Gå til innhold

Forslag til Søte sms til gutt

micha6

Anbefalte innlegg

Hey Girls/boys...

Lurte på om det er noen her som har noen dikt eller søte sms-meldinger som jeg kan sende til en gutt som jeg "snart" skal bli sammen med... icon_smile.gif

Takker for ALLE svar

Go helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg plukket en rose med varsom hånd. knyttet så rundt den et lyserødt bånd. Jeg festet et kort med 8 små ord "Glad i deg vennen, mer enn du tror"... icon_smile.gif

There's no special reason for sending this msg to you, exept that I was lonely and when I asked myself what i missed, it turned out to be you... icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SKAL snart?

hvorfor snart, ble nyskjerrig nå...hehe

Dersom vi lser SKAL betyr helt sikkert, men så hvorfor vente da, hva må skje først?

Forslag til sms: gjett hva jeg tenker på nå?

Den kan tolkes etter humør hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nathalie

Denne fikk jeg av en gutt som jeg har kontakt med innimellom, og den smeltet meg totalt! :

"Jeg kan se, men ikke røre. Jeg kan ønske, men ikke få. Jeg kan drømme, men ikke oppleve. Jeg kan lytte, men ikke motsi. Jeg kan leve, men ikke uten deg..."

Herlig, ja???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Anonymous

Har mange bra, men denne er definitivt den beste!!!

*Det vil komme en dag hvor du spør: Er du mest glad i meg eller livet?

Jeg svarer livet... Du snur og går din vei!

Og får aldri vite at livet er DEG!!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hvis jeg kunne gitt deg en egenskap ville jeg gitt deg evnen til å se deg selv slik som jeg gjør...Da ville du sett hvor enestående du egentlig er !!!

Kine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne liker jeg godt:

If I die, or go somewhere far, I will write your name on every blinking star.

Then all people will see, just how much you mean to me.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Her er noen søte meldinger som har fått meg i godt humør da de ble lest!

Livets skjønnhet har ingenting med hvor lykkelig du er, men hvor lykkelig andre kan være på grunn av deg....

:lol:

Bare en med åpent hjerte får kjærlighet, bare en med åpent sinn får visdom, bare en med åpen hånd får gaver... -og bare en som er heldig får DEG!!

:wink:

Et blikk forteller mer enn du aner, mer enn du tror og ofte mer enn du vil. De er der for sannhetens skyld og for å fortelle at jeg liker deg...

8)

Jeg vil holde deg ømt og elske deg vilt. Jeg vil kysse deg lenge og bite deg mildt. Jeg vil gi deg all leken og gleden i meg, men aller mest bli elsket av deg....

Håper du finner noe som passer!!

Og lykke til....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk denne av en håpløs beundrer...skulle gjerne fått den av en viss annen...hm..here it goes;

"Da du ble født regnet det hele natten. Ikke fordi det var meldt regn, men fordi den hadde mistet sin fineste stjerne...."

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oops, jeg glemte en setning. Her kommer den på nytt;

"Da du ble født regnet det hele natten, ikke fordi det var meldt regn, men himmelen gråt fordi den hadde mistet sin fineste stjerne"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...