Gjest Emera Skrevet 1. mars 2004 #1 Skrevet 1. mars 2004 Farsken. Nå skulle jeg se Ungkaren. Så er det Oscarutdeling isteden. Vi VET jo hvem som vant..!
femme fatale Skrevet 1. mars 2004 #2 Skrevet 1. mars 2004 Jeg ville også se ungkaren . oscar utdelingen er utrolig kjedelig, det eneste de gjør er å skryte av hvor flinke de alle er. Blæ...
Gjest Starya Skrevet 1. mars 2004 #6 Skrevet 1. mars 2004 Jeg driter i unkaren. Men ikke i Smallville! :evil:
Gjest Pterodactylkake Skrevet 1. mars 2004 #7 Skrevet 1. mars 2004 Farsken. Nå skulle jeg se Ungkaren. Så er det Oscarutdeling isteden. Vi VET jo hvem som vant..! Det hadde de godt av!! Men syns de kunne vist det til helga heller, for nå kommer jeg til å være xombie på skolen i morra!
Piñacolada Skrevet 2. mars 2004 #9 Skrevet 2. mars 2004 Ungkaren? Nei' date=' takke meg til Oscar :-)[/quote'] :enig_animasjon:
Gjest Bart1 Skrevet 2. mars 2004 #10 Skrevet 2. mars 2004 Ungkaren? Nei' date=' takke meg til Oscar :-)[/quote'] Ja, og skal ikke se bort fra at Oscar er ungkar heller skjønner du
Gjest Frigg Skrevet 3. mars 2004 #12 Skrevet 3. mars 2004 Jeg måtte jo se litt på kjolene da... Men så ble jeg trett og gikk å la meg. Finner vel alle kjolene på nettet etterhvert tenker jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå