AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2012 #1 Skrevet 31. oktober 2012 Jeg har så mange tanker, håper noen tar seg tid... Etter 2,5 år, med mye opp og ned men med KJÆRLIGHET ( trodde jeg iafl) Er jeg nå tvunget til å være alene! Jeg har aldri vært alene i mitt voksne liv, det har alltid vært noen som har overtatt. Men altså dette forholdet har bare vært så spessielt for meg, og jeg mister virkelig en av de sjeldne diamantene. Tilogmed familie har tidligere opplyst, at dette vil nok ikke komme igjen... Og det er dette som setter meg helt ut. Jeg kommer mest sannsynlig aldri til å ha noe sånt igjen. Nå skal jeg måtte være heelt alene og føle meg ensom. Har noen nære venner, men disse har sine liv og jeg kan ikke sitte oppå dem hver dag.Jeg bare vet ikke hvordan jeg skal klare å komme ut av dette. Har ingen sosial jobb, så der vil jeg ikke treffe noen. Jeg er redd, redd for at jeg vil nå måtte gråte gjennom livet og gå rundt alene og late som at alt er bra på jobb. Redd for å aldri være bra nok, for den som er bra nok for meg. Redd for å aldri kunne finne noen som vil være tro.. JEG ER REDD FOR Å VÆRE ALENE! Alle sier, det ordner seg du finner noen mye bedre. Du er ung det løser seg, men hva vet de om det egentlig? Ja jeg er en pen jente som ikke burde ha vanskeligheter for å få NOE, men det er ikke NOE jeg vil ha. det er DET jeg hadde, jeg vil ha... OG det er tuusenvis av fine jenter der ute, det holder ikke å være pen og søt lenger, nå skal du virkelig være DEN dama og hvordan kan jeg konkurrere med det? Jeg er så deppa, skal være heeelt alene for første gang! Anonym poster: a150515051a68ed9a87d19582dbf9e30
Gjest Lincoln Skrevet 31. oktober 2012 #2 Skrevet 31. oktober 2012 Cry me a river. Klisje på klisje. Om en måned har du en ny type. 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2012 #3 Skrevet 31. oktober 2012 Cry me a river. Klisje på klisje. Om en måned har du en ny type. Om du bare har dritt å komme med kan du la være, eller? Snakk om å tråkke på noen som ligger nede! Skulle forundre meg om ikke DU var singel Anonym poster: fec842c184661e34af8c0dd575d457f2
Gjest Lincoln Skrevet 31. oktober 2012 #4 Skrevet 31. oktober 2012 (endret) Om du bare har dritt å komme med kan du la være, eller? Snakk om å tråkke på noen som ligger nede! Skulle forundre meg om ikke DU var singel Anonym poster: fec842c184661e34af8c0dd575d457f2 Hva er det egentlig du vil oppnå med innlegget ditt? Ok - ÅÅÅÅÅÅ SÅ SYND DET ER PÅ DEG. Var det dette du ville høre? Her har du en litt mer konstruktiv tilbakemelding. Grunnen til at jeg ikke klarer helt å ta deg alvorlig er at innlegget ditt er selve oppskriften på sutringen til absolutt alle ungjenter som noengang har blitt dumpet. Han er ikke spesiell, han er ikke sjelden og du kommer ikke til å være alene. Om en måned har du en ny type som er din nye livs kjærlighet, og du kommer ikke engang til å huske navnet på han som dumpa deg. Slik kommer det sikkert til å gjenta seg et par ganger til du har blitt litt eldre og visere. Endret 31. oktober 2012 av Lincoln
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2012 #5 Skrevet 31. oktober 2012 Hva er det egentlig du vil oppnå med innlegget ditt? Ok - ÅÅÅÅÅÅ SÅ SYND DET ER PÅ DEG. Var det dette du ville høre? Her har du en litt mer konstruktiv tilbakemelding. Grunnen til at jeg ikke klarer helt å ta deg alvorlig er at innlegget ditt er selve oppskriften på sutringen til absolutt alle ungjenter som noengang har blitt dumpet. Han er ikke spesiell, han er ikke sjelden og du kommer ikke til å være alene. Om en måned har du en ny type som er din nye livs kjærlighet, og du kommer ikke engang til å huske navnet på han som dumpa deg. Slik kommer det sikkert til å gjenta seg et par ganger til du har blitt litt eldre og visere. Hva F?? Jo han er spesiell, jo han er sjelden ( har 3 store forhold bak meg) + masse historier fra venniner, som bare forsterker hvor heldig jeg har vært! Og jeg er ikke en 18 år gammel fjortiss, som raver rundt på byen og skifter typer i hytt og pine..Og jeg er ikke ute etter å bare ha noen for å ha det hyggelig og fint. Jeg vil ha kjærlighet... sånn som jeg en gang hadde.... Anonym poster: fec842c184661e34af8c0dd575d457f2
Nettinettet Skrevet 31. oktober 2012 #6 Skrevet 31. oktober 2012 Først og fremst så vil jeg si at jeg forstår hvordan du har det, selv om det ikke hjelper så mye akkuratt nå, så kan det være fint å tenke på at du ikke er alene, selv om du føler deg alene. Det er mange som har følte det på samme måten som deg, uten at det ikke gir DEG lov til å føle deg som du gjør akkuratt nå. Det er viktig at du gir følelsene rom til å bli bearbeidet og at du litt etter litt tar tak i de tingene som er mest såre for deg. Du føler deg ikke høy nok i verdi for å kunne finne noen som er på hans nivå. Du føler deg ikke spesiell nok til å kunne konkurrere med alle de andre pene damene der ute Du tror ikke at du noen gang vil treffe noen som er like bra som han. Du har mulighet til å konkurrere mot alle andre damer ved å finne din høye verdi. Det som skiller deg ut og som gjør at du utstråler noe annet enn det de andre damene gjør. Det gjør du ikke ved å tenke at nå er livet slutt, og at du skal være alene for resten av livet, men ved å gjøre ting som gleder deg og som gjør deg selvsikker og glad i deg selv. Du er ikke glad i deg selv du er glad i han og det er de følelsene der du skal snu. Da vil du nok også innse at han ikke er den eneste ene men en av flere flotte menn med mange flotte egenskaper. Du vil innse at det finnes menn der ute som er bedre enn han for deg fordi de vil se verdien i deg noe han ikke gjorde når han dumpet deg. Hvem vet, hvis du begynner å ta vare på deg selv, og bli lykkelig på egenhånd så vil han kanskej komme krypende tilbake fordi han da også ser verdien din. Livet er ikke over selv om man blir alene, selv om det føles sånn her og nå. Dette kan faktisk være starten på et liv som blir enda bedre enn det du hadde med han
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2012 #7 Skrevet 31. oktober 2012 Om du ikke trives i eget selskap er det vanskeligere for andre å trives i ditt selskap. Vær singel en stund og lær deg selv å kjenne. Å la det ene forholdet avløses av det neste er ikke særlig sunt. Face your fears. Anonym poster: ef79b12f8f36908302f92fd76483788b 1
Gjest Lincoln Skrevet 31. oktober 2012 #8 Skrevet 31. oktober 2012 Hva F?? Jo han er spesiell, jo han er sjelden ( har 3 store forhold bak meg) + masse historier fra venniner, som bare forsterker hvor heldig jeg har vært! Og jeg er ikke en 18 år gammel fjortiss, som raver rundt på byen og skifter typer i hytt og pine..Og jeg er ikke ute etter å bare ha noen for å ha det hyggelig og fint. Jeg vil ha kjærlighet... sånn som jeg en gang hadde.... Anonym poster: fec842c184661e34af8c0dd575d457f2 Ok, oppdater tråden om en måned så ser vi.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2012 #9 Skrevet 31. oktober 2012 Takk for (noen) fine svar.. Greia er bare at jeg er så redd, og jeg skjønner ikke hvordan det skal være mulig å få dette igjen.. Se på all den elendigheten folk kommer med her, og this is life! Han er virkelig ALT jeg kunne ønsket meg, jeg har hveer dag tenkt hvor heldig jeg er! Burde sagt det ofte nok.. Anonym poster: fec842c184661e34af8c0dd575d457f2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2012 #10 Skrevet 31. oktober 2012 Ok, oppdater tråden om en måned så ser vi. Det skal jeg! Anonym poster: fec842c184661e34af8c0dd575d457f2
Nettinettet Skrevet 31. oktober 2012 #11 Skrevet 31. oktober 2012 Takk for (noen) fine svar.. Greia er bare at jeg er så redd, og jeg skjønner ikke hvordan det skal være mulig å få dette igjen.. Se på all den elendigheten folk kommer med her, og this is life! Han er virkelig ALT jeg kunne ønsket meg, jeg har hveer dag tenkt hvor heldig jeg er! Burde sagt det ofte nok.. Anonym poster: fec842c184661e34af8c0dd575d457f2 Akkuratt nå blir det ikke noe bedre av at du holder ved like disse følelsene heller. Grunnen til at mange sliter med å finne kjærligheten er fordi de låser seg fast i ett mønster og en negativ tankegang og blir desperate etter å finne noen slik at livet blir bedre. Det er opp til deg om du vil kaste bort timer, dager, måneder, år på å ikke tro på kjærligheten og synes synd på deg selv, eller om du vil ta tak i DITT liv og gjøre deg selv lykkelig og så finne en kjærlighet som er ukomplisert og gjennsidig! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå