Gå til innhold

Når man finner ut at man kjenner noen i KG..

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har oppdaget at jeg kjenner en person her i forumet. Burde jeg fortelle dette til vedkommende? Føler at det kan bli litt flaut for oss begge to, da vi jo kan være litt personlige her inne...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du kjenner vedkommende godt vet du vel det best selv...?

Jeg for min del ville syns det var gøy å bli gjenkjent, men jeg skriver aldri ting jeg ikke kan fortelle folk ansikt til ansikt, da.....

Skrevet

Hvis det er meg du kjenner så vil jeg gjerne at du skal fortelle det til meg.

*paranoide bluebird* :oops:

Skrevet

Jeg ville nok syntes det var gøy å bli fortalt at vi kjente hverandre. Jeg kan ikke skjønne at det skulle bli flaut. Jeg skriver uansett ingenting her jeg ikke kan la de jeg kjenner meg vite.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har en vennine som har et forhold til en mann. Nå viser det seg at kona hans er aktiv bruker her inne.

Skrevet

Og det gikk et grøss gjennom forsamlingen...

Vel, etter å ha sagt det, burde du kanskje ikke fortelle henne at du kjenner henne. Med mindre du vil fortelle henne at mannen hennes er utro...

Gjest Myumi
Skrevet

Pffffff- jeg stiller store spørsmål til hele problemstillingen, som oftest er det bare noen som er ute etter å skremme, så tvil eller skape en kjempedebatt om "hvem det er som har en utro mann". Å så skummelt :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

Nei man forteller ikke slike ting. Jeg later som ingen ting og føler meg som judas.

Hun er forøvrig en av de ivrige som fordømmer utroskap. Det er bare tillitt og troskap og hele pakken. Jeg har svart på tråder og sagt at det rammer andre.

Nå har hennes mann en stilling som han kan ta fri innimellom på dagtid så de har god anl. Så er det bare jeg som vet det.

Jeg kjenner henne ikke så veldig godt. nakkes da vi treffes ute, men ingen nær kontakt.

Skrevet

Hvis det er et stort problem for deg å gå rundt og tenke på dette, så syns jeg du bør si det til vedkommende. Eller ev. prøve å glemme hele greien.

At du bare forteller om det her, anonymt, gjør det lite troverdig. :roll:

Skrevet

Uansett hva jeg trodde jeg hadde oppdaget her inne, ville jeg nok ikke ha sagt det til noen i det hele tatt. Dette er et forum på internett hvor brukerne i utgangspunktet er anonyme. Unntaket ville kanskje ha vært hvis jeg var 110% sikker og det dreide seg om en svært nær venn/venninde.

Skrevet

Hvis du skal si noe, så sier du det ikke på bakgrunn av Kg - men på bakgrunn av at du kjenner henne i RL.

Og da sier du det face to face, ikke via pm. Hvordan kan hun i så fall vite at det er deg og at du snakker sant?

Skrevet

For å si det sånn:

Om det du sier er sant, og det hadde vært meg du snakket om så hadde jeg ønsket å vite det. Jeg synes egentlig at du enten bør si det til vedkommende, eller så burde du latt være å starte den diskusjonen her. Men jeg må innrømme at jeg er litt enig med kaffepiken... jeg tror ikke helt på deg.

Det er flere jeg kjenner eller "kjenner" som er her inne, og da har jeg sendt en PM for å si hvem jeg er. Like greit, så slipper de å tro de er anonyme når de ikke er det.

Gjest Poirot
Skrevet
Pffffff- jeg stiller store spørsmål til hele problemstillingen, som oftest er det bare noen som er ute etter å skremme, så tvil eller skape en kjempedebatt om "hvem det er som har en utro mann". Å så skummelt  :roll:

Enig.

Skrevet

Synes det greieste er om man kjenner igjen noen - og føler for å meddele det - send en PM.. ikke "skrem" med å si at jeg vet noe om noen osv...

Eller snakk til henne face to face...

Hvis du ikke vil "avsløre" deg bør du jo la det forbigå i stillhet..

Gjest Anonymous
Skrevet
Synes det greieste er om man kjenner igjen noen - og føler for å meddele det  - send en PM.. ikke "skrem" med å si at jeg vet noe om noen osv...

Eller snakk til henne face to face...

Hvis du ikke vil "avsløre" deg bør du jo la det forbigå i stillhet..

:Nikke: Synes allerede denne "gjesten " har skrevet for mye jeg :roll:

Skrevet
Nei man forteller ikke slike ting. Jeg later som ingen ting og føler meg som judas.

Hun er forøvrig en av de ivrige som fordømmer utroskap. Det er bare tillitt og troskap og hele pakken. Jeg har svart på tråder og sagt at det rammer andre.

Nå har hennes mann en stilling som han kan ta fri innimellom på dagtid så de har god anl. Så er det bare jeg som vet det.

Jeg kjenner henne ikke så veldig godt. nakkes da vi treffes ute, men ingen nær kontakt.

Må si jeg lurer på hvordan du klarer å kjenne igjen en her inne som du nesten ikke kjenner IRL.

Litt ute etter å prøve å lage viber på noen, eller fikk du et svar som du ikke klarte å få til å passe inn i dett eget liv?

Tviler på om noen her inne i det hele tatt går på den der.

Alle er ikke lettlurte og godtroende!

Gjest Gjest som startet tråd
Skrevet

Vil bare si for orden skyld at det ikke var samme person som startet denne tråden som gjest, som la inn innlegget om at noen var utro! :-?

Vedkommende jeg kjenner har overhodet ikke gjort noe galt eller egentlig skrevet noe som er så veldig ille. Men litt personlig blir man jo alltid, ikke sant? Selv har jeg vært personlig flere ganger (er fast bruker), og derfor har jeg kanskje ikke så lyst til å oppgi min identitet til vedkommende. Men det er et lite moralsk dilemma.

Det er overhodet ikke vanskelig å kjenne igjen folk, jeg er 110% sikker ja!

Gjest gjest1
Skrevet

Det er overhodet ikke vanskelig å kjenne igjen folk, jeg er 110% sikker ja!

Helt enig jeg har gjenkjent folk jeg også.

Da valgte jeg å si i fra - slik at det ikke skulle bli "pinlig" ved et senere tidspunkt.

MEN det er kun du som kan avgjøre om denne personen du kjenner "takler" å vite at du er her eller omvendt.

Hvis dere begge har vært veldig personlig er det kanskje like godt å la være....

For mitt tilfelle har det gått veldig bra at vi vet om hverandre(kjenner 3 her) Og jeg kan være personlig her inne selv om de vet hvem jeg er, KG blir på en måte en "egen" verden for oss...

Og så har vi jo noen å snakke om KG "utenfor" også :-)

Så mitt råd er å tenke deg om før du sier noe og si noe hvis du stoler på at personen skiller litt mellom KG og virkeligheten.

Skrevet

:Nikke: Synes allerede denne "gjesten " har skrevet for mye jeg :roll:

Ganske enig.

Dette blir fort "gjennomsiktig" og det er ikke alt vi andre trenger og vite.

Skrevet

Dette er uttalelser du burde ha spart deg for å legge ut på nettet.

Jeg forstår godt at du føler deg som en "Judas".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...