AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2012 #1 Skrevet 31. oktober 2012 Jeg og typen slo opp for noen mnd siden. Han skaffet seg kjæreste i rekordfart og alt var fryd og gammen. Men så ville han tilbake. Jeg sa jeg skulle tenke på det, p og han skrev meldinger ala "du er mitt alt". Men i ettertid har jeg fått vite at han dro på tur med den ande jenta og sa at han skulle tenke på om det ble noe mer mellom de to. Nå skal det være sagt at jeg i utgangspunktet sa nei, og det tok lang tid før jeg sa jeg skulke tenke på det. Så vi hadde ingen forpliktelser. Men jeg ser nesten på dette dom ytroskap!! Er det jeg som er type "jente hysterisk" nå, eller har jeg rett til å være forbanna? Anonym poster: 3fb45828ce2b1b21dfbe01583e44ec29
Gjest gjest Skrevet 31. oktober 2012 #2 Skrevet 31. oktober 2012 Jeg og typen slo opp for noen mnd siden. Han skaffet seg kjæreste i rekordfart og alt var fryd og gammen. Men så ville han tilbake. Jeg sa jeg skulle tenke på det, p og han skrev meldinger ala "du er mitt alt". Men i ettertid har jeg fått vite at han dro på tur med den ande jenta og sa at han skulle tenke på om det ble noe mer mellom de to. Nå skal det være sagt at jeg i utgangspunktet sa nei, og det tok lang tid før jeg sa jeg skulke tenke på det. Så vi hadde ingen forpliktelser. Men jeg ser nesten på dette dom ytroskap!! Er det jeg som er type "jente hysterisk" nå, eller har jeg rett til å være forbanna? Anonym poster: 3fb45828ce2b1b21dfbe01583e44ec29 Har har ikke vært utro da deres forhold var avsluttet på tidspunktet han var med henne. Men, jeg skjønner meg ikke på den greia der den ene parten kryper under dyna til en annen så snart forholdet er avsluttet. Det forteller meg _litt_ om følelsene og moralen til vedkommende. Men det er nå mitt syn på saken. Selv hadde jeg følt meg lite betydningsfull om min ex hadde gjort tilsvarende.
Wildrose Skrevet 31. oktober 2012 #3 Skrevet 31. oktober 2012 (endret) Rett eller ikke rett, det er kun du som bestemmer hvordan følelsene dine skal få utløp. Han er i utganspunktet ikke utro per definasjon..men det er likevel noen "uskrevene regler", for sikkelig jenter og gutter ;-)Du kan være litt sur synes jeg, han virker jo lite bestemt hvem han vil ha. Prøver seg hos begge med andre ord. Nei, få deg en type som KUN vil ha deg og ikke kan ha deg eller henne andre, litt ettersom hvem som sier ja... Endret 31. oktober 2012 av Wildrose
pressplay Skrevet 31. oktober 2012 #4 Skrevet 31. oktober 2012 Hvis det var TS som slo opp så er det helt forståelig med en rebound-kjæreste.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2012 #5 Skrevet 31. oktober 2012 Hvis det var TS som slo opp så er det helt forståelig med en rebound-kjæreste. Vi var vel egentlig enige trodde jeg. Vi var nødt til å gjøre noe med forholdet på det tidspunktet, men det var visst ikke reaksjonen han ventet at jeg skulle være enig. Merkelig å slå opp for å få en reaksjon. Slår man opp så slår man opp. Men du mener at jeg ikke kan være sint på han bår han sender mld og vil ha meg og lar pent være å fortelle at han også holder eksen på gress mens jeg skal bestemme meg? Hva skjer med verden egentlig?? TS her forresten. Anonym poster: 3fb45828ce2b1b21dfbe01583e44ec29
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2012 #6 Skrevet 31. oktober 2012 Nei, han har ikke vært utro. Anonym poster: c3a0e016a865579c3edebd4a16049033
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå