123sport Skrevet 31. oktober 2012 #1 Skrevet 31. oktober 2012 I dag er det Halloween! I den forbindelse, hva er det ekleste/rareste du har fått da du gikk Halloween? Selv fikk jeg en halvåpnet tyggispakke.
Gjest Blur Skrevet 1. november 2012 #4 Skrevet 1. november 2012 Jeg fikk en kjærlighet som allerede var sugd på. Jippi. 1
Gjest Gjest_KnightOwl Skrevet 1. november 2012 #5 Skrevet 1. november 2012 Går dere rundt og tigger snop av folk? Hvor gamle er dere?
tøydokka Skrevet 1. november 2012 #6 Skrevet 1. november 2012 vi gikk ikke rundt på halloween da jeg var barn, men gikk julebukk, og det ble alltid ganske ekkelt når småkakene ble våte av vann/snø og mandarinsøl, og gikk i oppløsning nedi godtekorgen .. 1
123sport Skrevet 1. november 2012 Forfatter #7 Skrevet 1. november 2012 Går dere rundt og tigger snop av folk? Hvor gamle er dere? vi snakker om da vi var små, da...
Gjest Lurifix Skrevet 1. november 2012 #8 Skrevet 1. november 2012 Aldri gått noe halloween, men gikk julebukk da jeg var rundt 8-9 eller no. Fikk en stor pose med likørsjokolade. Var hos en kompis og spiste hele greia selv. Måtte få han til å ringe hjem fordi "jeg var for full til å gå hjem". lolwat?!
Rosadotten Skrevet 1. november 2012 #9 Skrevet 1. november 2012 Jeg fikk sånn "rampestrek" godteri som man kan få kjøpt... Små, drops som er fulle av kløpulver eller pepper osv... Fikk en håndfull >__> Ellers har jeg også fått et halvråttent eple.. Yay, nammi........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå