Gå til innhold

Noen som kan hjelpe med med dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette passer kanskje ikke å spørre om her, men er det noen som kan gi meg tilbakemelding på dette kåseriet som jeg må levere inn i norsken i morgen?

Jeg har aldri skrevet kåseri før, så vet ikke om jeg har gjort det rett. Bare kom med både ris og ros.

Kåseri skal være veldig overdrevent, det vet jeg i hvertfall.. det tror jeg at jeg har fått til..

Her har dere det:

Nå har jeg vært i fjæra og kikket under alle steinene som er der, men der er det ingen drømmemann å se. Jeg har sett overalt, men finner ikke min Romeo. Romeo, Romeo.. hvor er du?

Jeg har ofte lurt på om den perfekte mann noen sinne vil dukke opp. Jeg er sikker på at du lurer på det samme. Jeg har i de siste årene gjort erfaringer som har vært med på å danne et bilde av min drømmemann. Men jeg begynner å tvile på at han eksisterer. Gud skapte jo liksom Adam og Eva, så det må jo være en Adam der ute for meg. Hvor kan jeg finne han? Har du funnet din drømmemann?

Noen ganger skulle jeg ønske at det fantes et dataprogram, der man kunne bygd sin egen mann, og deretter sette han til virkelighet. Det skulle vært en mann som var superkjekk med store flotte muskler. Han skulle vært omsorgsfull, glad i barn, ansvarsfull, smart, morsom og trofast. Han måtte ikke vært en tøffelhelt. Jeg vil jo ikke ha en mann som følger meg på do hver gang jeg må pisse. Det verste som finnes er en klengete mann. Så derfor kan drømmemannen gjerne være litt «bad boy» i blant.

Det hadde vært supert om han hadde kunne gitt meg massasje hver gang jeg trengte det. Tenk så herlig det hadde vært om jeg kunne slippe og forhandle meg til en stakkars massasje hver eneste gang. For som regel skal mannen ha noe i gjengjeld når du spør han om han kan være så snill å massere de ømme og stive musklene dine. Hallo liksom, skal du måtte trenge å gi noe til mannen hver gang du har vondt i ryggen? Som regel er det sex de sikter til. Det er så typisk menn. Sex, sex, sex… Det er alt de tenker på.

Min Romeo skulle vært fantastisk i sengen. Vil du ha en mann som bare ligger der som en potetsekk og forventer at du skal gjøre hele jobben? Det kan man jo virkelig kalle for action! Samleie med en potetsekk må jo være helt fantastisk.

Drømmemannen skal være en mann som setter pris på meg. Han må være flink å fortelle nøyaktig det han mener uten at han prøver å forandre meg. Han kan ikke forvente at jeg er Pamela Anderson når jeg ikke er det. Det er altfor mange som tror at de må se ut som en supermodell for at mannen skal godta dem. Skal det være slik at du må ta silikon for at mannen skal synes at du er bra?

Det jo ikke kvinnen som skal spørre «hvor høyt?», når mannen sier «hopp». Det skal være omvendt! Husk at det er du som er sjefen.

Vi kvinner er ikke kravstore. Ikke i det hele tatt. Det er bare det at vi vet hva vi vil ha! Vi har en tendens til å velge feil mannfolk. Og om vi velger feil, er det bare en ting å gjøre, nemlig å hive vedkommende på hue og rævva ut!

Det blir det samme som når du kjøper deg en 6- pakning med Mack øl. Er den ikke er slik som du forventet at den skal være, tømmer du den ut og tar lærdom til neste gang du handler. Neste gang satser du på Heineken. Man må erfare og feile til det til slutt klaffer!

Jeg er drita lei av å feile. Hvorfor kan ikke Rema 1000 ha perfekte menn på boks til salgs. Tenk så enkelt det hadde vært.

«Every rose has it’s torn», heter sangen til bandet «Poison». Men kan vi ikke klippe bort tornene? For det dukker som regel opp noe du misliker når du tror at du har funnet den perfekte mann. Vi må jo kunne dyrke rosen, slik at den til slutt blir perfekt!

