smoking eller dress, men ut i fra hjemmesidene ser det ut som de har et godt utvalg, var derfor han har lyst å dra å sjekke det ut. Jeg skal heldigvis ikke bli med :-) Anonym poster: 2d2ca9978f3e69f0cea1339208bf0378
Gjest NerdMedSverd2 Skrevet 31. oktober 2012 #4 Skrevet 31. oktober 2012 Noen som har erfaringer med House of singles? Bra kvalitet på dressene? Min forlovede vurderer å ta turen (3 timer å kjøre) for å se etter dress. Er det verdt turen? Anonym poster: 2d2ca9978f3e69f0cea1339208bf0378 Jeg har ingen erfaring med smoking derfra, men dressene deres holder ikke veldig høy kvalitet. Derimot er de det beste man får innenfor prisklassen de ligger på her i Norge. Om du sammenligner med Dressmann synes jeg House of Singles er mer ålreit. Nå kommer det jo litt an på hvordan din mann ser ut, men dressene deres er ofte litt mer "ungdommelige" og har et penere snitt enn Dressmann sine som passer bedre på litt kraftigere folk. En annen ting, be mannen din holde seg unna polyester Anbefaler deg til å spørre her om hjelp til dress: http://www.diskusjon...p?showforum=380 Mange kunnskapsrike brukere der inne som kan tipse deg om dress mye bedre enn det jeg kan.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2012 #5 Skrevet 31. oktober 2012 Jeg har ingen erfaring med smoking derfra, men dressene deres holder ikke veldig høy kvalitet. Derimot er de det beste man får innenfor prisklassen de ligger på her i Norge. Om du sammenligner med Dressmann synes jeg House of Singles er mer ålreit. Nå kommer det jo litt an på hvordan din mann ser ut, men dressene deres er ofte litt mer "ungdommelige" og har et penere snitt enn Dressmann sine som passer bedre på litt kraftigere folk. En annen ting, be mannen din holde seg unna polyester Anbefaler deg til å spørre her om hjelp til dress: http://www.diskusjon...p?showforum=380 Mange kunnskapsrike brukere der inne som kan tipse deg om dress mye bedre enn det jeg kan. Takk for informativt svar. Når det gjelder mer om dress så får nesten kommende ektemann ta seg av det ::-) Anonym poster: 2d2ca9978f3e69f0cea1339208bf0378
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå