Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

litt tidlig ennå, men noen som kan tipse om en god solkrem for ansiktet med litt høy solfaktor? Vårsola steker jo snart godt og siden jeg alltid blir lett brent akter jeg å stille forberedt i år :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

M D Formulations har en som er god, det er zink i den så du slpper å se så svett ut. veldig bra vis du har kombinasjonshud,men også til normal.den fins i solfaktor 15 og 30 ca 150 kr på essentialdayspa.da er det 75 ml.

Gjest Cuddly
Skrevet

Dermalogica har en med faktor 25, den skal jeg prøve ivertfall!

Ca 150 kr - og fraktfritt fra Strawberrynet.

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg har den fra MD Formulations med faktor 15. Jeg blir ikke fort brent, men tåler knapt solkremer i ansiktet, bortsett fra denne. Men den er IKKE egnet til sport og aktiviteter, for med en gang du blir svett, begynner den å renne.

Skrevet

Jeg bruker City Block fra Clinque med SPP 15 hver dag. Men jeg tar den på etter at jeg har tatt på vanlig fuktighetskrem. Den er spesielt egent til storbyferier, da den itillegg beskytter hud mot forurening o.l.

Piglet

Skrevet

I sola bruker jeg som oftest MD Formulations solkremtube, med faktor 25. Kjempegod, da jeg har lette tendenser for å svi meg.

Gjest Coral
Skrevet

Har dere tips til en helt vanlig fuktighetskrem (dagkrem) med solfaktor/uv beskyttelse? Ser jo det har kommet flere tips her, men virket mer som solkremmer..

Leser jo stadig om at den daglige fuktighetskremmen også bør inneholde solfaktor, så tenkte å kjøpe en slik nå når jeg snart er ferdig med den jeg har!

Skrevet

Ansiktskremene fra Estee Lauder har solfaktor. Jeg bruker flere av disse, og er veldig fornøyd. Litt dyr, men ikke når man kjøper på KGs parfymeri.

Gjest Coral
Skrevet

Takk for tips, kanskje jeg skal prøve en av de da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...