Gå til innhold

Liker en mann... Reeeedd!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en mann jeg liker veldig, veldig godt. Jeg kjenner ham ikke så godt enda, men har begynt så smått å bli bedre kjent. Greia er at han har nettopp begynt å trene meg i en idrett vi begge driver med, og jeg kjenner at jeg er redd for å være nervøs rundt ham. Han er så jævlig DEILIG.

Det har vel egentlig ikke vært noe særlig til flørting mellom meg og ham, og det er først nå i det siste vi har fått bedre kontakt. Vi snakker mer, og jeg har fått ham til å le. Han har også småertet meg i blant. Jeg la spesielt merke til sist (men så tenker jeg at jeg kanskje tolker det til min fordel, siden jeg liker ham) at han holdt seg en del rundt der jeg var. Jeg satt på en stol og dreiv med mobilen min, og han sto plutselig bak meg og snakket med folk rundt meg. Da jeg snur meg for å bli med i samtalen, ser jeg at han har hånden på stolen min og står ganske nær meg. Jeg føler også at det er noe med blikket hans når han ser på meg, og jeg føler at jeg har tatt han i å se på meg også. Av og til føles det ut som om han gransker meg med blikket, det er så sykt mystisk, men er også redd for at det bare er noe jeg innbiller meg. Uansett, den dagen var han mye rundt meg.

Har sendt noen mailer med ham angående trening, og på de par første mailene virket han ganske profesjonell, men nå har han begynt å skrive "klem". Trenger selvsagt ikke å bety noe det heller, men jeg skriver aldri "klem" til noen jeg ikke kjenner godt, mens andre bruker det hele tiden. Jeg skriver det vel egentlig aldri uansett. Ikke skreiv jeg det tilbake heller, men slengte på en smiley. Bør jeg skrive "klem" tilbake?

Så var det aldersforskjellen da... Han er 12 år eldre enn meg (jeg er 24 og han er 36). For min del så betyr ikke alder noen ting, og har alltid vært tiltrukket av menn som er eldre enn meg.

Jeg har ingen erfaring fra andre forhold, og synes mannfolk er veldig vanskelig å tolke. Jeg er også utrolig redd for å bli såret, da jeg har blitt det flere ganger før. Redd for å bli "driti ut". Jeg føler meg evig singel, og at jeg aldri kommer til å finne noen. Det gjør jeg vel heller aldri hvis jeg aldri tar en sjanse, men denne saken er litt, tja, skummel. Han har en kompis jeg ikke kommer sånn veldig godt overens med, og jeg er redd for at hvis jeg tar en sjanse med han her og han ikke føler det samme, så kommer jeg til å bli gjort til latter.

Skal sies at jeg ikke har verdens beste selvtillit heller, føler ikke at kroppen min er god nok, og blablabla. Jeg er derimot flink til å skjule dette når jeg har hatt sex med andre menn, og har blitt kalt deilig, osv. Det jeg egentlig vil fram til her, er om jeg kanskje bare burde la dette ligge. Jeg har ikke lyst til å bytte trener, han er jævlig dyktig og jeg kommer til å lære mye, jeg må bare klare å skyve alt dette til siden. BUT HOW?? Hva hadde dere gjort? Jeg tenker å bare ta det litt rolig, og heller observere ham litt mer, og prøve å være meg selv. Haha. Lenge siden en mann har gjort meg så GAL i hodet. Tenker på han altfor ofte, og det passer jævlig dårlig nå som det snart er eksamen.

Anonym poster: ca7ddfac3f4a1a5359a7dac086d8ac2b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville lagt det på is, og heller sett hvordan det utvikler seg. Du må huske at som trener må han være hyggelig med deg osv. Men jeg skjønner at du blir oppspilt, og det kan jo hende han har et øye for deg. Men ikke push det fremover, vær naturlig. Hvis han ikke er intressert ender det vell opp med at han syntes du er påtrengende og irriterende, og det vil du vell ikke?

Skrevet

Jeg ville lagt det på is, og heller sett hvordan det utvikler seg. Du må huske at som trener må han være hyggelig med deg osv. Men jeg skjønner at du blir oppspilt, og det kan jo hende han har et øye for deg. Men ikke push det fremover, vær naturlig. Hvis han ikke er intressert ender det vell opp med at han syntes du er påtrengende og irriterende, og det vil du vell ikke?

Nei, det vil jeg selvsagt ikke. Takk for råd! Skal være naturlig, og bare se hva som skjer. Vil heller ha et vennskap til ham, enn at vi skal få et dårlig forhold fordi jeg er litt fjortisforelska akkurat nå. Haha.

Anonym poster: c89e7822a630339b7fe3953cdcbb775a

• Liker 1
Gjest Wei Wei
Skrevet

Jjeg er enig i at han ikke viser tydelig at han er interessert i noe mer. Se det an, men akkuratt nå så virker det som om du ser det du vil se.

Skrevet

Ja ja, så lenge han er JÆVLIG DEILIG så vil han jo bli verdens beste partner som står deg least og brast i krog og fred. En perfekt far og forsørger. Du kommer aldri til å bekymre deg et sekund resten av livet, han er jo så JÆVLIG DEILIG...

• Liker 2
Skrevet

Ja ja, så lenge han er JÆVLIG DEILIG så vil han jo bli verdens beste partner som står deg least og brast i krog og fred. En perfekt far og forsørger. Du kommer aldri til å bekymre deg et sekund resten av livet, han er jo så JÆVLIG DEILIG...

haha, ler litt her :fnise:

Anonym poster: 43e34dd60cb8425fe0baf021574e7ee2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...