Gå til innhold

Hvilken type humor har du? Hva får deg til å le?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ler av alt mulig egentlig, en gang så kræsjet en fugl i vinduet(ble ikke skadet, fløy avgårde) da lo jeg, og kan le av småting som andre ikke ler av i det hele tatt. Ler ikke av folk som skader seg eller "grove"vitser som gjør narr av feks voldtekt, ekteskapsvold, div hudfarver, gir bare en viss avsmak...selvom noen kan være litt humrefremkallende.

den her døde jeg av:

http://www.youtube.com/watch?v=xbsSeVr5NSI

• Liker 2

Annonse

Gjest Gunfreak

Ok, men jeg advarer dere, ikke se den om du i det hele tatt tror du har en grense når det kommer til humor, fordi denne går langt forbi.

Også jeg er ikke den eneste som syns denne vitsen er morsom, så jeg er liksom ikke en uvanlig freak, ganske mange andre liker den også

Endret av Gunfreak
Gjest Lille-pus

Tenker det klarer seg med å nevne et par-tre eksempler som på typisk britisk vis sender meg ned i knestående:

• "Keeping up appearance"
  • "Absolutely Fabulous"
  • "Yes, Minister" og "Yes, Primeminister"

Da tror jeg min sans for humor er rimelig godt definert som understatement, småsofistikert, tildels ravnsvart, og impisitt ;)

Endret av Lille-pus

Annonse

Min humor er veldig fornærmelses-basert:P Så må være litt forsiktig med hvem jeg utsetter den for.

F.eks. Her om dagen skulle jeg inn på kontoret på jobb, og med det samme jeg åpner døren skremmer en kollega meg. Han spurte meg om jeg ble redd. Så jeg svarte at ja, når det første jeg ser er trynet ditt så:P

Han lo heldigvis^^,

Så er jeg glad i ordspill! Jo teitere jo bedre:P Lo så jeg holdte på å drite i buksa av denne;

304090-7-1331935547602.jpg

• Liker 2

Har du sett paranormal blacktivity? Ahahhahahhnnng

post-49593-0-34129000-1351714459_thumb.j

Hahaha, elsker paranormal blacktivity!!

Ellerså ler jeg veldig masse! Får ofte latteranfall når det er trykket stemning, da man absolutt IKKE skal le! Føler meg slem.. Også er det å "disse" folk på tv noe av det morsomste som finnes :P også må jeg være den personen som ler mest av meg selv.. Håhå!

Annonse

Veldig sær og dårlig humor igrunn. Morsomste jeg vet er folk som sier dumme ting og likevel er dønn seriøse. Sliter veldig når jeg sitter på bussen og observerer folks væremåter og samtaler f.eks.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...