Menn maser om alt mulig. Om du har bodd sammen med en mann, har du sikkert merket at han tror at han bor på et hotell, der du er hotellets tjener.

Neste gang en mann ber meg om å komme med en kopp kaffe mens han driter, skal jeg i tillegg overrekke han en blomsterbukett og fortelle han hvor flink han er som greier å gå på do selv. «Gratulerer gutten min, så flink du er!».

Dagens mannfolk kan vi plassere under forskjellige kategorier som f.eks. pappaguttene, fotballidiotene, datafrikene osv. Vi har vi jo selvfølgelig også de som «kjenner noen, som kjenner noen, som kjenner noen som kan banke dritten av deg!».

Pappagutten er han som kjører rundt i den feteste bilen og skryter av hvor mye den er verdt. I tillegg MÅ han fortelle alle hvor mye han tjener, sannheten er at det er pappas penger han snakker om.

Det første han gjør om morgenen er å gå på badet for å se seg i speilet. Der kan han stå i flere timer for å beundre seg selv i sin rosa lacoste-genser. Om du vil ha en mann som bruker flere timer på badet enn deg, burde du virkelig gå for denne typen.

Fotballidioten er han som heller vil se på fotballkamp istedenfor å ta deg med på en romantisk date. Det er superviktig å få med seg ALT av kamper som går på tv. Det er virkelig verdens undergang om han går glipp av en stakkars kamp. I tillegg må han proppe i seg 5 kg potetgull og flere liter øl under en kamp. Om du er så uheldig å falle for denne type mannfolk, burde du lage en slagplan for hvordan du skal få trimmet bort ølmagen hans, uten at han legger merke til det.

Også har vi jo datafriken. Det er han som sitter og gamer CS og sitte fastklistret fremfor pc- skjermen hele døgnet. Spør du han om han kan hente deg et glass vann, får du som svar at han ikke kan forlate spillet. Da blir de andre gamerne forbannet og det resulterer til at mannen din blir bannet for alltid. Hvis du kunne tenkt deg å sovne lyden av et tastatur som blir voldtatt, må du gjerne gå for denne typen. Forbered deg på kraftig svettlukt.

Vi må ikke glemme mannen som «kjenner noen, som kjenner noen, som kjenner noen som kan banke deg». Her har vi en mann som er tøff i trynet, brei over kjeften og skryter over hvem han har banket. Han må minne alle han møter på at han kjenner noen som kjenner noen som kan banke alle som fucker med han!

Dette er bare fåtall av kategoriene vi kan plassere menn i. Kunne du tenkt deg noen av disse mennene som din ektemann?

Jeg innser vel egentlig at jeg aldri kommer til å finne Romeo. For drømmemannen finnes ikke. Om du tror at du endelig har møtt drømmemannen, vil det vise seg at han er homofil. For det er jo faktisk sant at de beste mennene er utilgjengelig. Enten er de keen på samme kjønn, eller så er de allerede tatt.

En homofil mann er fasiten på hvordan en drømmemann skal være. Han er din bestevenn og i tillegg pen å se på, for han tar nemlig vare på seg selv. Han har god jobb og ekstremt god smak for hva enn det måtte være. Du vet alltid at du får den beste gaven hos han. En massasje trenger du ikke å spørre om. Det får du uten at du har tenkt på det.

Hvor perfekt hadde det ikke vært og hatt en slik mann? Vi kunne shoppet sammen hver dag! (med hans bankkort, vell og merke).

Nei, drømmemannen min forblir nok en drøm. Adam eksisterer ikke i mitt paradis. Gud skapte nemlig Adam først. Når han fikk se hvor forferdelig resultatet ble, bestemte han seg for å skape Eva som var den rake motsetningen.

Jeg tror at jeg forblir singel. På den måten kan jeg beskytte meg mot denne merkelige artsformen, nærmere kalt «mannfolk».

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...