AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2012 #1 Skrevet 31. oktober 2012 Jeg har begynt å date en mann som er veldig sjenert.. vi er på det stadiet der det begynner å utrolig kleint å sitte å se på film som to påler i sofaen.. han kysser med hade når han går, men det er alt vi gjør.. vi er begge to voksene å burde klare å komme over kneika.. men jeg lurer på om det virker for desperat av meg som kvinne å prøve meg .. å hvordan gå frem uten at det skal bli for opplagdt ? Anonym poster: df6803de2bc46ff41a2c943293dea069
eva-80 Skrevet 31. oktober 2012 #2 Skrevet 31. oktober 2012 Har dere hatt mange dater ? Er han så sjenert at han ser ikke engang at du vil bli kysset, så er dette ganske kjipt synes jeg. Vil han egentlig ha et forhold , eller bare vennskap tro ?
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2012 #3 Skrevet 31. oktober 2012 vi har hatt endel dater å har allerede funnet ut at vi begge er int.. han har kysset meg å vi kysser hade men det er det Anonym poster: df6803de2bc46ff41a2c943293dea069
Solsenga Skrevet 31. oktober 2012 #4 Skrevet 31. oktober 2012 Jeg "kom over kneika" med en fyr over sms. Vi lettet stemningen og snakket litt om hva vi hadde lyst til å gjøre med hverandre (helt uskyldige ting som å sitte tett/ stryke på armen/ armkrok osv). Selvfølgelig begynner man å tenke "Ja, men hva hvis h*n ikke vil og synes jeg er teit??", men det skal man bare blåse i! Man vet såpass om hvor man har hverandre Eller så får du bare ta initiativet! Begynn i det små, det er ikke så skummelt som man tror på forhånd! Gevinsten er absolutt verdt nervøsiteten i forkant Håper det ordner seg! 2
Gjest Summers Skrevet 31. oktober 2012 #6 Skrevet 31. oktober 2012 Kyss meg hvis jeg tar feil, men dinosaurer finnes enda ikke sant? 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå