Gå til innhold

Hvilken type humor har du? Hva får deg til å le?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av "Hvordan blir man morsom"

Ler du av mennesker som sklir på bananskall, tiss og bæsjhumor, grove kommentarer, imitasjoner, ironi, sarkasme, dine egne vitser osv.osv.

Kort sagt; hva får deg til å :skratte:

Ler du ofte eller er det vanskelig å få deg til å le? Syns du det er vanskelig eller enkelt å få andre til å le?

Anonym poster: a51db0d22a87b8365f0df5f0974041e7

Gjest Yellow Taxi
Skrevet

Jeg ler så godt som aldri høyt, men jeg har veldig sort humor /galgenhumor. Det hender også at jeg blir veldig lattermild om det er en ekstremt trykket stemning, det kan være særdeles upraktisk til tider (feks under en minnestund etter at en lærer tok selvmord).

• Liker 3
Skrevet

Tror latteren sitter veldig løst hos meg, jeg ler veldig mye. Så litt vanskelig å forklare hva som får meg til å le :fnise:

Skrevet

Har tørr humor men på en god dag skal det ikke alltid så mye til for å få meg til å le. Har utrolig mange morsomme venner så jeg ler høyt ganske ofte hver dag. Håper at det er noe sant i at en god latter forlenger livet :)

Skrevet

Har veldig sarkasmisk og ironisk humor, ler av teite kommentarer.

Skrevet

Jeg ler av det meste. Har en skikkelig dårlig (god) humor.

Gjest Gunfreak
Skrevet

Liker veldig mye forskjellige humor, men jeg finner ikke folk som faller og slår seg morsomt i det hele tatt.

Men favoritt humoren min er mørk og grov, syk og rar.

Gjest Summers
Skrevet

Extermination camp Commandant to the jews on parade "today I'm going to let you all escape!" then under his breath "Up the chimney".

Skrevet

Jeg ler av tørre vitser og har veldig til galgenhumor. Jeg sliter med en sykdom, og den blir lettere å bære om man tuller med det.

Har noen venninner som jeg har veldig intern humor med, og som regel er det ingen som skjønner hva vi prater om. Vi kan sitte og ha en laaang samtale med hverandre på veggene til hverandre på facebook hvor vi skriver setninger fra forskjellige morsomme youtubefilmer, så samtalen blir helt uforståelig for alle som ikke har sett de filmene vi siterer.

• Liker 1
Skrevet

Ler så jeg griner av sånne ting som er i " morsomme ting kjæresten sier i søvne" også får jeg hysterisk latteranfall når når blir skremt! Hoho..

Og foreksempel i helga, så var vi 6 stk, jeg og hun ene bestevennina mi og jeg har utrolig intern humor, kan vare kikke på hverandre å begynne å le.. Så kjente vi ikke hun ene som satt rundt bordet , så satt alle helt stille, sa ikke et ord mens vi spiste taco. Jeg sølte litt, i stillhetens øyeblikk og da begynte venninna mi og le. Så kikka jeg på henne, tenkte bare "herregud så kleint å sitte her og det eneste vi hører er lyden av at man tygger" så fikk jeg latterkrampe og begynte å grine av latter. Enda flauere var det at vi ikke kjente hun ene, og alle var bare stille, bortsett fra meg og venninna mi. Måtte gå ut.. xp

• Liker 2
Skrevet

Jeg ler generelt mye.

Med pappa og lillebror (og kusine) har jeg en ekstremt tørr humor, så tørr at mange synes det bikker over og nesten blir morsomt for allmennheten også. Vi har fått svigerinnen min til å le brus/melk/øl ut av nesa ved flere anledninger.

Med kompiser har jeg en ganske grov, frekk og ironisk type humor. Jeg har fire kompiser jeg kan kødde så mye jeg vil med, om akkurat hva jeg vil. F.eks. kødder vi mye med å pule hverandres søsken eller samboere i ræva.. Hysterisk morsomt, I know.

Når jeg er med venninner må jeg moderere meg litt, kan ikke kødde på samme måten med dem (men det kan også ha noe å gjøre med at jeg ikke kjenner jentene like godt som guttene, så jeg tør ikke slippe meg helt løs). Så med jenter blir det snill "vanlig" humor som jeg ikke helt får til å sette i bås.

Skrevet

Mørk, grov, sær og rar. Jeg ler av det en snill jente ikke skal le av. Døde i 15 minutter av denne, f.eks:

post-49593-0-22162500-1351712609_thumb.j

• Liker 5
Skrevet

Sort humor ala Monty Python, britisk humor, fransk humor. Ler ikke av mennesker som slår seg eller av humor som sparker nedover.

• Liker 1
Skrevet

Mørk, grov, sær og rar. Jeg ler av det en snill jente ikke skal le av. Døde i 15 minutter av denne, f.eks:

post-49593-0-22162500-1351712609_thumb.j

Åhåhåhå, elsker slike bilder! :fnise: Og artigehumor, samt "if you see this, u'll shit brix."

Skrevet

Åhåhåhå, elsker slike bilder! :fnise: Og artigehumor, samt "if you see this, u'll shit brix."

Har du sett paranormal blacktivity? Ahahhahahhnnng

post-49593-0-34129000-1351714459_thumb.j

• Liker 5
Annonse
Skrevet

HAHA, leer!

Skrevet

PHAHAH!!

Skrevet

Ler av ting som the office, curb your enthusiasm, mad tv (ihvertfall før) og absurde, gøye ting som skjer i det daglige og det gøyeste er å utvikle internhumor med forskjellige mennesker, hvis man treffer noen som har samme humor som man kan utvikle sammen så blir det veldig gøy :D :D :D

Skrevet

Jeg ler av mye forskjellig, med venninner blir det jo ofte intern humor - gjerne faglig relatert (skikkelig nerdete realfagshumor)... liker å se det absurde i hverdagssituasjoner, eller vri litt på det så det BLIR absurd og morsomt. Har heldigvis en del selvironi, og siden jeg er ganske klønete er det mye å le av. Mye av humoren min er nok også basert på nyanser i språk og sånt. Kan ha ganske mørk og morbid humor. Av morsomme serier liker jeg f eks Red Dwarf, Black Books, Father Ted, men det kan være små, uforutsigbare enkeltting som får meg helt ut i latterkrampa (cellekameraten til Zahid Ali i Hellfjord f eks). Jeg lo lite sammen med ekssamboeren - det er nesten helt sprøtt å se tilbake på den delen av forholdet, så viktig som humor er for meg og så mye jeg ler nå, både med venner, kollegaer og etter hvert ny kjæreste. Humor er viktig!

Anonym poster: 775ff21138a4848b313bd14e8e0aff6f

Gjest Glenfarclas
Skrevet (endret)

Ler godt av britisk humor og ordspill (jo kleinere/mer nødrim jo bedre).

Edit: Ja, og så liker jeg sånne liksom-nyheter/parodi-nyheter.

Endret av Glenfarclas

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...