Gå til innhold

(Endelig) Singel! Hva nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er endelig singel! Har vært i et bedritent forhold i over 7 år, men nå er jeg friii!! Hva skal jeg gjøre med all denne fritiden?!

Anonym poster: 96213223c2cfad9f11ae8eaed9b527f0

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En lett blanding av å finne roen hjemme,kose deg alene og sammen med venner. finn nye interesser / dyrk de interessene du allerede har. Meld deg inn i Turistforeningen, språkkurs, sykurs,finn noe du liker!

Anonym poster: 770ae48e3ca46bd173cb955726aedbd2

• Liker 2
Skrevet

Beina på bordet. God musikk på ørene. Slapp av. :nigo:

• Liker 2
Gjest Surrehodet
Skrevet

Nyt hverdagen, finn nye venner og gjør ting du aldri har gjort før.

(danse tango, Quiz på utesteder, trene, bli frivillig i en organisasjon det er masse masse du kan gjøre)

• Liker 1
Skrevet

Realisere drømmen og bli minerydder i afghanistan

Anonym poster: 1e3e6b7d98b347e3fc9eb0dfbc3d33e3

• Liker 3
Skrevet

Jeg er endelig singel! Har vært i et bedritent forhold i over 7 år, men nå er jeg friii!! Hva skal jeg gjøre med all denne fritiden?!

Anonym poster: 96213223c2cfad9f11ae8eaed9b527f0

Du kan ikke være noe kjæreste emne siden du beskriver forholdet du var i hele 7ÅR som BEDRITENT!

Du beskriver deg selv som et offer, som om du var fanget...hvorfor brøt du ikke ut tidligere???

Du er vel typen som snakker stygt om eksen di og...

Glad jeg ikke var dama/mannen din...

Bra du er singel og forbli singel please!

Skrevet (endret)

Du kan ikke være noe kjæreste emne siden du beskriver forholdet du var i hele 7ÅR som BEDRITENT!

Du beskriver deg selv som et offer, som om du var fanget...hvorfor brøt du ikke ut tidligere???

Jeg tror heller ikke at Ts har lyst å bli kjæreste med noen, og spørsmålet var heller ikke : " Hvordan skal jeg få meg nytt forhold ? "

Så du dret litt på draget der AB.

Endret av eva-80
  • Liker 3
Skrevet

OUCH!

Ok, jeg ser at det kom helt feil ut! Forholdet har selvfølgelig ikke vært dårlig i 7 år! Grunnen til at jeg ikke har slått opp før er håpet om at ting går seg til. Når man finner seg en så snill og god mann, så vil man at det skal fungere. Men det dalte de 2-3 siste årene, og vi hadde ikke sex siste året..

Og jeg snakker ikke stygt om han, jeg er kun litt lei meg/ irritert for at han spilte på følelsene og samvittigheten min. Vi har aldri kranglet eller hatt dype samtaler, derfor var det vanskelig å ta tak selv om jeg hadde forberedt meg i en god stund før.

Du skal få slippe å være kjæresten min! ;)

TS

Anonym poster: 5319ba22bca0fee623f6188e2b9a99db

• Liker 5
Skrevet

Jeg tror heller ikke at Ts har lyst å bli kjæreste med noen, og spørsmålet var heller ikke : " Hvordan skal jeg få meg nytt forhold ? "

Så du dret litt på draget der AB.

Var måten ts beskrev sitt tidligere forhold på som provoserte meg. Mange omtaler tidligere partnere på en kjip måte, h*n skrev at h*n var fri og at forholdet var bedritent ( 7 år )...Som om ts ikke har noe ansvar selv. Man er to i et forhold. Hvis man har et dårlig forhold, går man ut av forholdet. 7 år er maaange år, så litt merkelig å være så lenge i det hvis det var bedritent, og som om ts ikke hadde noe h*n skulle sagt, tar offerollen fullstendig!

Skrevet

Var måten ts beskrev sitt tidligere forhold på som provoserte meg. Mange omtaler tidligere partnere på en kjip måte, h*n skrev at h*n var fri og at forholdet var bedritent ( 7 år )...Som om ts ikke har noe ansvar selv. Man er to i et forhold. Hvis man har et dårlig forhold, går man ut av forholdet. 7 år er maaange år, så litt merkelig å være så lenge i det hvis det var bedritent, og som om ts ikke hadde noe h*n skulle sagt, tar offerollen fullstendig!

Du kan ha rett i det du skrev, men det som provoserer meg, er når en Ts beskriver situasjonen, og stiller ett spm så kommer alltid noen ( gjerne AB ) som starter med personangrep og attpåtil svarer heller ikke på spørsmålet Ts stiller.

• Liker 3
Skrevet

Vel, som vanlig er ikke alt sort/hvitt her heller....

Jeg kan utmerket godt skjønne at noen er i et forhold i 7 bedritne år for lenge...om det feks er barn i bildet... Mange blir i et blasst forhold.. Et forhold uten sex.. et forhold der man bor sammen som venner bare...

Jeg synes folk på KG skal svare på trådene jeg...og ikke synse for mye

• Liker 4
Skrevet

Nå er det tid for å finne deg selv, hvem du er, og hvordan du ønsker at ditt nye liv skal være :D Enjoy!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...