Gå til innhold

Hvilken type humor har du? Hva får deg til å le?

Anbefalte innlegg

Jeg ler av når feministene terges her inne. Jeg har ingen antifeministiske holdninger, likevel er det lite som er mer moro enn å erte på seg feministene. :fnise:

Men nettopp det at jeg ikke er noen antifeminist gjør det vanskelig å argumentere godt mot de. Men det er jo ikke poenget heller, poenget er bare å gjøre de sinte og sure :lur:

Anonym poster: d0f7e61a1df268dbc8f59f5f4e08351c

Fortsetter under...

Jeg liker ordspill, tørre vitser, små uskyldige fornærmelser (liker ikke når folk er for drøye), svart humor, noe absurd humor. Jeg liker IKKE sånn random humor som ikke har noe mening.

Når jeg sitter ved PCen nyter jeg ofte litt mer nerdete humor og humor som er spesifikk for mine interesser. Jeg leser to webcomics som heter Nedroid og Whomp, og jeg liker Penny Arcade. De har en webcomic, og et par morsomme film-serier. Dette er humor som omhandler spill, og folk som er litt sosialt awkward hehe.

Av humorserier så liker jeg serier som Modern Family, South Park, Family Guy, Peep Show, The Office, 30 Rock, Parks and recreation.

post-63811-0-46220600-1351777575_thumb.g

Ler veldig mye av meg selv. bruker humor til alt. tar meg elv veldig lite høytidelig og har masse ironi. merkelig nok kan jeg le meg skakk av talefeil osv.

Men jeg er også en "sint" og "streng" person.

Annonse

Jeg ler av når feministene terges her inne. Jeg har ingen antifeministiske holdninger, likevel er det lite som er mer moro enn å erte på seg feministene. :fnise:

Men nettopp det at jeg ikke er noen antifeminist gjør det vanskelig å argumentere godt mot de. Men det er jo ikke poenget heller, poenget er bare å gjøre de sinte og sure :lur:

Anonym poster: d0f7e61a1df268dbc8f59f5f4e08351c

Da foreslår jeg at du får litt mer spenning i hverdagen.

Anonym poster: b180710d9dde14613d439cafcf435eea

• Liker 2

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...