Gå til innhold

Han skjalv under hele "daten", hvorfor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok den første kaffen med en ny fyr på veeeeldig lenge. Et halvt år siden et litt stygt brudd, ikke villet treffe noen nye før nå. Det var vel ikke en date, men noe var det kanskje. Er utrent og lurer på en ting.

Er i midten av 20-årene, akkurat begynt på universitetet. Der har denne fyren vist interesse, trodde jeg. Han ser på meg mye, snakker med meg, men virker sjernert, altså, rødmer, ser ned og så videre. Han er også et par år yngre enn meg, om det har noe å si. Han var interessert i å møtes, så tok en kaffe. Vi snakket godt sammen, men det var veldig a-romatisk, så tror ikke det blir mer enn vennskap. Men en ting lurer jeg på, han skjalv når vi tok kaffe, han hadde for det meste hendene under bordet, men når han drakk eller hadde de over bordet, skjalv han. Jeg har aldri opplevd det før, ble usikker. Hva tror dere det kan være?

Anonym poster: cbbacd515e5e849475924780132c23d6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At han var veldig nervøs, har ADHD, eller hadde tatt noe sentralstimulerende. Jeg var på date med en jeg traff gjennom jobben, og var hyper, og innom toalettet en del,og snufset når han kom ut.

Anonym poster: 73d620c56392f8218876658ffc88ef37

• Liker 1
Gjest Lincoln
Skrevet

Skyldes et fenomen som kalles "nervøsitet".

Look it up.

• Liker 6
Skrevet

Eller det kan være grunnet sykdom.

• Liker 3
Skrevet

Kaldt?

Anonym poster: db12ee3a81fac11ddc4a9c0f37d825fd

• Liker 1
Skrevet

Han skjelver altså ikke ellers, untatt et par ganger når han har stilt spørsmål under foredrag. Men har ikke tenkt på det før nå. Tror nok det ermed ikke er ADHD eller sykdom eller dop eller noe sånt, siden han ikke skalv litt tidligere på dagen.

Nærvøsitet er absolutt mulig. Jeg er ikke glup når det gjelder kroppsspråk og slikt, men føler ikke det var noen grunn til nærvøsitet. Vi bare pratet. Hva skulle den nærvøsiteten komme av tenker dere da? At han er usikker på jenter? Er romantisk interessert i meg (han gjorde det motsatte av å flørte, så hadde vært litt rart, han var jo sjernert)? Eller var jeg kjedelig?

Dere kan jo ikke vite, men føler meg litt lost her. Jeg syntes det nesten var skremmende.

Anonym poster: 9ad37a3a3f797eba053e08005ac5e220

Skrevet

Ikke kaldt nei

Gjest Tidssone
Skrevet

Han skalv sikkert fordi han var hinsides opphisset av å få være sammen med deg?

Altså. Den eneste som vet svaret på dette, er mannen du datet.

• Liker 1
Skrevet

Han er vel nervøs da. Kanskje fordi han er usikker rundt jenter, liker deg godt og er redd for å gjøre noe feil etc. At han skjelver når han stiller spørsmål under foredrag bekrefter vel egentlig at det er nervøsitet, da får han jo nesten alle øynene på han.

Anonym poster: fa981be1f836ca12a64ca66ca65ff41f

• Liker 1
Skrevet

Er dette en gjettekonkurranse eller for de klarsynte?

• Liker 1
Skrevet

Jeg tipper på nervøs pga romantisk interesse ja. Det at han ikke flørtet kan jo tyde på begge deler. Ikke interessert/for nervøs/sjenert til å flørte.

Skrevet

Før i tiden, dajeg ennå kunne tenne på damer, så skalv hendene mie frem til vi fikk satt igang pulinga. Jeg tipper han er kåt på deg.

Si i fra om jeg har rett så skal du få kontonummeret mitt til å sette inn gevinsten på :opplyser:

Skrevet

Kåt

Anonym poster: 48c5be403b232c868fdeaa0910d75a43

Skrevet

HEHE! Det er jo søtt da! jeg skjelver skikkelig når jeg er i nærheten av en jeg liker.

Og så begynner jeg å stamme voldsomt, haha! blir helt mongo =P

Så blir jeg hyperaktiv og gjør tullete ting. Jeg er dame =)

Anonym poster: 1b017dfcad5a9698bfd8383cac7d9867

Skrevet

Han skjelver altså ikke ellers, untatt et par ganger når han har stilt spørsmål under foredrag. Men har ikke tenkt på det før nå. Tror nok det ermed ikke er ADHD eller sykdom eller dop eller noe sånt, siden han ikke skalv litt tidligere på dagen.

Nærvøsitet er absolutt mulig. Jeg er ikke glup når det gjelder kroppsspråk og slikt, men føler ikke det var noen grunn til nærvøsitet. Vi bare pratet. Hva skulle den nærvøsiteten komme av tenker dere da? At han er usikker på jenter? Er romantisk interessert i meg (han gjorde det motsatte av å flørte, så hadde vært litt rart, han var jo sjernert)? Eller var jeg kjedelig?

Dere kan jo ikke vite, men føler meg litt lost her. Jeg syntes det nesten var skremmende.

?? Er du i midten av tjueårene?? Seriøst - og så spør du om dette? Hvis han "tilfeldigvis" skjelver når han stiller spørsmål i forelesninger også.... trooooor kanskje han er nervøs ja. Herregud. Greit nok at du ikke er flink til å lese kroppsspråk, men dette grenser jo mot aspergers e.l.

Skrevet

Han skjelver altså ikke ellers, untatt et par ganger når han har stilt spørsmål under foredrag.

Det er garantert god gammeldags nervøsitet. Jeg blir også nervøs om jeg må si noe foran flere mennesker, eller til jenter jeg er interessert i.

Anonym poster: 0a83b7158d6a9c63b1859f376f9a3fd4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...