Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2004 #1 Skrevet 1. mars 2004 LESER AT EN SKAL KUTTE NED PÅ SUKKER NÅR MAN SKAL SLANKE SEG.. MEN HVORDAN SKAL MAN SPISE? GROVBRØD MED IKKE SMØR OG OST ELLER ANNET PÅLEGG TIL FROKOST..PRØVEÅ UNNGAÅ LUNSJ DRIKKE MYE VANN PG EN LITEN POSJON MIDDAG! HØRES DET GODTATT UT? VIL DET HJELPE?
~umulia~ Skrevet 1. mars 2004 #2 Skrevet 1. mars 2004 Hvis du slutter å spise går forbrenningen din i stå, og kroppen din vil tviholde på fettreservene. Spis mellom 5 og 6 små måltider om dagen. Unngå for mye sukker og fett. Mager ost, skinke, kalkun pålegg og lett syltetøy er godkjente pålegg. Enten kan man kutte ut fettet på brødskiven, eller bytte det ut med enten ligth margarin eller en ligth variant av smøreost. Det er vannskelig i begynnelsen og huske å spise så ofte, i begynnelsen kan det være lurt og spise etter klokka. ( ca. hver annen/tredje time)
Gjest Zalomine Skrevet 1. mars 2004 #3 Skrevet 1. mars 2004 Skulle til å skrive det samme. Ikke dropp lunsjen. Spis, men spis fornuftig. Drikke mye vann er bra, men kroppen din må ha mat, må ha energi. Ellers bare sparer den på det den har. Spis ofte, men lite om gangen, akkurat som umulia sier. IKKE slutt å spise, IKKE dropp måltider!
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2004 #4 Skrevet 1. mars 2004 greit å høre--- da vet jeg det! men grov brød knekkebrød norvegia ost og fiskeprodukter må være godkjent? epler appelsiner og vann? da er jeg i mål??? alle disse produktene er godkjente? trodde man bare la på seg jeg om man spiste mye mer enn vanlig!
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2004 #5 Skrevet 1. mars 2004 Norvegia gulosten ville jeg kutte drastisk ned på. Den inneholder mye fett. Til og med lettvariantene er fettbomber og fettet derfra er av den usunne typen. Prøv heller ut de magre smøreostene og cottage cheesen og kesam light.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå