Gå til innhold

Henge stekepanner og kasseroller i taket ? Kan KG hjelpe ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har veldig liten plass på kjøkkenet og tenkte hva med å henge stekepanner, kasseroller osv i taket. Noen som har gjort det hjemme og kan dele tips til hvordan man gjør det ? Har lyst å gjøre det på en billig og grei måte, type ikea eller noe. Finner veldig lite info om dette, så tenkte å høre med dere kreative sjeler.

Tar imot alle gode forslag !

Anonym poster: f7361e5f7fe63eee444aa06b9464de9f

Videoannonse
Annonse
Gjest Coolaid
Skrevet

Jepp, har de krokene, de er litt for små og ting faller lett ned, samt krokene faller av når jeg tar ned ting. Er muligens på jakt etter den "perfekte" krok ;)

Skrevet

Ble litt skuffet når jeg leste innlegget. Av tittelen håpet jeg ts ville ha råd om "hvordan montere kraftig elektromagnet i kjøkkentaket"?

Ok, en utfordring hver gang strømmen går - men man unngår personskade med en ganske alminnelig statoilhjelm.

• Liker 3
Skrevet

Kommer ikke det til å se veldig rotete ut? :S

Skrevet

Tenkte du type sånn her?

$(KGrHqN,!pEE9ln1JiM!BPoFC,PlO!~~60_35.JPG

6521471655_ce44741310_z.jpg

Skrevet

Ha i mente høye folk, når man stabler harde metallting i taket. Å dunke oppi slike er vondt! :opplyser:

Skrevet

Ble litt skuffet når jeg leste innlegget. Av tittelen håpet jeg ts ville ha råd om "hvordan montere kraftig elektromagnet i kjøkkentaket"?

Ok, en utfordring hver gang strømmen går - men man unngår personskade med en ganske alminnelig statoilhjelm.

:skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...