AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2012 #1 Skrevet 31. oktober 2012 Jeg startet et innlegg om hvorvidt jeg burde kjøpe en cardigan til 1600 kr eller ikke, og om klærne fra Acne er verdt prisen. Nå er jeg interessert i å høre hva dere synes om cardiganen. Den er jo helt ordinær, man kan jo ikke si: oiii, for en nyyydelig cardigan! Haha, men jeg er glad i klassiske klær med nøytrale farger, slik at jeg kan bruke det til mer enn én look hvis dere skjønner, kontra moteplagg i neonfarger som ikke holder mer enn én sesong, f.eks. Hva synes dere? http://shop.acnestudios.com/shop/women/knits-1/rima-angora-grey-melange.html Anonym poster: 5a59cf38a9114974ea7f082ad10593ef
Musaleem Skrevet 31. oktober 2012 #2 Skrevet 31. oktober 2012 Fin, sånn bortsett fra at jeg ikke er så glad i angora, for det setter seg på alle andre klær, og da er det ikke så fint lenger. 1
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 31. oktober 2012 #3 Skrevet 31. oktober 2012 Jeg hadde ikke brukt over 1500 kr på denne hvert fall. Syns ikke den ser pen ut på modellen en gang. Var veldig formløs. Jeg er enig i at det ofte er lurt å investere i litt dyrere basic klær, både på grunn av kvalitet og fordi det kan brukes i flere sesonger som du sier, men akkurat denne syns jeg ikke var noe fin. 1
Gjest ols1 Skrevet 31. oktober 2012 #5 Skrevet 31. oktober 2012 Jeg hadde ikke brukt over 1500 kr på denne hvert fall. Syns ikke den ser pen ut på modellen en gang. Var veldig formløs. Jeg er enig i at det ofte er lurt å investere i litt dyrere basic klær, både på grunn av kvalitet og fordi det kan brukes i flere sesonger som du sier, men akkurat denne syns jeg ikke var noe fin. Enig. Hun kunne i hverfall fått en størrelse som passet, denne ser for stor ut til henne. Nei,Ts, denne var ikke fin.
loffen Skrevet 31. oktober 2012 #6 Skrevet 31. oktober 2012 Jeg hadde ikke brukt så mye penger på den der.. tror ikke den er formløs da, den ser bare alt for stor ut til modellen. Du finner en som er minst like fin til halve prisen. Dessuten tror jeg den stikker, angora+ nylon=klø. 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2012 #7 Skrevet 31. oktober 2012 Hvor kan jeg finne en billigere som ligner, da? -TS Anonym poster: 5a59cf38a9114974ea7f082ad10593ef
kills Skrevet 31. oktober 2012 #10 Skrevet 31. oktober 2012 Jeg synes fargen og stoffet er nydelig! Det er jo samme stoffblanding som på Rakel-genseren som jeg har (kjøpte i hvitt da jeg har så mye i grått, men synes egentlig grå er finere... men kan ikke tillate meg å kjøpe en til), og den verken stikker eller klør Røyter noe, men det ser ut til å ha avtatt litt. Jeg ville nok ikke kjøpt denne, fordi jeg foretrekker at mine cardigans går til rumpa (fjorårets Raya var perfekt for meg), men om du liker fasongen så ser jeg ingen grunn til å ikke kjøpe denne. 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2012 #12 Skrevet 31. oktober 2012 Helt OK, hadde ikke brukt den summen på en cardigan av den typen. Måtte vært noe en kan bruke både til kjole og bukse, og denne blir enten for lang eller for kort - samt formløs. Anonym poster: b71054e404e94c7fcacdaa8ab0e382fd
Rosadotten Skrevet 1. november 2012 #14 Skrevet 1. november 2012 Hvis du selv liker den veldig godt, og økonomien strekker til, så synes jeg du skal kjøpe den Men den er veldig dyr... Synes du skal titte litt mer på nettet etter noe lignende og billigere før du tar din endelige avgjørelse Veldig typisk å kjøpe noe så dyrt som man har lyst på, så kikker man videre og finner noe man liker bedre som til og med er billigere, og da er det liksom litt nedtur... x)
joico Skrevet 2. november 2012 #15 Skrevet 2. november 2012 Jeg synes den var fin! Du får selvfølgelig tak i en lignende til en tredjedel av prisen, men har ikke kommet over noen med like fin og rolig farge enda. Har du 1500kr å bruke på en cardigan, så hvorfor ikke? Og til de som skriver at angora røyter så forferdelig - ja, det gjør det. Men du kan gå over den med en klesrull og legge den i fryseren i et par timer, så røyter den ikke mer :-)
Fashionistaen Skrevet 2. november 2012 #16 Skrevet 2. november 2012 Den cardiganen var veldig fin Angora er pent og deilig, men etter det jeg har erfart så setter det seg fast på alle andre plagg i tillegg til at det lett blir litt nuppete og ser litt shabby ut. Av den grunn ville jeg ikke betalt 1600 kr for den mtp hva den er lagt av... 2
FantasDick Skrevet 2. november 2012 #17 Skrevet 2. november 2012 Jeg synes den ser helt ok ut, men ikke noe jeg hadde betalt 1500,- for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå