Gjest KateW Skrevet 31. oktober 2012 #1 Skrevet 31. oktober 2012 True story. Jeg mottok en brukt epilator i bursdagsgave av eks-svigermor (trykk på EKS) til en rund dag. Den var ikke rengjort, det var kjønnshår på den. Hun sa at det gjorde for vondt for henne å bruke den, og håpte jeg (og sønnenn!!!) ville ha stor glede av gaven. Noen som har opplevd lignende? Hva hadde dere tenkt, gjort, sagt, følt osv... (Ble litt inspirert av tråden om fyrstikkeske, men ville ikke kuppe den)
Obelix Skrevet 31. oktober 2012 #3 Skrevet 31. oktober 2012 hahahahahaha........ fy faen hva folk får seg til å gjøre,,,,,
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2012 #4 Skrevet 31. oktober 2012 Oi hehehe, det var meget spesielt. Har ingen lignenede erfaringer selv, men lurer på hva eksen din sa da, hvordan han reagerte?
Pigeline Skrevet 31. oktober 2012 #6 Skrevet 31. oktober 2012 tja, er jo for galt å kaste en fullt brukbar epilator....
up! Skrevet 31. oktober 2012 #8 Skrevet 31. oktober 2012 Han støttet sin mor. Ah, uklippet navlestreng syndrom 6
Gjest KateW Skrevet 31. oktober 2012 #9 Skrevet 31. oktober 2012 Tror han strengt tatt ikke var fullstendig ute av fødselskanalen..... 3
Gjest Uanonymbruker Skrevet 31. oktober 2012 #10 Skrevet 31. oktober 2012 jeg hadde nok ikke jublet nei. Men det var mannens mor, og mannen syntes jo det var en bra gave, så jeg ville nok oppfordret mannen til å prøve den på pungen 12
Dagoberta Skrevet 31. oktober 2012 #11 Skrevet 31. oktober 2012 Fantastisk historien er jo bra, selv om gaven ikke var det!
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2012 #12 Skrevet 31. oktober 2012 Jeg får ikke gave av mine eksers svigermor... Så hva er verst? Ingen gave eller gave med kjønnshår? (Jeg vet hva jeg ville valgt ) Anonym poster: c0124169c0eec5d834de81c5cda484f9 1
Zakuro Skrevet 31. oktober 2012 #13 Skrevet 31. oktober 2012 Uklippet navlestreng syndrom... Mitt nye favoritt uttrykk:P Men ew da, for en kvalm gave:P Rareste jeg har fått i gave var et gigantisk, sort, budda-hode. Av min mor. Gudveit hva jeg skulle med det:P 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2012 #14 Skrevet 31. oktober 2012 Vel, hvis den hadde vært rengjort, og hun hadde SPURT på forhånd om jeg kunne tenke meg en epilator som ikke er mye brukt, hadde jeg bare syntes det var snilt. Men om hun ikke hadde spurt på forhånd, og dette liksom var "the big gift", med tilhørende kjønnshår, nei, da hadde jeg blitt flau og skuffet, tror jeg. Anonym poster: 578efdf53a86cc3f96e04973d03bb606 6
Gjest KateW Skrevet 31. oktober 2012 #15 Skrevet 31. oktober 2012 Det var altså ikke min eks sin svigermor. Men min eks sin mor, da vi var sammen. *presiserer* Epilator har jeg verken brukt, eller kommer til å bruke i mitt liv, etter å ha forsøkt å bruke en gang. Det var the big gift ja, også tok hun med seg mannen på en konsert jeg hadde veldig lyst til å gå på. Hun hadde bare råd til to billetter. Så hun tok med ham, overrasket på dagen min og greier. Men som plaster på såret fikk jeg billettstubbene rammet inn i trevhit ramme fra ikea. 4
Gjest Shake-shake Skrevet 31. oktober 2012 #16 Skrevet 31. oktober 2012 Bedt henne beholde den og bruke den på barten sin. 1
Frk.Tyttebær Skrevet 31. oktober 2012 #17 Skrevet 31. oktober 2012 Det var altså ikke min eks sin svigermor. Men min eks sin mor, da vi var sammen. *presiserer* Epilator har jeg verken brukt, eller kommer til å bruke i mitt liv, etter å ha forsøkt å bruke en gang. Det var the big gift ja, også tok hun med seg mannen på en konsert jeg hadde veldig lyst til å gå på. Hun hadde bare råd til to billetter. Så hun tok med ham, overrasket på dagen min og greier. Men som plaster på såret fikk jeg billettstubbene rammet inn i trevhit ramme fra ikea. Det var jo veldig hyggelig tenkt/gjort Jeg er sjokkert 1
Tropic Skrevet 31. oktober 2012 #18 Skrevet 31. oktober 2012 Det var altså ikke min eks sin svigermor. Men min eks sin mor, da vi var sammen. *presiserer* Epilator har jeg verken brukt, eller kommer til å bruke i mitt liv, etter å ha forsøkt å bruke en gang. Det var the big gift ja, også tok hun med seg mannen på en konsert jeg hadde veldig lyst til å gå på. Hun hadde bare råd til to billetter. Så hun tok med ham, overrasket på dagen min og greier. Men som plaster på såret fikk jeg billettstubbene rammet inn i trevhit ramme fra ikea. Herregud, hadde du vært anonym hadde jeg gjettet du bare trollet.. Dette er for utrolig..... 1
Gjest KateW Skrevet 31. oktober 2012 #19 Skrevet 31. oktober 2012 Jeg leste igjennom selv og tenkte at Herregud, jeg tror jo ikke på det selv en gang. Men det er sant. Tror "Å skylde empati" er et begrep man kan bruke her, samt "Uklippet navlestreng syndrom" om poden. Jeg vet ikke, når man er ung og helt uerfaren som partner og med svigermor, så har man kanskje høyere toleranse, fordi man faktisk ikke vet hva som er normalt? 1
Silfen Skrevet 31. oktober 2012 #20 Skrevet 31. oktober 2012 Den der damen kan jo ikke være riktig vel bevart. Hun slår jo min bestemor som sendte med care gift da jeg bodde utenlands bestående av slankepiller. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå